Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Gała biegów lata mi jak żyd po pustym sklepie i pytanie brzmi co trzeba wymienić/naprawić żeby wróciła jej stabilność
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 19, 2015 07:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W tej skrzyni wyrabia się mechanizm wybieraka.
Mam znajomego tokarza który jest w stanie dorobić odpowiedni element.
Kilka dni temu rozbiliśmy Jego auto i jest dzień do nocy.
Jak coś to PW Panowie
O czym mówisz? u mnie jest luźny ten wodzik od lewarka do skrzyni i luz jest na tym elemencie przy skrzyni. Nie wiem czy tam sa tuleje jakieś czy co?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
znalazłem taki wpis na forum :"zajrzyj jeszcze pod samochodzik. w miejscu gdzie jest drążek zmiany biegów jest zakończenie 2 drążków ułożonych wzdłuż auta aż do skrzyni biegów. jeden jest przymocowany poprzez gumę do podwozia drugi natomiast jest przymocowany do końca drążka zmiany biegów z drugiej strony do "gładkiego bolca" wchodzącego do skrzyni biegów. sprawdź czy łączenia tego wałka są sztywne i nie mają zbytnich luzów (nie tylko na boki ale też wzdłużnie).
mi ostatnio ciężko wchodziły biegi a szczególnie wsteczny. po rozebrani okazało się że na jednym z połączeń zabrakło gumowej tulejki. luz jaki był widoczny na tym połączeniu był rzędu 3-4mm co wydawało mi się że nie ma większego wpływu na zmianę biegów lecz po zredukowaniu tego luzu okazało się że miał on znaczny wpływ na poprawną zmianę biegów. "
sprawdź czy łączenia tego wałka są sztywne i nie mają zbytnich luzów (nie tylko na boki ale też wzdłużnie).
Tak tam mam luz 2-3mm, pytanie gdzie ta tulejka i jaka, wymiary, miejsce gdzie kupić czy coś?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dokładnie tam.
Mój znajomy ma maszyny CNC i dotacza takie coś
Dopasowaliśmy ładnie tulejki i bolec nowy zrobiliśmy.
Wszystko sztywno spasowane i biegi wchodzą jak w masełko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum