Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 06:58 [ R 45 iTD ] Bardzo proszę o opinię !
Witam, to już drugie autko , które chciałbym abyście za opiniowali .
Dodam , że to ma być pierwszy samochód , dlatego dziękuję za wszystkie cenne rady.
Gusta, guściki Szukam Roverka w moich okolicach .. chociaż to ponad 100km ode mnie, nic sensownego nie można tutaj znaleść .. dlatego wybór między sedan/hatchback schodzi na dalszy plan.
Chciałbym żeby wypowiedział się ktoś kto posiada silnik 2.0 iTD .. z tego co czytałem to bezawaryjny/mało awaryjny.. dodam że jestem totalnym laikiem i pewnie większość roboty z samochodem będzie robił mechanik, dlatego interesuje mnie jego awaryjność, na co zwrócić uwagę przy oględzinach .
Motorek dobry dużo nie pali i przyzwoicie przyśpiesza To zależy co trafisz i jak bedziesz o niego dbał bo to jednak Disel no i przez złe jego używanie może opdpłacić się dużymi kosztami napraw
Wg. specyfikacji Vmax w aucie z tym silnikiem, to 185 km/h. Jednak miałem R25 z tym silnikiem i wiecej, jak 180 nie jechałem. Motor oszczedny i trwaly. Mój lakiernik miał R25, również z tym silnikiem i przy przebiegu 400kkm auto dalej smigalo. Spalanie mi wychodzilo na trasie 4,5-6 l, w miescie wiecej, jak 7 nie wziął. Jednym słowem polecam. Jak bedziesz o niego dbal, to dobrze Ci posluży, Osa.
bociannielot, zgadza się. Po prostu nie chciałem więcej jechać, bo R25 to nie jest auto stworzone do zapieprzania. Poza tym szkoda mi go było tak żyłować, za bardzo je kochałem. Uważam, że 140 km/h to jest wystarczająca prędkość przelotowa prawie na każdą trasę dla takiego autka.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Wrz 17, 2014 11:57
bula3546 napisał/a:
Uważam, że 140 km/h to jest wystarczająca prędkość
eee nooo yyy niech Ci będzie wracając do tematu mam 2x iDT - dobry stary diesel, stary wiec nie padają dwumasy itp, może paść pompa ale w nowszych tez padają drogie rzeczy i to nawet droższe dużo czasem
Opis Wartość Tłumaczenie
Model MG Rover, Rover 400, 45 and MG ZS
Aspiration Turbo silnik turbodoładowany
Body Style 5 Door Saloon rodzaj nadwozia (hatchback)
Class (Trim) Class 7 klasa wyposażenia
Drive LHD kierownica po lewej stronie
Engine CC 2000 cc pojemność silnika 2000 cc
Engine cylinders 4 Cylinder 4-cylindrowy rzędowy
Engine Fuel System Tcie
Fuel Type Diesel olej napędowy
Performance High performance silnik o podwyższonej wydajności
Series Engine L Series silnik serii L
Transmission Manual manualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speed pięć biegów
Valves per engine 8V silnik 8-zaworowy
Model Year 2001 rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 506417 numer seryjny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum