Witam. Ja mam natomiast taki problem iż nie mam wspomagania... Pompę wspomagania wymieniałem z 2 miesiace temu. Czy jest możliwe że padła przekładnia Kompletnie cięzko chodzi kierownica.. POMOCY
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 11, 2012 20:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Płyn jest, to pewnie pompa się mechanicznie uszkodziła. Ale mam jeszcze jedna co cieknie którą wysłałem do regeneracji. Pytanie brzmi jak długo wytrzyma taka regenerowana ?
Owca1911, jak fachowiec zregeneruje i da na to gwarancje to pochodzi ,tylko czy sie opłaca jak używki ok 50 zł chodzą ,płyn zmieniałeś przy wymianie pompy ? wlałes odpowiedni? niektórzy sami przyczyniają sie do awari układu wspomagania leją byle jaki olej albo niewymieniają wcale lub leją zamiast mineralnego syntrtyczny bo na butelce pisze ze do każdego układu wspomagania
Tak wszystko było odpowiednio zrobione. No właśnie tę pompę kupiłem za cos około 100zł i siadła po 3 miesiacach. I dlatego wole dać ta co ciekła do regeneracji i zawsze mam gwarancje na to że w razie czego mi to znów zrobią. Zaśpiewali 250 zł
Istnieje możliwość aby samemu skasować luzy dokręceniem konkretnej śruby w maglownicy np. tak jak w VW? W moim przypadku maglownica nie cieknie. Olej był wymieniony w ubiegłym roku, krzyżak sztywny, drążki i końcówki również.
czy byłby ktoś tak miły i podpowiedział mi czy luzy widoczne na maglownicy powodują stuki podczas jazdy
tłucze mi się zawieszenie, chociaż tak myślałem do dzisiejszego przeglądu, diagnosta radził sprawdzić maglownice i efekt widoczny na filmiku. Stuki podczas jazdy są dość głośne, a na diagnozie zawieszenie wyszło idealnie
Miałem przygodę z krawężnikiem... do wymiany wahacz, amortyzator, drążek osiowy, końcówkę drążka, amortyzatory. Poskładałem wszystko do kupy i okazało się że kierownica nie wraca do końca po zakręcie tylko zostaje przekręcone tak o 45 stopni. Odkręciłem obie końcówki drążka i okazało się że to maglownica ciężko chodzi ale tylko w okolicach położenia neutralnego. Wygląda na to że jest pokrzywiona. Czy pokrzywioną maglownice da się jakoś zregenerować czy tylko nowa wchodzi w grę?
ja bym wymienił - regeneracja maglownic jest dość droga, a używki tanie. A poza tym po rozebraniu moze okazać sie ze nie ma co regenerować skoro dostała takiego strzała z boku
witam panowie a macie jakis instruktarz aby krok po kroku wyjac maglownice ? z r 75 -- i pytanie czy musze opuszczac sanie i wachacz czy tex nie bardzo prosze o odpowiedz
Od 3 lat walczę z tarciem jakiś gum podczas skręcania jak się zrobi ciepło ale teraz to jest kosmos. Byłęm ostatnio po po trasie u mechanika niech zobaczy i nic, dalej grom wie. Podnieśli mnie i stwierdzili, że słychać coś na maglownicy. To jest naprawdę ogromnie głośne tarcie jakby guma o gumę. Słychać to tylko w środku. Czemu tak jest jak jest ciepło a jak chłodniej to cisza? Jak to ciortostwo zdiagnozować bo teraz zaczynam się już bać jeździć. Na skrętach normalnie już nie tylko trze ale jakieś inne dziwne dźwięki wydaje. Majstry mówią aby jeździć ale ja nie wiem co o tym sądzić. Czy można z tym jeździć czy strach? i gdzie ewentualnie można to zdiagnozować i zrobić?
[ Dodano: Wto Lip 14, 2015 18:06 ]
Ostatnio jak było gorąco ponad 30 stopni postanowiłem raz jeszcze pojechac gdzieś z tym trzeszczeniem. Wjechałem na kanał i 2 diagnostów sprawdzało i nic. Nasmarowli mi jakies tuleje i nic. Wróciłem za chwilę i jeszcze przesmarowali mi końcówki drążków chyba. Bez efektu ale dopiero za 2 km stal się cud. Cicho jak makiem zasiał. Ale mówią że w tej maglownicy coś jest jednak. Pojechałem w trasę i normalnie przy skrętach bajka. Tylko podczas parkowania słychac było takie jakby strzały przy mocnym skręcie kierownicy w jedną stronę. Potem wracałem w taką ulewę że pewnie mi wypłukało cały olej ale do tej pory nie trze jak tarło. Inny jest problem z tymi strzałami. Normalnie właśnie przy manewrach parkingowych słychac jakby się jakaś sprężyna naciągała i po prostowaniu kierownicy wracała na swoje miejsce. Normalnie nie wiem czego szukac i jak sprawdzić te maglownicę. Chłopy mówią że wsio jest w porządku w zawieszeniu.
Witam. Mam dziwny dźwięk podczas kręcenia kierownica. Co to może oznaczać? Pompa wspomagania maglownica czy coś innego ?
Dźwięk taki jak na przedstawionym filmie
https://youtube.com/watch?v=UKuuqML6V60&feature=share
Dzięki za odpowiedź. Kupiłem Dextron III. W zbiorniku mało płynu. Nigdy go nie wymieniałem choć co raz na jakiś czas sprawdzałem stan. Skąd ten ubytek co możne zwiastować,?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum