Wysłany: Pią Kwi 17, 2015 06:41 [R75] Problem ze sprzęgłem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Od jakiegoś czasu mam problem ze sprzęgłem. Zaczęły nie wchodzić mi biegi, lub wchodziły bardzo ciężko, mechanik stwierdził że to wysprzęglik, aby się upewnić wlał jakiś płyn do tego kranika co się odpowietrza, pedał sprzęgła stał się twardy i ładnie wchodził biegi. Wymienił mi wysprzęglik, 2 tyg pojeździłem i nadal to samo... znowu wlał mi płyn do wysprzęglika i było ok. Co ciekawe nie schodzi mi ze zbiorniczka na podszybiu kierowcy płyn. Ile rok temu wlałem, tyle jest. Czyżby wysprzęglik nie dostaje płynu ze zbiorniczka ? Miał ktoś podobny problem i wie co jest grane ?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 17, 2015 06:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A przerabiales układ? Na podszybiu jest zbiorniczek obslugujacy hamulce i dobrze, ze nie schodzi.
Zbiorniczek z płynem do sprzęgła jest przy pompce, nad nogami kierowcy
Mi też tak kiedys mechanik czarował z tym zbiorniczkiem jak się nie znałem.
Zbiornik jest przy pompce jak wsponniał longer86, zdemontuj osłony pod kierownicą i zerknij do zbiorniczka czy jest płyn. Obejrzyj pompkę i zobacz czy nie jest mokro
Poszukaj na forum jak odpowietrzyć układ
Czyli pompka sprzęgła do sprawdzenia ? Jeśli płyn ubył to napełnić, czy do wymiany pompka ? Jaka najlepsza jest pompka do kupienia żeby się nie psuła ? macie jakieś namiary ?
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pią Kwi 17, 2015 12:29
Nowa LUKA, albo używka, za ok 200zł, tylko patrz czy nie ma wytartego korpusu wewnątrz, albo zamiennik TAZU.
I na jedną i na drugą narzekają Wybór nalezy do Ciebie. Jedni na oryginalnym luku robią pełno KM a innym się psuje. A inni na tazu robią pełno KM a innym się psuje
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Pią Kwi 17, 2015 19:49
Tazu to metalowa konstrukcja, wygląda solidnie. U mnie 15000 km przeleciała i służy do dziś. Jedynie szybkozłączka przeciekała to mam na stałe zrobione połaczenie.
Hej, ja mogę polecić pompkę TAZU - wymienisz sam "pod blokiem" w miarę szybko i prosto. U mnie działa jakieś 4-5 miesięcy i zrobiła już jakieś 8 tys. km z czego duża część po mieście, w korkach i nie mam powodów do narzekań. Cena również przystępna.
Ja na dzień dzisiejszy polecę tazu. Jestem świeżo po wymianie z przeróbki z bmw. Pierwsze wrażenia to myślałem, że nie działa. Pedał chodzi mięciutko, biegi wskakują luźno. Nie to auto. Mam nadzieję, że posłuży.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum