Nawet bogata wersja jak na polifta
Przynajmniej przebieg wydaje się realny
cena atrakcyjna, poniżej wartości rynkowej
na + zimówki
Krzywo spasowany jak każdy polift
Trzeba sprawdzić odcienie lakieru, bo na zdjęciach wydają się miejscami różne.
Jednak cięzko ocenić bo stoi przy innych rzeczach...
Warto go obejrzeć za podaną kwotę
P.s. Wielkopolska, to zagłebie handlarzy, więc czujny musisz być
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Sie 29, 2014 11:10
no spasowany jest tragedia a nie jak na polfta standardowo, zdjecia po myjni swiezo - zabieg czesto stosowany aby ukryc wady, generalnie jak masz niedaleko mozna obejrzec
70km mam także podjade zobacze. Gość mówił, że przedni zderzak był malowany i spawany może stąd to kiepskie spasowanie. Klocki bedą do wymiany ale to już nieduży koszt.
[ Dodano: Pon Wrz 08, 2014 07:00 ]
byłem oglądać ten egzemplarz opiszę jego wady i usterki dla przyszłych kupujących.
MECHANIKA:
-turbina delikatnie zaczyna puszczać olej
-luzy na kierownicy
-luzy na przednim lewym kole (nie wiem dokładnie w ktorym miejscu)
-klocki przód do wymiany
-tylna prawa tarcza hamulcowa dość mocno zużyta
ESTETYKA:
-przedni zderzak malowany i kiepsko spasowany, widać pęknięcia lakieru w niektórych miejscach, halogeny kiepsko spasowane
-szyby oryginalne ale różne roczniki 03-04
-wszystkie drzwi mocno obite przez drzwi innych aut (urok parkowania w ciasnych parkingach) nie da się tego spolerować
-tylny zderzak z lewej strony ma lekką wgniotkę
-widać już oznaki korozji (prawe tylne nadkole, prawy słupek boczny, lewe tylne drzwi)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum