Wysłany: Nie Maj 04, 2014 09:19 [MG ZR] Tuleje tylnej belki
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam. Na przeglądzie facet powiedział żebym sobie wymienił tuleje na belce ale chcąc to zrobić napotkałem problem z dostępnością owych tulei. Tomatem miało sprowadzić ale okazało się że nie ma w angli. poszukałem trochę i znalazłem coś takiego: http://www.powerflex.com....-mg-street.html i tu nasuwa się moje pytanie czy to może zastąpić tą tuleje: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RGN100110 i czy nie będzie żadnych problemów z montażem (tuleja wizualnie jest inna). Dzięki za wszystkie rady
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 04, 2014 09:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pisz do poliuterany olkusz napisz że tuleje do mg zr /rover 25 tylna belka
Około 70zl szt
Potem palnik do papy 5 min obydwie wyjęte i na prasę i wcisnąć nowe . Do zra/25 mają w olkuszu prawie komplet do tej budy bo wyciagałem calą zawieche na dorobienie tam
Do diesla full a do benzyn nie mają tulei stabilizatora i poduszek. Silnika i skrzyni a do diesla mają już wszystko tylko musisz pisac do nich bo nie zaktualizowali katalogu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tuners Facet z poliuretanów powiedział, że nie mają takich tulei. Musiałbym im podać konkretne wymiary podać simerblocka itd. albo wysłać tuleje do regeneracji. Problem w tym, że nie mogę uziemić samochodu. Masz może wymiary tych tulei?
Jutro się z nimi skontaktuję nie poto dawałem na 2 miesiące całą zawieche żeby mówili że niemają
Druga sprawa wykonanie u nich full profi tuleja belki po zewnątrz stalowa wewnątrz stalowa a połączone poliuretanem
(Nie tak jak z powerflexa sam poliuretan który już przy wciskaniu prasą sie podniszczy) ja zawadziłem o rant wewnętrznej tulei przy wciskaniu 30t prasą i inimalnie dosłownie pół minimetra tej tulei wewnętrznej ucielo ze skosa z drugiej strony ułamując 15 mm blachę o którą zawadziło
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Afi Niestety jeżdżę na wy**banych bo nic nie załatwiłem. A w Tomateam chyba mają mnie już dość mieli sprowadzić jakieś poliuretany ale nie odzywają się już dobre dwa tygodnie. Gdyby ktoś miał pomysł na rozwiązanie problemu to chętnie skorzystam
Ja tak samo nie mogę się dodzwonić do Tomateam. Pozostają tylko Powerflex'a z niezbyt atrakcyjną ceną i oczekiwaniem 10dni, co w moim przypadku jest dosyć kłopotliwe, bo mam przed sobą do pokonania 200km autostradą - a więc jak ktoś w piątek na A4 w kierunku Niemiec zauważy czarne 160-konne MG jadące jak stary Zaporożec, to będę to ja...
chyba najtaniej jest w tym sklepie, bo są jeszcze w Autoracing.pl, ale czas wysyłki podobny, a koszt większy (146,10zł za sztukę).
Swoją drogą, sprowadzał już ktoś może jakieś części z Rimmerbros.co.uk ?
Bo ktoś w innym poście podawał oryginalną nie poliuretanową tuleje na tej stronie - dokładnie to http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RGN100110
Ktoś coś ogarniał z tej strony? I jakie mniej więcej koszty i czas przesyłki by były, bo nie mogę ogarnąć na stronie.
Dzwoniłem czemu w błąd wprowadzają dowiedziałem się że nie mieli jeszcze czasu uzupełnić katalogu aleparametry mają wszystkich elementów ale trzeba się kontaktować bezpośrednio z
Cezary Pierzynka
Kierownik działu motoryzacyjnego
tel: 519 715 802
e-mail: cezarypierzynka@poliuretan. olkusz.pl
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tylko jakby ktoś wpadł pomysł robić poduszki do silnika to max 80sHa ja mam wszystkie poza skrzyniową 90sHa i musze jałowe obroty na 1500 podniesc jak ktoś jeździ na codzień to moze go wkurzać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Po napisaniu w tamtym tygodniu do C. Pierzynka maila dostałem taką odpowiedź:
"Witam. Niestety ,gdzieś zaginęły wzory to tego modelu i potrzebowałbym 1 sztukę tulei belki na wzór żeby je wyprodukować. Koszt - 75zł za sztukę.
Pozdrawiam."
Czyli w pi...u, wylądował...
Miałby ktoś taką tuleję do podesłania im? Bo ja swojego nie jestem w stanie narazie rozebrać i zostawić na miesiąc
Niepoważne podejście sprzedawcy do klienta, to fakt. Jeden z klubowiczów daje im gotowe wzory do produkcji i możliwość zarobienia a oni olewają....
Widocznie roverków jest zbyt mało żeby zajęli się produkcją części na poważnie.
Sprawa wygląda tak że do naszych aut zaczyna brakować części zamiennych i to nie oni będą chcieli nam sprzedać tylko my będziemy ich prosić żeby nam zrobili i sprzedali.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum