Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75 2.0 V6] Kilka problemów z Roverem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75 2.0 V6] Kilka problemów z Roverem
Autor Wiadomość
mikoprotek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 22
Skąd: kalisz



Wysłany: Sob Cze 14, 2014 09:45   [R75 2.0 V6] Kilka problemów z Roverem
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam serdecznie, po pięciu latach znów zakupiłem roverka mimo wcześniejszych złych doświadczeń (rover 214i) znów zaufałem sercu i zakupiłem najpiękniejsze auto jakie kiedykolwiek miałem rovera 75 :)

Samochód kupiłem od pierwszego właściciela w kraju który sam sprowadził sobie auto z zagranicy z podwórka od właściciela a nie od turasa z komisu ale do rzeczy.

Jak wiadomo każde używane auto ma jakieś wady, w moim kilka już zdążyłem wyeliminować kierując się poradami z forum, byłą wymiana wahacza prawego, końcówki drążka prawa strona, odetkanie odpływów i wymiana oleju.

Niestety nie mogę znaleźć tematu z problemami które mnie dotykają, dlatego proszę o pomoc.

1. Wydaję mi się, że ciężko kręci się kierownicą, płyn do wspomagania jest, pompa nie hałasuje, a kręci się stosunkowo ciężko - moje pytanie czy w tych Roverkach tak już jest czy coś jest nie tak?

2. Nierówna praca silnika, nie ma tragedii ale obroty na postoju delikatnie falują, samochód trzyma jakieś 750 obrotów i czuć delikatne falowanie, widać to również na obrotomierzu wskazówka faluje bardzo małe jest to falowanie ale widać. Ponadto podczas ruszania na niskich obrotach autko leciutko jakby przerywa, na wyższych idzie jak powinno. Spalanie w mieście przy spokojnej jeździe wynosi 12- 13 litrów beny, może ma to jakieś znaczenie?

3. Sprzęgło, biegi wchodzą super ale sprzęgło pracuje stosunkowo ciężko, jest ciężkie do "wyczucia" tutaj kolejne pytanie, czy te roverki tak mają czy można coś z tym zrobić.

4. Nie domyka się popielniczka na panelu pod klimatyzacją - miał ktoś podobny problem i czy jest jakieś rozwiązanie tego ?

5. Poduszka pod silnikiem tak zwana "Ósemka", macie może namiar gdzie można zamówić same gumy do poduszki? Koszt kompletnej nowej około 500 zł jest trochę przerażający :)

Z góry dziękuje za pomoc :))
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 14, 2014 09:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
stazaj88 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: Koszęcin



Wysłany: Sob Cze 14, 2014 10:28   

Cytat:
3. Sprzęgło, biegi wchodzą super ale sprzęgło pracuje stosunkowo ciężko, jest ciężkie do "wyczucia" tutaj kolejne pytanie, czy te roverki tak mają czy można coś z tym zrobić.


Było coś wymieniane w układzie sprzęgła, może pompka sprzęgła z BMW?. U mnie w poprzednim roverku po wymianie kompletnego sprzęgła na luka też bardzo ciężko zaczęło pracowac sprzęgło

Cytat:

4. Nie domyka się popielniczka na panelu pod klimatyzacją - miał ktoś podobny problem i czy jest jakieś rozwiązanie tego ?


Miałem coś takiego, był urwany plastikowy bolec - zamiast niego wkręciłem małego wkręta i to załatwiło sprawe

Cytat:
5. Poduszka pod silnikiem tak zwana "Ósemka", macie może namiar gdzie można zamówić same gumy do poduszki? Koszt kompletnej nowej około 500 zł jest trochę przerażający :)


Ja u siebie zamontowałem powerflexy koszt ok 300zł, kiedyś był na allegro wkład z tedgumu ok 100zł
 
 
 
mikoprotek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 22
Skąd: kalisz



Wysłany: Sob Cze 14, 2014 10:34   

Nie wiem czy było coś robione ze sprzęgłem, mógłbyś dokładniej napisać gdzie wkręcić wkręt?
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Sob Cze 14, 2014 11:39   

mikoprotek, ósemki nie musisz wymieniać całej. Na allegro jest sam wkład za 60 zł, kupowałem go z miesiąc temu.
http://allegro.pl/poduszk...4325401941.html
_________________
Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
 
 
TomaszM 




Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 272
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 14, 2014 11:58   

Ad 1. - taka charakterystyka, u mnie tez chodzi ciut ciężej niż w niektórych autach, ale jest lepsze czucie, biorę to za zaletę.

Ad 2. - powinny być obroty 650 i równe, jeśli chodzi o przerywanie - wymieniłbym tak czy siak świece zapłonowe, od tego się zaczyna.

Ad 3. - sprzęgło w R75 jest faktycznie trochę gorsze do wyczucia niż u konkurencji, jeśli nic się nie dzieje, trzeba się po prostu przyzwyczaić.

Ad 5. - w każdym sklepie z częściami powinni Ci zamówić same tuleje, ja chyba wziąłem od diesela, podobno trochę mocniejsza.
 
 
mikoprotek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 22
Skąd: kalisz



Wysłany: Sob Cze 14, 2014 12:48   

I to się nazywa w pełni satysfakcjonująca odpowiedź :)

Bardzo dziękuje za pomoc :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] kilka problemów
konkretny Rover serii 75, MG ZT 31 Nie Sty 06, 2013 17:48
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Kilka problemów
siekiera Rover serii 75, MG ZT 10 Czw Lip 19, 2012 07:38
siekiera
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] kilka problemów
Kiniulek Rover serii 75, MG ZT 10 Pon Kwi 22, 2013 18:19
apples
Brak nowych postów [R75] Kilka POWAŻNYCH problemów....
czujnik ABS, Napinacze pasów, niedziałający prędkościomierz i brak reakcji silnika na próbe rozruchu
KonradM Rover serii 75, MG ZT 11 Nie Paź 25, 2009 16:13
KonradM
Brak nowych postów [R75] - kilka problemów po zakupie
pavvelbe Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Kwi 06, 2017 10:43
longer86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink