Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 220 Turbo czy Rover 620 Ti?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 220 Turbo czy Rover 620 Ti?
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Paź 14, 2014 08:16   

Smiejacy, poszukaj tego co bedzie w lepszym stanie, skoro jest Ci obojetne czy coupe czy sedan to kieruj sie stanem, nie ma duzo tych aut i najrozsądniej bylo by poszukac dobrego, nie zajechanego egzemplarza :ok:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 14, 2014 08:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Smiejacy 




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 19
Skąd: Robakowo



Wysłany: Wto Paź 14, 2014 17:16   

Niby bardziej coupe pasuje, ale 620 Ti mi się po prostu spodobała :D
Na stan patrzę, tylko że te autka są rzadkie, a zadbanych prawie nie ma lub kosztują dość dużo.

Póki co toczę się kombiaczkiem i nie narzekam mocno, ale do sportowej jazdy się szczególnie nie nadaje ;)

PS. Dzięki Waszym opiniom zwróciłem na parę rzeczy baczniejszą uwagę. :D
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 14, 2014 18:36   

R800 coupe nie jest tak komfortowe jak R600. R620Ti jedzie również wyczuwalnie lepiej niż R800 z tym że 180km.
Niezaprzeczalny fakt jest jednak taki że R600 to w miarę pospolite auto, R800 coupe już nie. Do 600`ki dużo łatwiej o jakieś graty, do 800 jest już ciężej ale wraz niektóre elementy idzie kupić w ASO hondy (końcówka drążka kierowniczego 350zł/sztuka ;) )
Pomimo tego mam R800 coupe i nie zamieniłbym jej na R600 ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Smiejacy 




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 19
Skąd: Robakowo



Wysłany: Wto Paź 14, 2014 19:20   

greg-si napisał/a:
R800 coupe nie jest tak komfortowe jak R600. R620Ti jedzie również wyczuwalnie lepiej niż R800 z tym że 180km.
Niezaprzeczalny fakt jest jednak taki że R600 to w miarę pospolite auto, R800 coupe już nie. Do 600`ki dużo łatwiej o jakieś graty, do 800 jest już ciężej ale wraz niektóre elementy idzie kupić w ASO hondy (końcówka drążka kierowniczego 350zł/sztuka ;) )
Pomimo tego mam R800 coupe i nie zamieniłbym jej na R600 ;)


A właśnie, o co chodzi z tą mocą - jest podawana różna jej wartość w różnych źródłach, ale czemu? Czy Rover 620 Ti wyszedł z silnikami w wariantach o różnych mocach? Widziałem już wartości z zakresu od ok 170 km do bodaj 205, to nieco zamieszania wprowadza.
Wyczytalem, że była zmodyfikowana ta jednostka napędowa w latach, gdy produkowano ów model, jednak celem zmian było zwiększenie niezawodności silnika.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 14, 2014 19:25   

R600 występowało tylko w wersji 200KM.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 14, 2014 22:05   

greg-si napisał/a:
R800 coupe nie jest tak komfortowe jak R600. R620Ti jedzie również wyczuwalnie lepiej niż R800 z tym że 180km.
Niezaprzeczalny fakt jest jednak taki że R600 to w miarę pospolite auto, R800 coupe już nie. Do 600`ki dużo łatwiej o jakieś graty, do 800 jest już ciężej ale wraz niektóre elementy idzie kupić w ASO hondy (końcówka drążka kierowniczego 350zł/sztuka ;) )
Pomimo tego mam R800 coupe i nie zamieniłbym jej na R600 ;)

E no chyba żartujesz z tym komfortem :) 600 nie ma imho podejścia do 800 czy to coupe czy sedana (nie licząc wiania od szyb bez ramek ;) ). R800 200KM ma 7,1 do setki katalogowo także jest szybsze niż 600tka.
Cytat:
(końcówka drążka kierowniczego 350zł/sztuka ;)

Chyba ci się zero dodało :o bo ja kupowałem po 35zł za sztukę właśnie.. Generalnie na razie nie miałem jakiś większych problemów z normalnymi częściami do 800, zawiecha to Legend 1gen.

Pssyt: jak szukasz fajnej 800 niekoniecznie coupe to może fastback, mało tego u nas a fajna linia, znowu na szrotach/Allegro widzę w razie co części do niego (tył ;) ) więc nie będzie problemów przy crashu z tyłu :mrgreen:
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3643
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 14, 2014 23:24   

Yog-Sothoth napisał/a:
Chyba ci się zero dodało :o bo ja kupowałem po 35zł za sztukę właśnie.. Generalnie na razie nie miałem jakiś większych problemów z normalnymi częściami do 800, zawiecha to Legend 1gen.


Dokładnie obserwuje ostatnio portale aukcyjne i po wpisaniu "rover 800" mam 1472 zwroty.
Miedzy innymi tańszymi, mamy np. końcówkę drążka QH za 44 zł :-)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 08:09   

Yog-Sothoth napisał/a:
R800 200KM ma 7,1 do setki katalogowo także jest szybsze niż 600tka.
Skąd te dane? Wydaje mi się że r800 jest cięższy od R600, zresztą potwierdza to strona klubowa, różnica 60kg, więc niby jakim cudem R800 miał by być szybszy od 6sety? Przecież motor i skrzynia taka sama.

[ Dodano: Sro Paź 15, 2014 09:09 ]
Yog-Sothoth napisał/a:
Chyba ci się zero dodało :o bo ja kupowałem po 35zł za sztukę właśnie.. Generalnie na razie nie miałem jakiś większych problemów z normalnymi częściami do 800, zawiecha to Legend 1gen.


Greg zdaje się pisał o częściach w ASO, a tam takie ceny są możliwe IMHO ;)
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 08:28   

A gdzie masz ASO Rovera? ;) Ja części kupuje na zmianę w KTD (taka spora Warszawska hurtownia z dobrymi cenami - jak nie mają od ręki to na drugi dzień i dzwonią że można odebrać) lub TomaTeam jak pierwszy nie ma lub ma drogo.

Cytat:
Skąd te dane?


R800 200KM ma 7,3s do setki (mała pomyłka), znowu 600 na tej stronie ma 7s, różnice generalnie minimalne ale 800tka o wiele fajniejsza :)
http://www.parkers.co.uk/...00/saloon-1991/
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Paź 15, 2014 08:35   

Yog-Sothoth, wiem ze się czepiam, ale 7,3 0-60 mil na na godzinę to nie dokładnie to samo co 0-100 km/h :)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 10:08   

Yog-Sothoth napisał/a:
A gdzie masz ASO Rovera?
ASO Honda?

Yog-Sothoth napisał/a:
800 200KM ma 7,3s do setki (mała pomyłka), znowu 600 na tej stronie ma 7s
Czyli jednak 6seta szybsza ;)

Cytat:
fajniejsza :)
a to już inna sprawa ;) Mnie tez się bardzo podoba.

Małe pytanie, gdzieś mi się obiło o oczy, że eR800 wersja 180hp nie ma torsena, prawda to?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 11:32   

W ASO Honda jak przyjeżdża Rover to robią wielkie oczy przeważnie ;)

Z tego co wiem przed 95 w ogóle nie było torsena, później teoretycznie we wszystkich turbo. Ja mam z 95r i chyba torsena brak bo koła na podnośniku kręciły się w inne strony :/
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 13:33   

Ciekawe czy u mnie jest torsen w 6secie? Wiesz jak to sprawdzić?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 17:07   

Yog-Sothoth napisał/a:
E no chyba żartujesz z tym komfortem :) 600 nie ma imho podejścia do 800 czy to coupe czy sedana

Miałem R600 i wiem co piszę.

Yog-Sothoth napisał/a:
R800 200KM ma 7,1 do setki katalogowo także jest szybsze niż 600tka.

Statystyki nie jadą. Jednak nie mam porównania R600 200km i R800 200km.

Yog-Sothoth napisał/a:
Chyba ci się zero dodało :o bo ja kupowałem po 35zł za sztukę właśnie.

W ASO Hondy? :D

slax napisał/a:
Małe pytanie, gdzieś mi się obiło o oczy, że eR800 wersja 180hp nie ma torsena, prawda to?

Mam 180`ke z 93 roku i ma torsen :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 17:12   

greg-si napisał/a:
Mam 180`ke z 93 roku i ma torsen :)
No to git, a skąd to wiesz? Jak to sprawdzić, wiem ze mogę półoski wyciągnąć i się okaże, ale może da się inaczej?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 18:28   

Zajrzenie do środka to jedyny pewny sposób niestety :)

@greg-si
Bogaty jesteś jak robisz za takie pieniądze w ASO :P
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Smiejacy 




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 19
Skąd: Robakowo



Wysłany: Sro Paź 15, 2014 19:08   

slax napisał/a:
greg-si napisał/a:
Mam 180`ke z 93 roku i ma torsen :)
No to git, a skąd to wiesz? Jak to sprawdzić, wiem ze mogę półoski wyciągnąć i się okaże, ale może da się inaczej?


Teoretycznie można na skrzyni biegów znaleźć oznaczenie w postaci kodu, który zawiera informację o TorSenie - jeśli zawiera literkę "T".
http://www.mgf.ultimatemg...mbers/index.htm

Ale, moim zdaniem, jest też brutalnie prosty sposób - jadąc na jedynce jedną stroną po asfalcie, a drugą po trawie, dodać gwałtowniej gazu. :) Tylko wiadomo, delikatnie lub mocniej zniesie, ale piszczenie po asfalcie będzie tym "dobrym" znakiem.

Chyba jedyną wadą tego układu jest to, że może stawiać nieco oporu. (Poprawcie, jeśli źle rozumiem, ale jest to chyba dodatkowe tarcie.)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 20:06   

Smiejacy napisał/a:
Chyba jedyną wadą tego układu jest to, że może stawiać nieco oporu.
a nie jest przypadkiem tak, że ów mechanizm porostu blokuje się i tym samym umożliwia przeniesienie pełnego momentu na koła?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3643
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 15, 2014 20:23   

slax napisał/a:
że ów mechanizm porostu blokuje się i tym samym umożliwia przeniesienie pełnego momentu na koła


tak to mają stare ciągniki z tym że po naciśnięciu odpowiedniej dźwigni :-)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Smiejacy 




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 19
Skąd: Robakowo



Wysłany: Sro Paź 15, 2014 20:36   

slax napisał/a:
Smiejacy napisał/a:
Chyba jedyną wadą tego układu jest to, że może stawiać nieco oporu.
a nie jest przypadkiem tak, że ów mechanizm porostu blokuje się i tym samym umożliwia przeniesienie pełnego momentu na koła?

To się zgadza, ale to jest dodatkowe urządzenie na układzie napędowym, które - jeśli dobrze rozumiem - obciąża go cały czas.

Przydałaby się konstruktywna wypowiedź obcykanego mechanika. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 14:18
szoso
Brak nowych postów Rover 220 Coupe bez turbo
Kietlon Chcę kupić ROVERka 1 Pią Lis 09, 2018 22:32
Markzo
Brak nowych postów Rover Coupe Turbo 1993r.
mati.mati. Chcę kupić ROVERka 17 Czw Mar 22, 2012 19:27
Gość
Brak nowych postów Rover 25 streetwise turbo diesel
blue_ed Chcę kupić ROVERka 4 Nie Gru 19, 2010 18:42
mikimisz
Brak nowych postów [Rover 75] 1.8 Turbo; Ocena ogłoszenia
olkaxx Chcę kupić ROVERka 1 Sob Gru 23, 2017 18:49
dzelo23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink