ale jak tam jest powietrze zamiast plynu to nie lepiej zalac plynem ile sie da zeby powietrza bylo jak najmniej? widzialem tak na video ktos robil tyle ze od strony odpowietrznika zalewal
_________________ '99 Rover 75 CDT, manual
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 06, 2015 22:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeżeli zalałeś do pompki płynu i odpowietrzałeś parę razy i nadal nie działa to znaczy, że to nie była wina pompki (chyba, że płynu nie lejesz do zbiorniczka tylko na uszczelkę - można się pomylić, bo ta uszczelka to taki 'kapturek' wchodzący do środka i trochę płynu w niego nalejesz).
ten wklad wyciagnelem i plyn jest w pompce, kapsel nie musi byc zakrecony jak odpowietrzam nie? moze byc bez kapsla? przy pompowaniu plyn prawie stoji w miejscu ubywa go strasznie malo jak zaczne odpowietrzac, mi sie zdawalo ze ta pompka jest do dupy, ale jak pompne z pare razy zostawie pedal na dole to jak odkrece odpowietrznik to plyn wylatuje bo widac w wezyku ale nie widac bombelkow powietrza, nie wiem czy mam pompowac i ktos drugi w tym samym czasie niech odkreca odpowietrznik po trochu czy jak?
Powtórzę padł wysprzęglik . też miałem nadzieję ale niestety padł jak 60 razy depniesz nie ma bata powietrza tam nie ma
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
jak padl wysprzeglik to bedzie mokre na dole tak? fakt faktem zeby skompresowac te troche powietrza do jakiegos stopnia trzeba dosc dlugo pompowac, 60 razy to chyba i tak malo wiec mam nadzieje ze tam DUZO powietrza jest:)
w starej pompce jak wyciagalem plyn strzykawka to byl ciemniejszy jakby czarnawy, a plyn co sie leje z odpowietrznika teraz to jest czysty, a ktory wysprzeglik proponujecie jak co? oryginal plastik jest ok czy lepiej drozszy tazu metalowy, czy jakis luk?
_________________ '99 Rover 75 CDT, manual
Ostatnio zmieniony przez maciejk1980 Czw Sie 06, 2015 23:12, w całości zmieniany 2 razy
I tu niestety pojawia się problem, bo żeby wymienić wysprzęglik musisz zdjąć całą zawiechę z przodu i rozłączyć skrzynię. Czyli cała robota do wymiany sprzęgła. Samemu nie dasz rady. Jak się znasz to jak ktoś Ci pomoże to wtedy jest szansa. Oczywiście musisz mieć kanał/podnośnik, bo inaczej nie podchodź nawet.
oj tam chłopacy straszą. po pierwsze nie trzeba zdejmować ramy zawieszenia, tylko ją poluzować i opuścić z przodu. Da radę zrobić na kobylkach, było to opisywane parę razy na forum. Tylko dłubania jest sporo, ale na prawdę nic trudnego.
A do wymiany elementów zawieszenia nie musisz odkręcać ramy więc niestety robota nie jest wspólna.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
no i sprzeglo odpowietrzone tym oto sposobem z tego video, chyba nie ma latwiejszego sposobu, po paru godzinach trudu odpowietrzania wystarczylo zalac przez odpowietrznik plynem i momentalnie pedal twardy jak kamien:)
https://www.youtube.com/watch?v=6o-CFMkYigs
to skoro tym sposobem dałeś rady - to nie rozumiem czemu nie dałeś rady metodą zalecaną i tradycyjną?! czyżbyś chciał zareklamować sposób lub kolegę z filmiku ?
tak ten z filmiku to moj najlepszy przyjaciel on i koza mojego sasiada:)........ poco sie meczyc tradycyjnie 3 dni pompowac tysiace razy pedalem bez skutku i jakimis pompkami wyciagac powietrze itd (ja mialem strzykawke), jak mozna w 5 minut skutecznie, ja tego do grobu nie wezme patrzcie i uczcie sie:)
a czy musialem wszedzie pisac? a czy nie lepiej jak wiecej ludzi dowie sie jak skutecznie odpowietrzac w 5 minut sprzeglo
acha jeszcze jedno ten okragly plastikowy czarny pierscien ktory przyszedl z pompka TAZU chyba byl nie dobry, nie moglem zlaczyc tych dwoch szybkozlaczek razem dopiero uzylem starego bialego oryginalnego ktory jest nieco inny nie ma takiego schodka jak ten czarny jest calkiem plaski, na zdjeciach w necie widze maja biale ale tez z wcieciem w polowie jest schodek http://mgroverparts.eu/ek...B4%5D-997-p.jpg oryginal tego nia mial
Ja tam nie wiem jak ci się układa z kozą sąsiada - nie wnikam! Ja nie wiem jak ty mogłeś odpowietrzać 3 dni jak to zajmuje raptem10minut! I żadnych pompek nie trzeba stosować! Ale ważne że sie pofarciło i wszystko działa!
... poco sie meczyc tradycyjnie 3 dni pompowac tysiace razy pedalem bez skutku i jakimis pompkami wyciagac powietrze itd (ja mialem strzykawke), jak mozna w 5 minut skutecznie, ja tego do grobu nie wezme patrzcie i uczcie sie:)
tu się zgadzam, po co się męczyć wystarczy poszukać na forum, metoda przez odpowietrznik jest opisana przez jednego z producentów pompek ale jak komuś się nie chce czytać, to potem pompuje 3 dni
http://europe.delphi-dso....LL%20MODELS.pdf
Witam
W moim roverku od momentu wymiany sprzęgla mam problemy. Wymieniłem sprzęgło i wysprzęglik. Po pewnym czasie zaczęły się problemy z pompka, zakupłem nową, później dzięki forum regenerowałem i z problemami z dolewaniem płynu ale jeździłem. Do momentu teraz kiedy już dolewać trzeba codziennie a auto zatrzymuje się w najmniej odpowiednim momencie i ne można wrzucić biegu. Kupiłem nowa pompkę i niestety nie działa już. Nie wiem co się dzieje, pomoże ktoś?
Pompka jest sucha? Na trzpeniu i 'wyjściu' na przewód popatrz. Drugie miejsce gdzie może cieknąć to szybkozłączka. Jak wcześniejsze rzeczy są suche to winna nie jest pompka tylko wysprzęglik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum