Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Paź 14, 2014 08:16
Smiejacy, poszukaj tego co bedzie w lepszym stanie, skoro jest Ci obojetne czy coupe czy sedan to kieruj sie stanem, nie ma duzo tych aut i najrozsądniej bylo by poszukac dobrego, nie zajechanego egzemplarza
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 14, 2014 08:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niby bardziej coupe pasuje, ale 620 Ti mi się po prostu spodobała
Na stan patrzę, tylko że te autka są rzadkie, a zadbanych prawie nie ma lub kosztują dość dużo.
Póki co toczę się kombiaczkiem i nie narzekam mocno, ale do sportowej jazdy się szczególnie nie nadaje
PS. Dzięki Waszym opiniom zwróciłem na parę rzeczy baczniejszą uwagę.
R800 coupe nie jest tak komfortowe jak R600. R620Ti jedzie również wyczuwalnie lepiej niż R800 z tym że 180km.
Niezaprzeczalny fakt jest jednak taki że R600 to w miarę pospolite auto, R800 coupe już nie. Do 600`ki dużo łatwiej o jakieś graty, do 800 jest już ciężej ale wraz niektóre elementy idzie kupić w ASO hondy (końcówka drążka kierowniczego 350zł/sztuka )
Pomimo tego mam R800 coupe i nie zamieniłbym jej na R600
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
R800 coupe nie jest tak komfortowe jak R600. R620Ti jedzie również wyczuwalnie lepiej niż R800 z tym że 180km.
Niezaprzeczalny fakt jest jednak taki że R600 to w miarę pospolite auto, R800 coupe już nie. Do 600`ki dużo łatwiej o jakieś graty, do 800 jest już ciężej ale wraz niektóre elementy idzie kupić w ASO hondy (końcówka drążka kierowniczego 350zł/sztuka )
Pomimo tego mam R800 coupe i nie zamieniłbym jej na R600
A właśnie, o co chodzi z tą mocą - jest podawana różna jej wartość w różnych źródłach, ale czemu? Czy Rover 620 Ti wyszedł z silnikami w wariantach o różnych mocach? Widziałem już wartości z zakresu od ok 170 km do bodaj 205, to nieco zamieszania wprowadza.
Wyczytalem, że była zmodyfikowana ta jednostka napędowa w latach, gdy produkowano ów model, jednak celem zmian było zwiększenie niezawodności silnika.
R800 coupe nie jest tak komfortowe jak R600. R620Ti jedzie również wyczuwalnie lepiej niż R800 z tym że 180km.
Niezaprzeczalny fakt jest jednak taki że R600 to w miarę pospolite auto, R800 coupe już nie. Do 600`ki dużo łatwiej o jakieś graty, do 800 jest już ciężej ale wraz niektóre elementy idzie kupić w ASO hondy (końcówka drążka kierowniczego 350zł/sztuka )
Pomimo tego mam R800 coupe i nie zamieniłbym jej na R600
E no chyba żartujesz z tym komfortem 600 nie ma imho podejścia do 800 czy to coupe czy sedana (nie licząc wiania od szyb bez ramek ). R800 200KM ma 7,1 do setki katalogowo także jest szybsze niż 600tka.
Cytat:
(końcówka drążka kierowniczego 350zł/sztuka
Chyba ci się zero dodało bo ja kupowałem po 35zł za sztukę właśnie.. Generalnie na razie nie miałem jakiś większych problemów z normalnymi częściami do 800, zawiecha to Legend 1gen.
Pssyt: jak szukasz fajnej 800 niekoniecznie coupe to może fastback, mało tego u nas a fajna linia, znowu na szrotach/Allegro widzę w razie co części do niego (tył ) więc nie będzie problemów przy crashu z tyłu
Chyba ci się zero dodało bo ja kupowałem po 35zł za sztukę właśnie.. Generalnie na razie nie miałem jakiś większych problemów z normalnymi częściami do 800, zawiecha to Legend 1gen.
Dokładnie obserwuje ostatnio portale aukcyjne i po wpisaniu "rover 800" mam 1472 zwroty.
Miedzy innymi tańszymi, mamy np. końcówkę drążka QH za 44 zł
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
R800 200KM ma 7,1 do setki katalogowo także jest szybsze niż 600tka.
Skąd te dane? Wydaje mi się że r800 jest cięższy od R600, zresztą potwierdza to strona klubowa, różnica 60kg, więc niby jakim cudem R800 miał by być szybszy od 6sety? Przecież motor i skrzynia taka sama.
[ Dodano: Sro Paź 15, 2014 09:09 ]
Yog-Sothoth napisał/a:
Chyba ci się zero dodało bo ja kupowałem po 35zł za sztukę właśnie.. Generalnie na razie nie miałem jakiś większych problemów z normalnymi częściami do 800, zawiecha to Legend 1gen.
Greg zdaje się pisał o częściach w ASO, a tam takie ceny są możliwe IMHO
A gdzie masz ASO Rovera? Ja części kupuje na zmianę w KTD (taka spora Warszawska hurtownia z dobrymi cenami - jak nie mają od ręki to na drugi dzień i dzwonią że można odebrać) lub TomaTeam jak pierwszy nie ma lub ma drogo.
Cytat:
Skąd te dane?
R800 200KM ma 7,3s do setki (mała pomyłka), znowu 600 na tej stronie ma 7s, różnice generalnie minimalne ale 800tka o wiele fajniejsza
http://www.parkers.co.uk/...00/saloon-1991/
W ASO Honda jak przyjeżdża Rover to robią wielkie oczy przeważnie
Z tego co wiem przed 95 w ogóle nie było torsena, później teoretycznie we wszystkich turbo. Ja mam z 95r i chyba torsena brak bo koła na podnośniku kręciły się w inne strony
No to git, a skąd to wiesz? Jak to sprawdzić, wiem ze mogę półoski wyciągnąć i się okaże, ale może da się inaczej?
Teoretycznie można na skrzyni biegów znaleźć oznaczenie w postaci kodu, który zawiera informację o TorSenie - jeśli zawiera literkę "T".
http://www.mgf.ultimatemg...mbers/index.htm
Ale, moim zdaniem, jest też brutalnie prosty sposób - jadąc na jedynce jedną stroną po asfalcie, a drugą po trawie, dodać gwałtowniej gazu. Tylko wiadomo, delikatnie lub mocniej zniesie, ale piszczenie po asfalcie będzie tym "dobrym" znakiem.
Chyba jedyną wadą tego układu jest to, że może stawiać nieco oporu. (Poprawcie, jeśli źle rozumiem, ale jest to chyba dodatkowe tarcie.)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum