Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam. Wymieniłem amortyzatory z przodu i z tyłu. Po wymianie mam bardzo duży prześwit między nadkolem a oponą.Amortyzatory kupiłem seryjne, Proszę o Wasze rady co mam teraz z tym zrobić.Prześwit jest duży 20 centymetrów
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 21:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Odkopie trochę temat żeby nowego nie zakładać, bo nie znalazłem tego na forum. Mianowicie, jak wiadomo w wersji 'polift' zostały sprężyny skrócone o 1cm, i teraz nasuwa mi się pytanie. Czy jak kupie sprężyny -35mm to czy auto poliftowe obniżę nimi o 35mm czy o 25mm? Dla 25mm nie wiem czy warto się w to bawić...
Przy okazji: Sprężyny od accorda 93-98 ( Allegro ) będą pasować, ktoś używał ich?
To zalezy.. w Ti maiłem nowe spężyny a w Si stare doje...
i Si siedział niżej tak więc jak masz stare spręzyny to może Ci nie wiele obniżyć od stanu aktualnego.
Co do samego obniżenia też myslałem o tym i tak jak poszukałem to raczej jest od stanu przed liftem. Wiec usiądzie te 25mm od stanu poliftowego/35 od pre z tym, że sprężyny typu Jamex itd czesto siadaja wiecej niz jest napisane tak więc po kupnie -35 moze sie okazać, że masz -30 a nawet -40 względem polifta
Od accorda jak najbardziej pasują, ja mam założone od accorda z kitu obniżającego i siedzi agresywnie nisko jeśli chcesz to wejdz na mój temat w nasze auta, moje mają ok -65 obniżenia.
No stary ale twój R naprawdę mocno siedzi i juz pewnie do codziennej BEZSTRESOWEJ jazdy sie nie nadaje tylko trzeba uważać na progi itd szczególnie, że ty masz dokładke z lagi to juz w ogóle
Miałem acco V na mocnej glebie i w 1 dzień rozprułem wydech
[ Dodano: Pią Maj 01, 2015 20:40 ]
a no i zapomniałem dodac.. te jamexy itd są chyba robione pod benzyne z serii F. a Ti i SDi maja troche cięższe silniki i może naprawdę ładnie estetycznie siąść ten jamex.. zreszta takeda666 jakby wrzucił fotke to byś zobaczył
Jamex w ogóle nie sadza nisko sam kupiłem i się zawiodłem w poprzednim miałem -65 mm i siedziało w miarę ale nadal za wysoko jeśli chce się zejść naprawdę nisko to ratować się trzeba chyba air ride`m, a wracając na jamexie nie miałem dziury w nadkolu dopiero przy założeniu profilu 55 teraz mam 205/40/17" i 4,5 cm prześwitu między kołem a nadkolem...
Dreamowy, szacun, autko kosa. Szkoda że ja nie mogę zejść aż na -65. Dziewczyna mieszka na osiedlu gdzie stoją same progi zwalniające giganty Szkoda auta bo często tam zajeżdżam.
tomii620si, spróbuje tymi jamexami, może się uda zniwelować wygląd terenówki w mojej 600.
slax - jakby Ci było za miekko.. kumpel ma ee8 posadzonego - niby najniższy CRX w PL jak nie w EU bez airy.. na autostradzie tarliśmy podłogą ..... oczywiście posadzony flexem i w pewnym momencie było po prostu za miekko - spręzyny nie ogarnialy ori amorów... wywiercił mała dziurke - spuścił ori olej z amorow i wlał tam silnikowy.. nie pamietam teraz czy 10w czy 15w.. w każdym razie auto zrobiło sie normalne Jak dobry zawias za grubą kase haha.
A macie może jakieś fotki jak to siada na Jamex'ach Na tych -35 czy ile one tam maja
zaraz zobacze
kur.. chore auta.. do Acco IV sa sprężyny.. do VI VII i każdej maści civiców.. no wszystkiego sa ... a do V nie i tyle albo kosmiczne ceny a przy okazji słodki rozstaw śrub 4x114.3 utrudnia wszystko.. łacznie z zakupem duzej tarczy bez rzeźby do wyboru jakiś fajnych felg Smuteczek..
Jeśli mowimy o tym foto:
to może jestem dziwny ale dla mnie starczy... 18" czesto robią efekt szczudłów bo niski profil itd.. a do tego jakbym miał założyć jakaś dokładke to na codzień auto juz podejrzewam byłoby uciążliwe.. choć dla samej optyki to fakt.. przód można byłoby jeszcze lekko sprowadzic w dół Czyli tak w teorii jakieś -50mm by trzeba było
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum