Wysłany: Nie Maj 17, 2015 13:55 [R75] Nierówna praca silnika i stuki 2.0 V6
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
witam wczoraj przegazowalem auto do 6 tys obrotów i od tamtego momentu silnik nie równo chodzi, (pryka). i stuki w silniku takie jak na filmiku który znalazłem na YouTube. Pomoże mi ktoś ?
Masz uszkodzone klapki w kolektorze dolotowym, najłatwiej wymienić cały kolektor kilka stówek to będzie kosztowało zapytaj się AdaskoC czy nie ma. Tu masz kontakt do niego https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=97029
stuki dochodzą nie z kolektora ssącego tylko z okolic rozrządu , tak jakby pod alternatorem wszystko było ok ale gdy przegazowalem to od tego czasu tak się dzieje. Jest możliwe ze rozrząd się przestawił?
[ Dodano: Nie Maj 17, 2015 18:34 ]
W poniższym linku jest problem który dotyczy własnie mojego Rovera.
Odpowiadałem na 1 film gdzie mi się wydaje że tam jest problem klapek Zgadzam się że na filmie malyk1990 jest jakiś inny problem, do głowi mi przychodzi jeszcze uszkodzone któreś koło pasowe ale to chyba w dieslach lecą. Najlepiej chyba będzie na początek podpiąć się pod kompa jakiegoś tak jak pisze AdaskoC
U mnie jak przeskoczył rozrząd na małym pasku o 3 ząbki to właśnie taka nie równa praca była pierwszym objawem w sumie nie dodawałem ostro gazu bo bałem się że jeszcze bardziej się coś spieprzy. Po kupnie nowego paska i ustawieniu go poprawnie wszystko powróciło do normy
rozwiązałeś problem ? mam dokładnie to samo stuki gdzieś jakby spod alternatora (nie kolektora) , na początku myślałem że to rolki od paska wieloklinowego bo jest pod alternatorem ale niestety to nie rozwiązało problemu wymieniłem cały zestaw z napinaczem nie pomogło
Zrobiłem dokładnie tak samo jak ty komputer pokazał że nie chodzi na drugim garze chociaż nie sądzę żeby to była wina świec i przewodów visy sprawdzone działają. Ja jeżdżę z tą usterką już pół roku, pukanie jest równomierne nie zmienia się z przebiegiem czasu na głośniejsze, wymieniam po kolei poszczególne podzespoły które obstawiają mechanicy i na razie lipa, możliwe że to wina rozrządu ja mam pasek jeszcze z napisem rover. Napisz koniecznie jak będzie po wymienianie bo jeśli u ciebie to pomoże czeka mnie to samo choć u mnie jeszcze sprzęgło jest do roboty bo się zaczyna ślizgać. Pozdrawiam
Witam, dodam jeszcze ze gdy obroty spadną poniżej 1000 obrotów to stukanie znika,a gdy dodam gazu to stukanie sie nasila.Może na to ktoś ma pomysl zanim oddam do wymiany rozrządu.
Witam. jestem tu nowy na forum by nie zaśmiecać dołączę się z pytaniem. Posiadam model ROVERA 75 2,0 CDT. Od nie dawna pojawił się problem nie równej pracy silnika. Wygląda to tak, jak by brakowało dopływu paliwa. Po odpaleni początkowo chodzi normalnie ,a po chwili zaczynają się nawet szarpania do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podczas jazdy najbardziej odczuwalny jest ten problem jadąc np: w korku na 1 biegu. czuć wyraźne przerwy , i nie równą prace. Najgorszy problem jest taki, że nie występuje to cały czas tylko ( jak mu się za chce ). byłem u mechanika , ponoć przez tydzień chodził dobrze , żadnych błędów komp nie wykrył . Następnego dnia po odbiorze, ujawniło się ponownie. Może u kogoś podobny przypadek wystąpił i mógł by pomóc, jaka to przyczyna i gdzie tego szukać. Z góry dziękuje za odp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum