Forum Klubu ROVERki.pl :: [75] tuleje poliuretanowe do górnego mocowania amorów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[75] tuleje poliuretanowe do górnego mocowania amorów
Autor Wiadomość
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 07:37   

A gruchy (olejowej) nie dałoby się czymś takim zastąpić ? Choćby na próby jak by się to spisywało ...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 07:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Czubione 



Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 20

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 07:47   

Pewnie by dało , ale tak jak jeden kolega wyżej pisze plomby z zębów by powypadały , grucha pracuje na zupełnie innej zasadzie niż 8 i po to właśnie jest wypełniona olejem.
Na wolnych obrotach na kierownicy pewnie były by takie drgania jakby się młot udarowy trzymało...
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 07:56   

No ja właśnie takie drgania mam :) A gruche mam wymienioną na nówkę i nie wiele pomogło, zniknęły drgania deski (przed zmiana jak klucze położyłem na fotelu pasażera to w ciągu kilkunastu sekund na postoju potrafiły się przesunąć i spaść z fotela!), ale kierownica lata, telepie i przenosi drgania na cały kokpit - szukam jakiejś alternatywy ....
 
 
 
Czubione 



Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 20

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 08:01   

Sprawdź czy czasem nie masz zamienionej poduszki na wersje od benzyny , bo się chyba różnią i czasem takie kwiatki w dieslach wychodzą ...
Ewentualnie sprawdź jeszcze resztę poduch czy któraś nie jest oberwana , bo rozumiem ,że mówimy o drganiach na postoju ...
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 08:10   

Oczywiście że mam od benzyny, a konkretnie od V6, do diesela nie było dostępnych a ta od 1.8 jest robiona pod lżejszy silnik, uznałem że z dwojga złego lepsza będzie ta od V6 bo silnik chyba nawet deczko cięższy niż w CDT. Duża 8 u mnie to poliuretan (do diesela) bo na 2 różnych używkach była tragedia.

Za 2 tyg postaram się namówić Sash997 aby mi wymienił mały wkład w 8 na ten od lublina, mam też 2 poduchy od skrzyni (automat) może któraś pomoże. Ale w moim przypadku chyba trzeba wymienić silnik i skrzynie :)
 
 
 
Czubione 



Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 20

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 08:20   

Czyli co nie robią zamiennika pod diesla ,ani oryginały w serwisie tez nie dostępne ??
O ile zamiana poduch dedykowanych do diesla , podejdzie pod benzynę co oczywiście nie jest uzasadnione ekonomicznie i o nie wiąże się z przeróbkami to już na odwrót kiepsko to widzę i takie kwiatki jak u Ciebie moga się dziać ...
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 08:29   

Była na forum już akcja wymiany gruszek (chyba sporo osób z CDT je kupiło - bo w hurtowniach zabrakło :) ja czekałem 3 tygodnie na dostawe), dostępne były/są w PL zamienniki do 1.8 i V6 i o tym informują uczciwi sprzedawcy a są i tacy co sprzedają te gruchy jako do 1.8, v6, cdt

http://allegro.pl/rover-7...5022728397.html
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 09:34   

Widzę ze masz v6 wiec i drgania mniejsze, spójrz tez na innych zawodowców powerflex.pl tam do pb jest pełny wklad, do cdt jest nawiercany, żeby tak nie trzeslo buda. Czy gdybym byl chętny na taki duży wklad od Ciebie, to stara tulejke mogę wcisnąć sam? Dam rade? Pytałem o 70sha bo zolty kolor w powerflex maja właśnie taki.
_________________
75 Red Edition
 
 
Czubione 



Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 20

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 10:20   

Ręką nie wciśniesz bo wszystko zmierzone na ciasne pasowanie , Ja wciskałem na prasie , ale zawsze można zrobić z większym luzem ....
Co do koloru to bym się nie sugerował twardością bo barwnik można dodać dowolny , u mnie czarny wymuszony jest chyba dodatkami do składu ...
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 10:36   

Ja sugeruje sie konkretnie powerflexem, u nich jest opis który kolor maja jakie sha. Ja jestem chętny na jeden wklad taki jak Twój. Tulejke wcisnę stara sam, otwory jakos zrobię... Może być?
_________________
75 Red Edition
 
 
Czubione 



Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 20

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 11:03   

Czyli generalnie wytoczyć Ci tulejkę o takim rozmiarze jak mój , a tulejkę wewnętrzną i resztę przeróbek robisz sam jeżeli dobrze rozumiem ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Tuleje poliuretanowe
szpynior Rover serii 75, MG ZT 30 Czw Lis 20, 2014 23:26
longer86
Brak nowych postów [R75] Poliuretanowe tuleje wahacza przedniego
karolj Rover serii 75, MG ZT 30 Nie Lis 26, 2017 11:27
domas
Brak nowych postów [r75]montaż górnego silniczka VIS
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 7 Sro Sty 30, 2013 11:02
sebol11
Brak nowych postów [R75] Spinki mocowania podszybia
Polkasa Rover serii 75, MG ZT 8 Sob Maj 09, 2015 22:13
0L0
Brak nowych postów [MG ZT-T 190] demontaż gniazda mocowania bagnetu
Gusio92 Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Lut 08, 2022 13:58
SeniorA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink