Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2006
Witam Wszystkich forumowiczów.
Dzisiaj opisze wam mój nie spotykany problem,
A wiec tak obecnie mieszkam w UK kopiłem MG ZR 1,5 roku temu w Polsce, to jest MG ZR z 2006 rocznika z silnikiem diesla 2.0 ten silnik był przerabiany przez wcześniejszego właściciela a mianowicie chip, ale nie w tym rzecz....
Rok temu wjechałem samochodem w wodę, namęczyłem się zęby wszystko ogarnoc,
przed wjechaniem do wody auto miało okolo 150KM a jeśli odpinało się kabel od filtra powietrza ze 150 robiło się mniej więcej oryginalnie czyli ze 115 KM ale silnik chodzisz bez zarzutów, a po tym jak wjechałem w ta wodę przy zapiętym kablu auto ma jakby 60 KM a jeśli kabel jest odpięty auto nadal ma ok 150KM,
Pól roku temu wymieniłem Pompę Wody, akumulator, jakieś 2-3 miesiące temu okazało się ze mam sprzęgło do wymiany, a wiec zabrałem się za to jak najszybciej i wymieniem te sprzęgło.
Miesiąc później tu w UK mieliśmy straszne ulewy no i pech znowu mnie spotkał wjechałem w wodę ponownie tylko tym razem samochód nie zgasł zaczynem się min później na parkingu zęby sprawdzić czy wszystko jest ok okazało się ze tam a wiec kontynuowałem swoja podróż 5 min później samochód sam zgasł i niechciany już odpalić, wiec musiałem go przychodować 40min od domu, wszystko było sprawdzone no i nie było wody w silniku, bawiłem się około tygodnia i w końcu zapalił ale odcinało go po około 3 sekundach, ale udało się w końcu jakoś go uruchomić
Pojeździłem znowu 2-3 miesiące pewnego dnia jechałem na lotnisko i z powrotem jak dojechałem do domu nie mogłem wrzucić pierwszego biegu, i słyszałem jakieś dziwne dźwięki jak gdyby od sprzęgła, wiec znowu miałem mnóstwo roboty a wiec sciągłem skrzynie biegów ale sprzęgło i docisk wyglądało ok, a wiec zamówiłem skrzynie biegów ponieważ poszedł synchronizator no i po wymianie skrzyni wszystko złożyliśmy opuściliśmy samochód, podpięliśmy ECU i baterie, gdy podpięliśmy ECU 3 diody wyskoczyły 2 są od engine a jedna pali się od podgrzewania świec, i auto kreci a nie zapala.
Już próbowałem wszystkiego przez 4 tygodnie a samochód nadal nic,
Zabrałem MG do mechanika bo chciałem zobaczyć jakie błędy pokarze ale mechanik siedział pól godziny w tym aucie i powiedziałem ze jego komputer się nie łączy...
A wiec proszę was o sugestie
Próbowałem odpalić autko na popych ale tez nic i nie zapala
Dzisiaj kupiłem ECU Z Rovera diesla, końcówką numeru była inna bo to starszy model plus rover, a wiec podpiąłem ten komputer i to samiutko po włożeniu ECU trzy kontrolki wyświetlają się, ale Ala ram nie działa jak 2 komputer jest włożony. żeby wymienić ECU trzeba tez alarm box plus pilot od kluczyka
Przed podniesieniem samochodu zęby zmienić skrzynie wszystko chodziło cacy.
Ostatnio zmieniony przez lukasz99 Sro Lip 09, 2014 17:09, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 08, 2014 11:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A wiec tak co do kabli to były sprawdzane po 3 razy, i wszystko jest okej oczywiście minus tez został ogarnięty, ostatnio nawęd wyciaglem czujnik położenia walu troszkę był brudny jak gdyby z oleju wyczyściłem i wsadziłem z powrotem, efekt ten sam oczywiście, jestem już bardzo nie cierpliwy samochód stoi więcej nic 3 miesiące i nadal nie zapala, Dla mnie jest to dziwne ze jak podłącze go do bateri to automatycznie wyskakują te kontrolki 2 są od Check Engine a jedna jest od podgrzewania świec, z alarmem jest wszystko ok immo wydaje mi się tez dobry już nie wiem gdzie mam szukać problemu,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum