To są oryginalne świece jak w fabryczne, są platynowe więc na trocę kilometrów posłuża
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 02, 2012 12:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
mam jeszcze jedno pytanie moze głupie ale to nic... kto pyta to nie błądzi a mianowice musze kupic takie dwa komplety tak? http://allegro.pl/przewod...2154825745.html bo obojetnie do który świec pójdą tak?
[ Dodano: Sob Mar 03, 2012 15:50 ]
i co tu jest niejasne skoro wystawca aukcji podaje też w komplecie trzy kable.
I to jest właśnie komplet dla silnika 2.0 i 2.5 V6.
[ Dodano: Sob Mar 03, 2012 15:53 ]
Druga stona to cewki bezpośrednio na świecach zapłonowych, ufff...f
dzieki wielkie juz wszystko wiem i przepraszam jesli kogos irytowałrm myslałem ze tam gdzie sa cewki sa zamast nich zwykłe kable.
pozdro
[ Dodano: Pon Mar 05, 2012 09:19 ]
jescze jedno pytanie... odnośnie cewek zapłonowych . Czy one mają rózne długości bo potrzbuje jedną wymienić i nie chce kupić złej? one sa takie same?
Szybkie pytanie. Samochód mam z przebiegiem 224300 i świec ani przewodów nie wymieniałem. Nie wiem jak wcześniej bo auto sprowadzone.
Samochód pali normalnie, jeździ normalnie.
Czy jest sens wymieniać czy nie dotykać dopóki jest dobrze?
Witam Ja kupiłem auto z przebiegiem 207000 i założyłem gaz, zaraz po tym zaczęły się problemy.
Okazało się że winne są świece, były oryginalne chyba nawet te które założyli w fabryce
Jako że mieszkam w Kielcach i jest tu fabryka świec zapłonowych, to skonsultowałem się z fachowcem tam pracującym i z gazownikiem, obaj stwierdzili że świece platynowe źle się sprawują przy gazie.
Założyłem zwykłe u-super tyle że nie te do gazu a takie do benzyny i zmniejszyłem przerwę z 1 na 0.9 mm
Jak na razie jest ok, a koszt kompletu świec zakupionego w fabryce iskry zamknął się poniżej 50 zł.
Pewnie teraz posypią się na mnie gromy że powinienem kupić oryginalne świece za ... zł, ale jak do tej pory wszystkimi zagazowanymi autami jeździłem na iskrze i nie narzekam.
Koszt jest taki że nawet jak miał bym je wymienić 5 razy częściej niż oryginał to i tak wyjdzie taniej
Tylko mam pytanko które mnie nurtuje dlaczego fachowcy twierdzą że platynowe źle się sprawują przy gazie
Co do wymiany świec u kolegi Alex_Tom to radze choć sprawdzić w jakim stanie są te z przodu, bo jak wyjąłem swoje to okazało się że mają przerwę ponad 1.5 mm.
Gaz nie jest tak dobrym przewodnikiem jak mieszanka benzynowa i przy przerwie większej od 1 mm zaczynają się dziać cuda.
Odkopię trochę temat.
Postanowiłem ogarnąć trochę ukłąd zapłonowy w moim aucie.
Co muszę wymienić? Świece, przewody, cewki? Coś jeszcze?
Świece planuję polecane tu NGK platynowe. Nadają się do gazu?
Jakie przewody i cewki polecacie? Byłbym wdzięczny za jakieś linki do allegro czy innego sklepu. Nie wynika to z lenistwa, po prostu boję się, że coś namieszam.
Sprawa dotyczy 2.0 V6 z gazem. Auto ma spory przebieg, nie mam pojęcia kiedy były wymieniane te elementy.
świece i przewody NGK, sklep Landstore.pl lub landroverowy.pl szukać do Freelandera v6
[ Dodano: Wto Lis 08, 2016 09:46 ]
świece można też championa platyny ja na takich jeżdżę z LPG
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Koenig, tanie i dobre, tanie bo zwykle, żadne platynowa, ale się sprawdziły już nie w jednej V6. Denso k20tt. Przerwę w nich zmień na 75
Dobra ile km zrobiłeś na tych zwykłych świecach denso? bo ja je miałem w freelanderze i wytrzymały ok 40-50kkm nie pamiętam dokładnie ale po 30kkm już poszarpywały (i na PB i na LPG). Na platynach w Freelu na NGK 90kkm na Championach ponad 100kkm
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum