do Dębicy mam 100 km jakbyś chciał pomocy w oględzinach. 2 ma najlepszą wersje wyposażenia, praktycznie Full. Zmieniony tłumik, na jakiś zamiennik, może nawet z innego samochodu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
do Dębicy mam 100 km jakbyś chciał pomocy w oględzinach
Też mogę pomóc ja obecnie jestem w Rzeszowie Wielącza też wiem gdzie jest bo przejeżdżam czasem przez nią jak wracam do domu:) lesny1113 a z kąt właśnie jesteś ? nie studiowałeś czasem na PRz ? znałem kogoś z taką ksywą może to ta sama osoba
Ten zielony wygląda na ładny, trzeba było by go sprawdzić, ten z Wielączy ładny i full wypas, a to ogłoszenie tego z Dębicy już wisi chyba trochę bo go wcześniej już widziałem chyba nawet koło czerwca.
Studiowałem Mechanikę i budowę Maszyn aktualnie we wrześniu mam obronę
Jestem z Tarnobrzega. Tak właśnie myślałem by najpierw zobaczyć tego z Wielączy bo ma wszystkie opcje (przyciski pod klimatronikiem). Dzisiaj chyba pojadę go pooglądać i zdam raport, możliwe że obejrzę jeszcze inne. Po rozmowie telefonicznej stwierdzam iż gościowi z Wielączy zalezy na sprzedaży ciekawe tylko dlaczego.
W tym ciemnym za 9900 zastanawiające jest że raptem 10 mies temu wymienany rozrząd i zakładany LPG co daje kwotę około 5000 ! po takim wydatku raczej mało kto chciałby sprzedawać chyba że coś poszło nie tak.
[ Dodano: Pon Wrz 01, 2014 16:56 ]
W tym za 9500 na ładnych 17stkach wszystko niby cacy tylko wydaje mi się że wskaźnik temperatury jest na jednym zdjęciu nieco wychylony ponad połowe.
[ Dodano: Pon Wrz 01, 2014 16:59 ]
Ten za 9200 najmniej przekonywujący ma kolor...mi się nie podoba
Oglądałem wszystkie oraz odbyłem jazdy próbne i powiem tak... złom totalny.
Ten za 9500zł na ładnych aluskach to totalny złom, nic nie trzymało się kupy silnik po wciśnięciu pedału gazu do spodu jechał jak stary jelcz wolnossący, lakier obdarty smród w środku.
Ten weselny za 9900zł, w opisie pisze że stan idealny wizualny... drzwi pasażera posiadały wielkie wgniecenie i zarysowanie, praktycznie każdy element blacharski wymagał wkładu finansowego, zderzak spawany/klejony chyba ze 3 razy, błotniki nadkola tragedia i nareszcie progi... palce wchodziły w nie z dużą łatwością, sypało się z nich jak piasek na plaży tylko że miedziany
Oglądałem jeszcze jeden egzemplarz w Warszawie, wystawiony za 9900zł tyle że były parchy na masce. Już chciałem kupić ponieważ był najlepszy ze wszystkich które oglądałem, zrobiony kompl rozrząd, sprzęgło, udokumentowany przebieg i rachunki na wszystkie cześci. Oprócz parchów na masce na stacji dignostycznej okazało się że progi mają już rdzawy kolor, jeszcze nie przegnite ale raczej do wymiany oraz klimatronik działał tylko gdy silnik był na obratach, na biegu jałowym na postoje nie działał. Gość opuścił do 9000zł ale się nie zdecydowałem.
Panowie poradźcie cos zaproponujcie cos z gazem może wy coś znajdziecie dla mnie ja jestem zrezygnowany...
Że tak powiem do 10 tys z gazem V6 i żeby było zadbane to jest problem chyba że kupisz sobie sprowadzonego i sam zagazujesz - koszt 3000 zł a przynajmniej będziesz mieć pewność co i jak tyle że to i tak powyżej 10 tys wyjdzie całość
Znalazłem następnego Roverka tyle że bez gazu... co o tym myślicie? Jest książka serwisowa, wygląda na prawdziwą, wydruki z Dekry poradźcie cos Panowie nie chce się wkopać.
Ile by mnie kosztowała instalacja gazowa i ile to realnie pali benzyny przy oszczędnej jeździe?
Roverek zaprezentował się bardzo źle na jeździe próbnej Zgasł mi bo chyba dodałem za mało gazu i już nie chciał zapalić, paliwo jest, śmierdzi benzyną spod maski ale nie palił nie zniechęciło mnie to, może to jakaś pierdoła bo samochód jest naprawdę ładny. Dodam że pompka paliwa głośno chodziła ale nie wiem czy każdy tak ma. Co o tym sądzicie?
Całkiem nieźle chociaż widać że wysprzątany i umyty pod sprzedaż
Cena w normie chociaż na tą rejestrację można by się potargować
Przede wszystkim popatrzeć i posprawdzać na żywo i podpiąć chociażby pod autocoma jeżeli jest taka możliwość bo ze zdjęć nie ma się co przyczepić
Spalanie benzyny nie mam pojęcia bo mam identyczny w LPG, koszt w moim przypadku to 3000 zł
Spalanie LPG 15-16 L w mieście w Łodzi chociaż oszczędnie w Kołobrzegu zszedłem do 12-13 L, trasa 160-180 km./h 12,5-13,5 L, trasa 120-130 km/h 10,5 L, trasa bardzo oszczędnie 80-90 km/h 9 L.
Tak się kształtuje u mnie chociaż w wersji eco to rzadko mi sie udaje
[ Dodano: Nie Wrz 07, 2014 12:49 ]
lesny1113 napisał/a:
śmierdzi benzyną spod maski
należy zdjąć tą osłonę i zobaczyć czy jakaś uszczelka na wtrysku nie przepuszcza, u mnie uszkodziła się jedna po montażu LPG i miałem kąpiel w benzynie...całe szczęście mam pakiet nieśmiertelności
[ Dodano: Nie Wrz 07, 2014 12:51 ]
I przygotuj jeszcze około 2000zł na rozrząd bo ja miałem mieć wymieniany a się okazało że przy przebiegu 170 tys miałem oryginalny a wymieniony był tylko najdłuższy pasek bo mało kto ma blokady żeby wymienić krótkie o całej reszcie nie wspomnę
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 11:04
lesny1113, sprawdź podczas jazdy próbnej na poz. 7.0 komputera diagnostycznego jaką temperaturę utrzymuje układ chłodzenia , bo ten rocznik powinien mieć korek zbiorniczka czarny a nie popielaty (różnią się utrzymywaniem max ciśnienia).W książce nie ma śladu wymiany płynu chłodniczego , rozrządu ?.
Poruszany w pierwszym poście R z Dębicy jest teraz wystawiony jako uszkodzony http://olx.pl/oferta/rove...html#ff94eadc97
Właściciel się przyznał do uszkodzonych głowic i sprzedaje za ok 5000 PLN
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum