Wysłany: Sro Lip 08, 2015 12:47 [R75] Układ wspomagania
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich serdecznie Ponieważ jest to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość
Mam problem ze swoim roverkiem 75 i nikt nie wie co jest nie tak, było mnóstwo domysłów lecz niestety mało trafne
Na postoju, podczas wykonywania maksymalnego skrętu słychać dziwne brzęczenie (bucznie) w jedną i drugą stronę. Przy wykonywanym manewrze drży też kierownica Źródłem drgań jest przewód od maglownicy wychodzący.
Wymieniona została maglownica (stara ciekła) i pompa wspomagania zawsze ten sam objaw.
Czy ktoś kiedyś miał taki problem?[/i]
Ostatnio zmieniony przez Piotr_rover_75 Czw Lip 09, 2015 13:06, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 08, 2015 12:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wymień płyn do wspomagania na jakiś dobry, np STP. Ale najpierw wypłucz układ. Kup 1l hipola i 1l STP. Hipola wykorzystaj do wypłukania układu, po czym zalej STP i powinno chodzić elegancko i cicho.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Na początku wlałem płyn firmy mannol Dexron II Później był wlany mobil Atf 1 litr 25zł więc myślę że dość dobry. Na dzień dzisiejszy testowałem 3 pompy wspomagania, na każdej jest ten sam objaw mniej lub bardziej odczuwalny. Wątpie że 3 pompy trafiły mi się wadliwe. Kierownica chodzi normalnie.
Wydaje mi się że ten dźwięk spowodowany jest nie równomiernym przepływem płynu. Tak jak by nastąpiło rozwarstwienie przewodu od wspomagania. Nie wiem czy to możliwe nigdy nie spotkałem się z czymś takim.
zdarzają się rozwarstwienia przewodu ja miałem w R200
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Witam. Post uważam za zakończony. Problemem był przewód zasilający przekładnię z pompą. Nie był on oryginaly. Widocznie nie miał wbudowanego tłumika. Po założeniu oryginalnego przewodu nastała cisza Dziękuję za uwagę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum