Forum Klubu ROVERki.pl :: [civic 2.0 105km diesel] Problem po odpaleniu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[civic 2.0 105km diesel] Problem po odpaleniu
Autor Wiadomość
klonu1988 



Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27



Wysłany: Sob Gru 06, 2014 21:13   [civic 2.0 105km diesel] Problem po odpaleniu
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam,
mam problem z moją hondą civic 2.0 diesel 105km.
Podczas przymrozku po całej nocy stania na zewnątrz mam następujący problem: świece grzeje 2-3 razy i auto odpala bez problemu i chodzi równo. Zostawiam na wolnych obrotach i wychodzę skrobać szyby. Po około minucie lub dwóch wsiadam do auta i przejeżdżam około 20 metrów po czym muszę nawrócić. W tym momencie auto gaśnie i żeby odpaliło to muszę kręcić około minuty bez przerwy (czasami dłużej) i auto odpala ale muszę je trzymać na wysokich obrotach żeby nie zgasło do momentu aż przejadę około 2 km. Po rozgrzaniu silnika problem ustaje.
Dzieje się tak zawsze gdy jest przymrozek i auto stoi na zewnątrz. Kiedyś był przymrozek ale było sucho (szyby nie były zaszronione) i auto nie miało żadnych problemów.
Dodam tylko, że filtr paliwa wymieniłem i zalałem auto niby zimową ropą ze statoila.

Bardzo proszę o jakieś sugestie gdyż moja pomysły się wyczerpały
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 06, 2014 21:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BlackD 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 311
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Gru 06, 2014 21:25   

Sprawdź wiązkę pompy wtryskowej. Dobry preparat do styków i jedziesz wszystkie kostki wtyczki i złącza
_________________
Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 07, 2014 11:08   

A moze filtr paliwa ten nowy uszkodzony i przepala paliwo z filtra a dalej kaput i trzeba krecic zeby zaciagnal na nowo paliwo
 
 
 
klonu1988 



Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27



Wysłany: Nie Gru 07, 2014 12:48   

bizon napisał/a:
A moze filtr paliwa ten nowy uszkodzony i przepala paliwo z filtra a dalej kaput i trzeba krecic zeby zaciagnal na nowo paliwo


Na starym to samo było. Filtr jest ok.
 
 
patryq 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 37
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 25

Wysłany: Nie Gru 07, 2014 16:02   

A kierunek przepływu paliwa przez filtr się zgadza?
_________________
cześć [you]
 
 
klonu1988 



Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27



Wysłany: Pon Gru 08, 2014 18:19   

patryq napisał/a:
A kierunek przepływu paliwa przez filtr się zgadza?

Tak

[ Dodano: Pon Gru 08, 2014 18:19 ]
BlackD napisał/a:
Sprawdź wiązkę pompy wtryskowej. Dobry preparat do styków i jedziesz wszystkie kostki wtyczki i złącza


Zrobiłem zgodnie z poradą ale nie pomogło.
Jakieś inne sugestie?
 
 
Damian_Pietras 




Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pon Gru 08, 2014 20:00   

sprobuj wybłyskac błedy , coś może być z czujnikami temperatury, ten na silniku lub w pompie
 
 
 
klonu1988 



Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27



Wysłany: Wto Gru 09, 2014 07:08   

Damian_Pietras napisał/a:
sprobuj wybłyskac błedy , coś może być z czujnikami temperatury, ten na silniku lub w pompie


Wybłyskałem - jest walnięty przepływomierz powietrza ale ta usterka jest od dwóch lat i w tamtej zimie też była i było wszystko okej więc odpada.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 09, 2014 08:37   

ja bym mimo wszystko szukal winy w przeplywie paliwa. a moze przypchany przewod paliwa miedzy zbiornikiem a filtrem. gruszki Ci nie zasysa w czasie jazdy??
 
 
 
klonu1988 



Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27



Wysłany: Sro Gru 10, 2014 18:51   

Zrobiłem następujący test:
1. Przewody paliwowe między gruszką a zaworkiem zwrotnym i między zaworkiem a filtrem wymieniłem na przezroczyste.
2. Odłączyłem od pompy przewód, którym dochodzi paliwo i którym odpływa nadmiar.
3. Założyłem na ich miejsce nowe dłuższe przewody i wsadziłem je do butelki z ropą.
4. Uruchomiłem silnik tak żeby układ się odpowietrzył
5. Zostawiam samochód do rana i spróbuje odpalić rano z tej butelki.

I teraz tak: jeżeli samochód odpali i będzie chodził dobrze to znaczy, że wina jest w przewodach od pompy do baku. Jeżeli będzie chodził źle to znaczy, że winna jest pompa lub wszystko co jest za nią.
Dodatkowo rano zobaczę czy nie cofa się paliwo - jak minimalnie podpompuję gruszką to z wężyka, który jest odłączony od pompy i ustawiony pionowo powinno się od razu wylać paliwo.



Dobrze kombinuje??

Jutro dam znać czy pomogło.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 21:38   

Mialbym dwa zastrzezenia co do Twjego dziela.

1. Do pompy podasz nieprzefiltrowane paliwo.

2. Jak sie ostatnio przekonalem duzy wplyw w obrocie paliwa ma prawo grawitacji i odpowiednie rozmieszczanie wszystkich elementow na odpowiedniej wysokosci.
Przyklad:
Odplyw idzie Ci ostro do gory i nawet w niesprawnej pompie (zaworek zwrotny) paliwo Ci w tym przypadku nie splynie i bedziesz myslal ze jest ok, a jak podlaczysz oryginalnie to juz nie bedzie tak kolorowo.
 
 
 
klonu1988 



Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27



Wysłany: Czw Gru 11, 2014 12:38   

bizon napisał/a:
Mialbym dwa zastrzezenia co do Twjego dziela.

1. Do pompy podasz nieprzefiltrowane paliwo.

2. Jak sie ostatnio przekonalem duzy wplyw w obrocie paliwa ma prawo grawitacji i odpowiednie rozmieszczanie wszystkich elementow na odpowiedniej wysokosci.
Przyklad:
Odplyw idzie Ci ostro do gory i nawet w niesprawnej pompie (zaworek zwrotny) paliwo Ci w tym przypadku nie splynie i bedziesz myslal ze jest ok, a jak podlaczysz oryginalnie to juz nie bedzie tak kolorowo.


Mówisz o jakimś zaworku zwrotnym w pompie, dobrze zrozumiałem?

Dzisiaj rano odpaliłem auto na zewnętrznym baku bez żadnego problemu i chodziło dobrze. Znaczyłoby to, że problem może być w układzie od pompy do baku. Jednak po przełączeniu na normalne pobieranie paliwa z baku również samochód dobrze chodził. Paliwa nie cofa bo wężyk był pełny (jak ledwo dotknąłem gruszki to paliwo pociekło z odłączonego od pompy wężyka) i układ nie jest zapowietrzony (bo widzę, przez przezroczyste wężyki koło filtra i gruchy).
Może mróz był za niski żeby pojawiły się problemy? Już nie mam pomysłu.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 13, 2014 13:15   

Co to za kompot w tej butelce?
Tak raczej nie wygląda zimowe paliwo :wink:
 
 
centurion 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 27
Skąd: Gliwice - Wieruszów



Wysłany: Pią Gru 26, 2014 20:37   

Niedawno miałem podobnie, plus dochodziło szarpanie podczas jazdy i wymieniłem po raz kolejny filtr. Tym razem Filtron i objawy odeszły w niepamieć.
Koszt znikomy a ile nerwów napsuło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [civic itd 105km] turbiszon winowajcą?
piter-t Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Sob Kwi 21, 2012 10:51
Remigiusz
Brak nowych postów [civic tdi 105km] ile większe spalanie w zimie?
piter-t Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Pią Sty 27, 2012 17:42
piter-t
Brak nowych postów [r 45] diesel brak mocy po odpaleniu przez 30 sek
asez Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Lut 12, 2017 23:17
asez
Brak nowych postów [honda civic]diesel przerywa powyżej 2 tys obrotów
dodmen Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Sty 23, 2017 17:53
bociannielot
Brak nowych postów [Honda Civic] Spuszczanie wody z filtra paliwa (DIESEL)
mathew Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Maj 03, 2012 21:07
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink