A silnik z przodu daje pewnie dobre proporcje masy - 50/50 - jak w Miat'ce.
Niech naprawdę ma przyzwoitą cenę i napęd na tył...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Zupełnie mi się nie podoba-jak większość nowych samochodów.
Niestety podzielam Twoje zdanie.
Do tego silnik wywędrował do przodu. Chciałbym zobaczyć nowe dwumiejscowe MG z silnikiem centralnie, stylizowane na stare roadstery MG. Tak jak teraz Mustanga czy Camaro mocno nawiązują do swoich korzeni, takiego też chciałbym MG. Smukłą linię, bez ostrych agresywnych krawędzie, elegancki brytyjski kabriolet z klasą... a nie opla tigre po liftingu.
Chciałbym zobaczyć nowe dwumiejscowe MG z silnikiem centralnie, stylizowane na stare roadstery MG
To się trochę kłóci jak dla mnie.
Nie przypominam sobie żadnego starego roadster'a z silnikiem centralnie - wszystkie chyba miały silnik z przodu, a silnik centralnie w takim aucie to chyba mają/miały tylko 2 ciężkie w prowadzeniu eksperyment y - MGF/TF i Toyota MR2.
Silnik z przodu daje lepszy rozkład masy i lepsze prowadzenie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Chciałbym zobaczyć nowe dwumiejscowe MG z silnikiem centralnie, stylizowane na stare roadstery MG
To się trochę kłóci jak dla mnie.
Nie przypominam sobie żadnego starego roadster'a z silnikiem centralnie - wszystkie chyba miały silnik z przodu, a silnik centralnie w takim aucie to chyba mają/miały tylko 2 ciężkie w prowadzeniu eksperyment y - MGF/TF i Toyota MR2.
Silnik z przodu daje lepszy rozkład masy i lepsze prowadzenie.
Tak, masz rację, klasycznie to silnik z przodu, taki też mógłby być nowy roadster MG.
Zresztą z tym silnikiem centralnie to trochę śliska sprawa, przyjmuje się że "centralnie" to silnik za kierowcą ale przed tylną osią, ale jak już silnik jest przed kierowcą, ale przednia oś jest daleko wysunięta a tylna bliżej, co de facto sprawia że silnik jest bardziej po środku niż w "normalnym" MR to i tak nikt tego nie nazwie autem z silnikiem centralnie. Zresztą idealny przekład, Mx5 ma silnik z przodu i rozkład masy 50/50, mgf ma "dla idealnego rozkładu masy" silnik centralnie ale wcale nie zaowocowało to rozkładem masy 50/50.
Jednakże, ja po prostu uwielbiam linię auta jaka jest wymuszona silnikiem umieszczonym centralnie MGF, Porsche Boxster, Alfa Romeo 4C, no i najpiękniejsze auto jakie stworzono: Jaguar xj13
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum