myślę że 170Km w naszych "ropniakach" to zabójstwo dla skrzyni i koła dwumasowego - oczywiście jeśli chodzi o manualną skrzynię biegów! o automatycznej nie powiem bo nie miałem tak owej!no i faktycznie skoro cdt i cdti to fizycznie to samo czyli na "chłopski rozum" można by było jedno i drugie kręcić do tej samej wartości- chyba że cdti mają trwalszą skrzynię sprzęgło i dwumasę !? ale chyba tak nie jest??
A tutaj https://roverki.eu/viewtopic.php?p=594904 jest mowa że CDTi ma inną turbinę niż CDT, a w późniejszych modelach (tych najnowszych) występował dodatkowy czujnik powietrza ... ciekawe czy można go sobie dołożyć i czy to coś wniesie w kulturę pracy silnika/spalanie ?
A tutaj https://roverki.eu/viewtopic.php?p=594904 jest mowa że CDTi ma inną turbinę niż CDT, a w późniejszych modelach (tych najnowszych) występował dodatkowy czujnik powietrza ... ciekawe czy można go sobie dołożyć i czy to coś wniesie w kulturę pracy silnika/spalanie ?
jest taka sama turbina Mitsubishi
W autach po lifcie dodano dodatkowy czujnik temperatury przed kolektorem dolotowym aby spełniać nowsze normy emisji spalin. CDT spełnia normę Euro 3, CDTI chyba już Euro 4.
Nie dołożysz sobie ot tak. Musiał byś wymienić komputer i jeszcze pewnie inne elementy aby się z nim dogadały.
Poza tym
CDT 116 KM, 260Nm od 2000obr/min
CDT 131 KM, 300Nm od 1900obr/min
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum