Witam serdecznie kolegów dylemat z wydechem w roverku j/w. Chodzi mi o końcowy wydech wiem jedno że zwykła puszka w tym aucie nie może być zastosowana bo buczenie jest znaczne i na dłuższe trasy męczące . Wiem to bo mam zamontowane puszkę Walkera która kosztowała 340 zł. Teraz zastanawiam sie nad BOSALEM za 519 zł jest to tłumik o konstrukcji skorupowej i jest dużo cichszy od puszki. No w prawdzie nieco droższy. Jest też druga opcja wyjąć ze starego tłumika to co tam lata i zaspawać go z powrotem i zamontować bo nigdzie nie jest zgnity i jak na razie chyba tego spróbuję najpierw. Czy ktoś montował u siebie właśnie BOSAL i jest w stanie sie wypowiedzieć w tej kwestii? Z poważaniem laki
A jesteś pewien ze masz możliwość kupić bosala skorupowego bo o ile mi wiadomo to oni już dośc długo ich nie produkują i wszędzie gdzie sie natknałem to albo była puszka bosala albo brak w magazynie. ja swój tłumik dałem odbudować tak jak piszesz i już 3 rok latam i jest ok.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
klaki13, kup sobie FERROZ do Hondy Accord i będziesz zadowolony i to bardzo z ceny i ciszy jaką daję. Śmigam na takim, odgapiłem od kolegi i jest naprawdę super szczególnie w manualnej skrzyni biegów
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mam dokładnie taki
20.072
2.0 w manualnej skrzyni pracował mega super. U mnie w 2.5 automat jest znaczna poprawa do poprzednich 3 innych, między innymi Walkera. Tylko, że u mnie przyczyną dziwnie głośno pracującego silnika, wydechu jest pewnie coś innego. Albo 2.5 w automacie ma być głośniejsze od manualnej. Nie wiem nie miałem okazji porównać.
W silniku 2.0 automat miałem okazję jeszcze sprawdzić tłumik od bmw e46, używany, ale naprawdę było wszystko jak na oryginalnym.
W FERROZ jak i od Bmw trzeba przerabiać uchwytu montażowe, a ceny są dość podobne, ale od bmw podobno dożywotni
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
rafalmis1, ale od bmw to albo idą dwie rury do kolektora (w r75 jedna) albo masz pojedynczą rurę wydechową na końcu...Czy w tym tłumiku od hondy też jest jedna rura na końcu?
Muszę wymienić tłumik bo jakiś czas temu kupiłem Walkera ale to się jeździć nie daje od tego hałasu w kabinie
To i ja się podepnę pod temat.
Kilka dni temu kupiłem R75 2.0 V6 w automacie. Wszystko jest ok tylko ten tłumik... Myślałem że gdzieś ma przedmuch, ale niestety wszystko jest ok. Miałem zamiar kupić nowy, bo wydatek nie wydawał się znaczny, ale czytając ten wątek doszedłem do wniosku, że wszystkie owalne są takie głośne - czy mam rację czy to nadinterpretacja?
Tu taki przykładowy tłumik z alle http://allegro.pl/tlumik-...5167642472.html
Kupować będę w normalnym sklepie, ale przypuszczam że będzie to coś podobnego. Jak radzicie - każdy owalny mam uznać za zły?
To i ja się podepnę pod temat.
Kilka dni temu kupiłem R75 2.0 V6 w automacie. Wszystko jest ok tylko ten tłumik... Myślałem że gdzieś ma przedmuch, ale niestety wszystko jest ok. Miałem zamiar kupić nowy, bo wydatek nie wydawał się znaczny, ale czytając ten wątek doszedłem do wniosku, że wszystkie owalne są takie głośne - czy mam rację czy to nadinterpretacja?
Tu taki przykładowy tłumik z alle http://allegro.pl/tlumik-...5167642472.html
Kupować będę w normalnym sklepie, ale przypuszczam że będzie to coś podobnego. Jak radzicie - każdy owalny mam uznać za zły?
Trzy lata temu wymieniłem na tłumik z Opla Vectry 2.0 benz. i jest IDEALNIE!!!, NAPRAWDĘ!
OK, ale czy możecie podać jakieś bliższe szczegóły odnośnie producenta lub typu tłumika? Wiadomo że do BMW czy Vectry jest pewnie kilkadziesiąt modeli tłumików w zależności od producenta lub sprzedawcy.
są to polskie tłumiki Polmostrów . Wg opinii z internetu dobre, trwałe, ciche i tanie. Mało jeżdżę wiec dużo nie ryzykuje. Jak poczekasz, to w sobotę powinienem napisać jak się sprawuje.
Tłumik powinno się dobierać z uwzględnieniem jego parametrów, głównie maksymalnej obsługiwanej mocy silnika. Kupiłem dedykowany do R75 170 KM i nie byłem zadowolony. Silnik się dusił przy wyższych obrotach. Firma zrobiła mi na zamówienie pod 190 KM i w dopasowanym kształcie za ok. 400 PLN. Teraz jest idealnie.
2.0 CDT ,tłumik z Vectry B
O ile mnie pamięć nie myli ...taki! (lub coś bardzo podobnego ,ale NA PEWNO ! z dwulitrowej Vectry )
Tylko wylot okrągły pojedynczy ( oryginał Roverowy ,był podwójny)
http://allegro.pl/opel-ve...5162519350.html
alpacino tylko że ty masz MG a do Rovera końcówka musi iść w dół bo zderzak nie ma wycięcia
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum