Wysłany: Pon Sie 04, 2014 20:04 [R75] Gdzie najbliższy TestBook? Poznań, Włocławek...itd.?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Witajcie, potrzebuje pilnej pomocy. Gdzie znajdę jakiś sprawdzony warsztat bądz kogoś kto ma T4? Okolice Bydgoszczy. Jakiś w Poznaniu, Włocławku, Toruniu..itd.??? Obojętnie.
A teraz tak w skrócie wytłumaczę po co mi potrzebny może ktoś coś podpowie.
Roverek ostatnio bardzo dużo mi pali (benzyny i gazu) ok.20l/100km benzyny lub ok. 26l/100km gazu w mieście.
na zwykłym komputerze diagnostycznym u mechanika pokazało problem z sondami i błąd przepustnicy.
Ile sond lambd ma rover? Słyszałem, że 2 tak więc czy T4 wykryje jak coś która to? i co z przepustnicą?
Z góry dzięki za szybkie odpowiedzi.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez WojWas Pon Sie 04, 2014 21:07, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 04, 2014 20:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Sie 04, 2014 20:16
WojWas napisał/a:
le sond lambd ma rover? Słyszałem, że 2 tak więc czy T4 wykryje jak coś która to? i co z przepustnicą?
dwie albo trzy , w Twoim R są dwie jak nie był wymieniany silnik. Trzecia jest montowana za końcowym katalizatorem po 2000r.. Do ogarnięcia tego wszystkiego nie potrzeba T4 , wystarczy uniwersalny testbook. O tym wszystkim jest na forum.
WojWas, cokolwiek dobrego podepniesz powinien pokazać która sąda jest death bądź czy któraś się wiesza .
Znaczy mechanik pokazywał mi na kompie taki wykres (coś podobnego do EKG) I tam były dwa wykresy. Tylko, że one się pokrywały a podobno powinny być jak lustrzane odbicie.
SeniorA napisał/a:
Do ogarnięcia tego wszystkiego nie potrzeba T4 , wystarczy uniwersalny testbook. O tym wszystkim jest na forum.
Dobra ale czy T4 nie pokaże mi lepiej opisane błędy co dokładnie?
A tak jeszcze dokładam pytanie czy po wymianie kolektora ssącego trzeba coś ustawiać na kompie?
Mechanik mówił coś, że błąd przepustnicy może być od tego, że nie było "konfigurowane" na kompie?
Szczerze już nie wiem czy wierzyć mechaniką bo w tym roverku co chwile coś i każdy mówi co innego....
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Zaraz spróbuje sie dowiedzieć.
A powracając do początku. Ktoś wie gdzie tego kompa mogę najbliżej znaleźć?
[ Dodano: Wto Sie 05, 2014 09:27 ]
No niestety nie udało mi sie dowiedzieć kodu błędu. Osoba która była z moim Roverem mówi ze tam jakiś ogólny błąd na przepustnicy tak wiec nie wiem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Wto Sie 05, 2014 08:36
WojWas, przepustnicy można zrobić adaptację, lecz nie sądzę iż to coś da. Ja bym obstawiał iż jeśli ktoś wymieniał kolektor to źle zamontował Visy . A ogólny błąd to może sobie ten szpec w d.. wsadzić. Jak chcesz możesz podjechać do mnie. Zobaczymy co CDP+ powie, albo możesz sobie sam sprawić taki kombajn.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Sie 05, 2014 09:10
WojWas, przepustnica nie wymaga adaptacji, każdy testbook pokaże kody błędów sondy lambda od P0131 do P0155 i kody do VIS czy MAP w dolocie i czujnika położenia przepustnicy.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Wto Sie 05, 2014 09:21, w całości zmieniany 1 raz
Jak chcesz możesz podjechać do mnie. Zobaczymy co CDP+ powie
Z chęcią bym przyjechał ale najwcześniej to jakoś od 19 sierpnia. Bo dopiero wtedy do PL wracam. Mógłby ktoś inny z nim podjechać ale wole to sam załatwiać bo znow nikt ode mnie nie będzie wiedział o co chodzi.
Szpynior jak byś dał jakiś kontakt to byśmy sie skontaktowali jak do PL wrócę.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum