Wysłany: Nie Sie 31, 2014 12:55 [R75] Problemy z wspomaganiem ,mieliście coś podobnego?
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam Panowie.
A Wiec w Moim Roverku pompa wspomaganie Jest nie szczelna ,poci się ,poza tym od wczoraj "krzyczy" ,dosyć głośno, przy każdym skręceniu kierownicy, w dodatku powstali ciśnienie w zbiorniczku,i pod ciśnieniem przy korku ucieka z niego płyn.
czy to winna pompy?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 31, 2014 12:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w naszych R normalne jest ze zbiorniczek jest cały czas wilgotny.
Chyba u Ciebie
U mnie traktowane jest jako usterka. Zatem wymieniłem cybanty i skróciłem lekko przewody. Korek mocno zakręciłem i nie mam wycieków już od zimy 2014 kiedy to uległ awarii układ wspomagania (pęknięty króciec) .
A co do problemu nie przychodzi mi nic na myśl.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Mateusz843, regeneracja lub wymiana pompy wspomagania cię czeka.
Krzyczy bo zrobiło się chłodniej na zewnątrz i pompa jak zimna ma większe tarcie.
U mnie też trochę wyje jak jest zimno ale na razie biorę pompkę na przetrzymanie choć wiem że nie jest to dobre - Boncky kiedyś pisał że czekał aż mu kiedyś pompkę zablokowało i coś tam poobrywało.
Marek to u was w w-wie była już zima 2014? Ale jesteście do przodu
A tak serio to zrobiłem dokładnie tak jak pisał marek i tez nie mam zapoconego zbiornika. Wymiana płynu dużo daje jeśli jest stary/czarny itd. Jest to najtańsza opcja naprawy. Swoja droga pompy używki tez nie są drogie.
Sprawdź jeszcze czy podczas kręcenia kierownica przewody od pompy nie naprężają sie nadmiernie (powstaje zbyd duże ciśnienie). Wtedy pompa tez może hałasować, a przyczyna może być w zawieszeniu, zaworze sterującym lub siłowniku
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Gru 11, 2015 13:49
Mam problem z pompa od wspomagania. Zaczne od początku, miałem wcześniej silnik 1.6 ale że silnik już nie domagał to znienilem na 1.8 z Rovera 75.. Żeby podłączyć pompę do mojego układu musiałem ze starej pompy wykrecic "kruciec" do którego przekręca się wąż bo w silnik 1.8 było na tz. "Oko" i teraz pompa strasznie głośno pracuje i piszczy. Teraz się zastanawiał czy pompa nie jest w stanie zassac oleju (w silniku 1.8 zbrodniczej jest nad sama pompa) bo odległość od zbiorniczka jest teraz 1m czy po prostu szukać drugiej pompy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum