Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i 1.4 / LPG] Czy NGK BKR6E są ciągle polecane?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i 1.4 / LPG] Czy NGK BKR6E są ciągle polecane?
Autor Wiadomość
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Nie Wrz 14, 2014 22:57   

Pokrywę wałków, górną połowkę głowicy i wałki, a co za tym idzie trzeba zdjąc pasek rozrządu.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 14, 2014 22:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Fancy 




Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 69
Skąd: Marysin



Wysłany: Pon Wrz 15, 2014 07:50   

To za ciężki kawałek chleba, jak na studenta dziennikarstwa. Jest może jakiś klubowicz z lubelskiego (nawet Lublina), który mógłby pomóc i przy okazji człowiek by się czegoś nauczył?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=861748#861748
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Wrz 15, 2014 20:32   

zacekpl napisał/a:
Może coś spartoliłeś, że po miesiącu klepanie wróciło.

Ja nie, bo pod blokiem o taką zabawę raczej trudno.
Czyścił zaufany i dobry mechanik przy okazji wymiany pasków za co mnie niemało skasował. Klepanie ustało nawet po uruchomieniu i byłem bardzo zadowolony, jednak co z tego kiedy teraz znów klepie.
Swoją drogą nie sądzę, by bawili się w takie dokładne czyszczenie jak na poniższym filmie ale efekt był.
http://www.youtube.com/watch?v=ySf0r8GGMOY

I nie przeginajcie z tym "lepsiejszym uszczelniaczem". Loctite 5188 50ml kosztuje 140zł i tylko na własne Wasze życzenie warsztat to zakupi (za Waszą kasę). Nie wiem czy warto kiedy równie skuteczny inny preparat za 25zł użyty u mnie spisuje się na 5+
Pomijam odpowiednią aplikację czyli warstwa, która nie zapcha kanałów olejowych ale doświadczony mechanik powinien wiedzieć co robi.

Jestem już wstępnie umówiony na wycenę robocizny z częściami i tyle wiem, że za popychacz 23zł. Całość pewnie o 9 stów się oprze :-|
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Wrz 17, 2014 09:25   

NoPE napisał/a:
zacekpl napisał/a:
Może coś spartoliłeś, że po miesiącu klepanie wróciło.

Ja nie, bo pod blokiem o taką zabawę raczej trudno.
Czyścił zaufany i dobry mechanik przy okazji wymiany pasków za co mnie niemało skasował. Klepanie ustało nawet po uruchomieniu i byłem bardzo zadowolony, jednak co z tego kiedy teraz znów klepie.
Swoją drogą nie sądzę, by bawili się w takie dokładne czyszczenie jak na poniższym filmie ale efekt był.
http://www.youtube.com/watch?v=ySf0r8GGMOY

I nie przeginajcie z tym "lepsiejszym uszczelniaczem". Loctite 5188 50ml kosztuje 140zł i tylko na własne Wasze życzenie warsztat to zakupi (za Waszą kasę). Nie wiem czy warto kiedy równie skuteczny inny preparat za 25zł użyty u mnie spisuje się na 5+
Pomijam odpowiednią aplikację czyli warstwa, która nie zapcha kanałów olejowych ale doświadczony mechanik powinien wiedzieć co robi.

Jestem już wstępnie umówiony na wycenę robocizny z częściami i tyle wiem, że za popychacz 23zł. Całość pewnie o 9 stów się oprze :-|


Taki Loctite 5188 kosztuje ok. 97zł w Radomiu od ręki. Fakt faktem to dość dużo, jak na jednorazowe użycie.
Jeśli popychacze nie mają wewnątrz śladów zużycia to raczej wina układu smarowania bądź syfu w nim. Pytanie jak wygląda silnik pod pokrywą wałków ? Jest czarny, brązowy, złotawy ?
 
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Czw Wrz 18, 2014 10:43   

NoPE napisał/a:
I nie przeginajcie z tym "lepsiejszym uszczelniaczem". Loctite 5188 50ml kosztuje 140zł i tylko na własne Wasze życzenie warsztat to zakupi (za Waszą kasę). Nie wiem czy warto kiedy równie skuteczny inny preparat za 25zł użyty u mnie spisuje się na 5+
Pomijam odpowiednią aplikację czyli warstwa, która nie zapcha kanałów olejowych ale doświadczony mechanik powinien wiedzieć co robi.


Ja składam na silikon i daje rade spokojnie ;) Chodzi o to, ze jak mechanik nawalił grubo, to uszczelnienie mogło wyciec bokami i zatkać kanaliki.
Powiem Ci coś na przyszłość: dopóki sam czegoś nie zrobisz, to nie bedziesz nigdy pewny jak to zostało zrobione i czy dobrze. Mechanik mogł te popychacze tylko przemyć w nitro bo rozbierać 16 to kupa zabawy.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Czw Wrz 18, 2014 20:33   

zacekpl napisał/a:
Mechanik mogł te popychacze tylko przemyć w nitro bo rozbierać 16 to kupa zabawy

Tam jest ich dwóch więc 8 na łebka :mrgreen:
Poważnie rzecz biorąc to jak najbardziej masz rację. Nie stałem i nie patrzyłem na ręce więc muszę uwierzyć na słowo. Efekt był zadowalający więc coś tam zrobili. Przy odbiorze auta obaj poddali w wątpliwość sens czyszczenia więc sądzę iż doszli do wniosku, że są zużyte. Powiedzieli, że za miękkie sprężynki są w wielu popychaczach.

Mechanik nie zawiódł mnie ani razu, sam fakt podjęcia się ZR'a bez zająknięcia, podsuwanie rozsądnych rozwiązań, szybka i solidna praca, świetny kontakt mailowy, nie zapychanie się klientami i wiele innych zalet sprawiają, że po prosu ufam gościowi.
Śmiem twierdzić, że jest pretendent do solidnej naprawy HGF'a na śląsku. Podsunąłem mu RAVE i widać korzysta z niego.
Ależ go zareklamowałem :-| Sorky
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214i LPG 97r] Jakie świece? NGK BKR6E do LPG?
Jedna urwana...
Mayday Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Nie Maj 24, 2009 07:49
oprawca_1978
Brak nowych postów [r 200 Polecane świece i kable]
manius20nt Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Gru 11, 2008 12:55
Lechos
Brak nowych postów [R25] Polecane stacje diagnostyczne - Śląsk
BrunoWarcianski Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Sro Mar 28, 2012 15:59
sTERYD
Brak nowych postów [214] ciagle psujacy sie termostat
robespier Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Kwi 27, 2013 16:10
robespier
Brak nowych postów [rover 214 si] ciągle przecieka.POMOCY
gryzlej0016 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Sty 28, 2014 20:33
gryzlej0016



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink