Witam. Jestem zainteresowany tym egzemplarzem MG. Samochód dosyc długo już widnieje na allegro i OLX, oraz cena dosyc mocno spadała. Oglądał ktoś ten samochód, mógłby się wypowiedziec na jego temat, może byc na PW? Wiem, także iż właścicielka jest na forum i jeżeli to przeczyta, również może się do mnie zgłosic, ponieważ jestem bardzo zainteresowany kupnem tego samochodu.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Sie 25, 2014 13:30
Ogladalem go ostatnio (na aukcji, nie na żywo), i ja Ci powiem szczerze że gdybym teraz szukał auta to bym go nie kupił, a mam aktualnie 2-gi i 3-ci iDT, wiec chyba moge się wypowiedziec.
Z pewnością w/w egzemplarz był w rękach kolegi Firq i na listopad 2012, kiedy to zdecydował się go sprzedać autko było w miarę zadbane, doinwestowane, miało turbinkę VNT, 174KM, 161tyś przebiegu i cenę 12900. Mam screeny z aukcji na dowód
Jak jest teraz nie wiem ale wydaje mi się, że zmienił właściciela w 2013, który go zaniedbał doszczętnie. Wnętrze poniszczone, felgami sprawdzał wysokość krawężników itp... Mam nadzieję, że nie jest w rękach kolegi Firq.
Jeśli dalej ma VNT to może warto sprawdzić stan auta, zbić cenę i ocenić ile by kosztował powrót do świetności
(170 w dizlu, ło matko!
[ Dodano: Pon Sie 25, 2014 23:06 ]
Nie wiem kiedy fotka deski rozdzielczej zrobiona (tzn. jak szybko po przekręceniu kluczyka) ale kontrolka SRS powinna zgasnąć. AKU też.
Dziękuję za informację może wygospodaruję w weekend jakiś wolny czas i pojadę go obejrzec, mam około 150km, więc jeszcze tragedii nie ma. Po zdjęciach już widac jakieś dziwne przełączniki w miejscu gdzie powinna byc regulacja lusterek, brak pokrętła od pompowania lędźwi w fotelu kierowcy. Opony mnie najmniej martwią, czy tam, że ściąga jak samochód nie miał poważnego dzwonu oczywiście, gorzej z check engine
[ Dodano: Pon Sie 25, 2014 23:21 ]
Kontrolka to najmniejszy problem. Kwestia czujnika lub wymiany jakiegoś elementu niekoniecznie drogiego.
Gorzej z felgami bo do renowacji. Nie wiadomo czy proste. Pewnie konieczny zakup opon.
O tapicerkę foteli bardzo trudno do ZR'a. Nowa jeśli dostępna na rimmerbros to za droga.
Ja nie wiem na którym zdjęciu zauważyłeś pokrętło lędźwi. Ja tam nie widzę na żadnym. Plastik fotela pasażera wylataje
Poproś o więcej zdjęć w HQ/HD i dostrzeżesz niedoskonałości.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Sie 26, 2014 13:21
Raptile, jesli Ty powtierdzasz to tym bardziej dziwne ze w ogłoszeniu piszą iz z belgii, Friq podawal ze auto bylo z Francji i miał papiery na serwisowanie auta do konca w Renault, dlaczego chciałby ktoś to zataic ?
Było Firq i koniec
A co do kontrolki check to komp i wsio jasne. Wystarczy przejrzeć wątki na forum i okazuje się, że w przeważającej części to czujniki padają. Rzadko jakaś poważna awaria.
Może Firq kupił auto we Francji, a VIN podaje produkcję na Belgię i dlatego sprzedawca podaje Belgię?
Podobnie jest u mnie. Auto z Włoch sprowadzone, a wg VIN produkcja na Francję i o co kaman?
Nope sory ale nie pisz glupot auta nie kupuje sie dla "felg" albo opon czy nawet tapicerki to najmniej wazne rzeczy przy zakupie auta... Felgi wyprostuje pomaluje za 600zl opony wiadomo to czesci eksplatacyjna.... Jezeli to auto firq i ma pod maska 170koni to OoO niezla cena;p
[ Dodano: Wto Sie 26, 2014 22:05 ]
hehe zadzwonilem do goscia auto firq turbina od renaulta 170 koni bylo a auto poszlo za 5600zl czyli niezla okazja przeszla kolo nosa
Tak to Samochód były Firq zegar doładowania i parrot w nietypowym miejscu to potwierdzają + światła soczewki
Firq mówił po sprzedaniu że przyjechało małżeństwo dość dobrze znające markę aż sam był zaskoczony i miał to być samochód dla żony co by potwierdzało autentyczność ogłoszenia
Dziwi mnie trochę regeneracja turbiny bo tam zostało vnt Firq niewiele wcześniej wsadzone i to była jedyna z rzeczy podnoszących mocy sprzedany był na ori wtryskach i bez mapy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Panowie a ten egzemplarz, ktoś kojarzy i może się wypowiedziec na jego temat?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informację o R25/MG w podobnych pieniądzach (chce jeszcze sobie zostawic na rozrząd, oleje, filtry, itd.) Fajnie by było gdyby była klima i nie ukrywam skóra, bo zdążyłem się do niej przyzwyczaic
Nope sory ale nie pisz glupot auta nie kupuje sie dla "felg" albo opon czy nawet tapicerki to najmniej wazne rzeczy przy zakupie auta.
Taa szczególnie, kiedy kupując auto jednym z argumentów jakie padają przeciw zakupowi to:
-ściorana, popękana tapicerka
-zdarte/krzywe felgi
-tu i ówdzie porysowany
-pęknięty zderzak itp.
Renowacja felg z malowaniem proszkowym 700zł (bez prostowania)
Nowy kpl letnich opon 17" - 1500zł (trzeba je też założyć i wentyli za darmo nie dają + 130zł)
Tapicerka - w PL powodzenia, zagranica->cenę pomnóż razy 4 przesyłka też w ojro (jakieś 800zł za kpl na jeden fotel).
Zderzaki w kolorze - już pół roku szukam w lepszym stanie od moich i nic. Za przedniego brzydala z halogenami minimum 300zł. Najczęściej z dokładką.
Nie, wcale nie jest to ważne (ironia). Tym bardziej, że chęć wymiany jest dwukrotnie droższa. Jedzie to niech jedzie, nie? Co z tego, że pęknięty zderzak wisi. Ale przecież "źle spasowany"
Jak dbasz, tak masz. Ulepów na drogach nie brakuje.
I teraz mechanika:
-kpl.rozrząd 350zł
-wymiana oleju na markowy 250zł
-regener pompy - nie wiem ale 1000zł raczej nie przekroczy
Ja widzę znaczną różnicę w kwotach...
W przypadku MG wygląd jest równie ważny co stan techniczny, bo jedno często świadczy o drugim. I zapamiętaj, że części mechaniczne i to nowe jest o wiele łatwiej i taniej dostać niż elementy wnętrza czy karoserii. Mówię o dobrym stanie.
Oczywistym jest, że nie zdyskwalifikujemy auta z powodu kilku rysek czy przytarcia jeśli reszta będzie w porządku. Zadbane, to zadbane i tyle z mojej strony.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Sie 27, 2014 08:48
NoPE napisał/a:
I teraz mechanika:
-kpl.rozrząd 350zł
wcale tyle nie kosztuje,zeby zetsaw byl wart zakupu trzeba wydac okolo 500/600zł + wymiana
NoPE napisał/a:
-wymiana oleju na markowy 250zł
Kujawski z pierwszego tłoczenia aż tak drogi jest ja za komplet olej + filtry daje ok 200zl, mowie o powietrza, paliwa + oleju, skad 250 za sam olej moze nie skad a po co
NoPE napisał/a:
-regener pompy - nie wiem ale 1000zł raczej nie przekroczy
jak znajdziesz taka firme co za 1000 niecalego zrobi i da gwarancje do daj namiary na forum
NoPE napisał/a:
Ulepów na drogach nie brakuje.
i co z tego, mój akurat jest w bdb stanie technicznym na codzien a jak cos sie popsuje to od razu szukam przyczyny i eliminuje gdy ją znajdę.
faktem jest ze to jak dbasz o auto moze swiadczyc o stanie technicznym ale nie zawsze, nie raz widzialem auto wychuchane ladne alu itp i wsiadales i auto jechalo krzywo a silnik wchodzil w tryb awaryjny ni z tego ni z owego...
Mam małe pytanko odnośnie R25, dokładnie chodzi o logo Rovera na tylnej cwiartce obok szyby. Każdy samochód powinien je mieć? Bo przeglądając aukcje, czy nawet zdjęcia w Google, sporo aut ich nie ma.. może to świadczyć o wypadkowe przeszłości? W wątku o zakupie R200 nie piszą akurat o R25. A i czy 1.6 ma równie wielkie problemy z hgf? Przynajmniej raz w miesiącu jeżdżę pod Sieradz, czy nie męczy się ta jednostka? Raz wybrałem się corsa 1.0 w tą trasę, to niby tylko 150km, ale brak mocy dało się we znaki
Cała seria K niezależnie od pojemności ma problem z HGF.
Z 1.6 na trasie nie powinno być problemów aczkolwiek wiem, że 1.4 (110HP) potrzebuje ok 4000obr/m, żeby jechać 140km/h.
Z logo rożnie bywa.
W swoim R przy 120km/h mam... 3600 obr/min. W oplu astrze 1.4 16v przy 120km/h mam około 2500 obr/min.
W tym drugim aucie wymieniałem jakiś czas temu skrzynię. Teoretycznie z takiego samego auta i teoretycznie z tym samym oznaczeniem. W praktyce wydaje mi się, że wcześniej przy 120km/h już przekraczałem 3000 obr.
Znaczki z tyłu jak dotąd spotkałem w każdym ze znanych mi Roverków o sprawdzonej historii Jak coś to dwa mam do sprzedania hehe
Niestety to taka rzecz, którą niektórzy zdejmują na przykład do polerki ,a wtedy potrafi zaginąć. Niekoniecznie musi oznaczać, że auto było lakierowane, choć to najczęstsza przyczyna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum