Witam!
Znalazłem to ogłoszenie, autko prezentuję się niesamowicie, zastanawiam się nad kupnem. Proszę o właścicieli tego autka o opinie, jadę z kolegą mechanikiem. Chciałbym wiedzieć na co powinniśmy zwrócić uwagę przy kupnie tego autka.
Pozdrawiam!
[ Dodano: Wto Paź 07, 2014 21:19 ]
Dodam że jest to przekładka z anglika, użytkowała ją kobieta i to ona jest właścicielką. Mówiła że pierwszym właścicielem był anglik i że sobie sprowadziła oraz zrobiła przekładkę. Posiada go już ponad 2 lata i jak sama mówi jeszcze jej się nic nie popsuło poza zwykłymi rzeczami typu rozrząd, oleje, filtry. Niestety właścicielka nie przebywa w Polsce.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 07, 2014 20:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nigdy nie miałem takiego samochodu ale powiem Ci co wiem na jego temat Masz racje samochod wyglada niesamowicie bo to jest niesamowity samochód Silniki takie jak w roverach wiec to co sie tyczy silnikó benzynowych montowanych w Roverkach, tyczy sie tez tego MG, Samochodzik ten ma troche nietypowe zawieszenie a nietypowosc polega na tym że jest to zawieszenie hydrogazowe + standardowe amortyzatory(podobne jak to w roverach serii 100 z tym ze w 100 nie ma amortyzatorów), w sumie jest twarde wiec na komfort nie ma co liczyc ale za to prowadzi sie wysmienicie, zwroc uwage czy stoi na równym terenie PROSTO czy nie jest przechylony na jedna ze stron, jezeli tak to trzeba dopompowac płynu do zawieszenie z tej strony która jest niższa i tu moze byc problem bo nie zrobi Ci tego przypadkowy mechanik, wydaje mi sie ze chyba nie znajdziesz mechanika z pompa do nalełnienia tego zawieszenia, predzej znajdziesz na forum ludzi którzy maja taka pompe i moga to zrobić ( mam takowa jako relikt i pamiatka po starej 100-jedenastce ), z tego co sie orientuje ten MGF ma elektryczne wspomaganie ktore czasami lubi sie dziwnie zachowywac, sciaga na jedna ze stron nawet jak zbieznosci sa ok i cisnienia w ukladzie zawieszenia i oponach wiec przygladnij sie jak dziala wspomaganie, dodam ze nawet jak jest OK to i tak trzeba sie troche do niego przyzwyczaic ale to nie jest problem.......tyle z mojej strony. Miałem okazje sie tylko przejechac jeden raz takim cudem i powiem ze.........poprostu "lata" po drodze i bez specjalnych systemów kontroli trakcji łyka zakręty z łatwoscią, czysta radość z jazdy
Sprostuje powyższe: To jest TF, ma normalne zawieszenie, więc nie trzeba się przejmować tym czy równo stoi czy nie:)
W tym konkretnym aucie masz 1.8 bez VVC 135koni, to jest ponoć najlepsza wersja silnika, 15koni więcej niż w 1.8 z MGF a bez problemów z VVC, co nie czyni tego silnika jakoś super niezawodnym, o nie
Wygląd - no jak Ci się podoba to fajnie:) Nie wiem tylko czy przez modyfikacje maski wchodzi jeszcze koło zapasowe, chyba nie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum