Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam
Mam taki problem. Jadąc w korku powoli powoli pedal sprzegla zaczyna twardniec i lapac na gorze AZ w końcu zanika prawie zupelnie przeniesienie napędu.
Dzięki z gory za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 11, 2015 16:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Cze 13, 2015 08:21 Sprzęgło
Jeśli jest, j.w. to należy wyjąć skrzynię. Wyjąć łapę, wyczyścić, prowadnicę łożyska oporowego również. Sprawdzić stan sprzęgła - jak się ślizgało, to czasem się pali, wyciera tarcza. Ewentualnie wymienić sprzęgło. U mnie jest to samo. Przed wyjmowaniem skrzyni, wymienię jeszcze pompę sprzęgła.
Dołączył: 27 Lis 2009 Posty: 29 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pon Sie 10, 2015 08:35
Pany, podepnę się pod temat. Ti przestał wysprzęglać. Słabo wchodziły biegi, aż w końcu zrobiła się masakra. Ale żeby było śmiesznie, czasem jest ok. Znając układ wysprzęglania czepiłem się wysprzęglika, pompa też przeszła swoje, więc obie części zostały wymienione. Niestety bez rezultatu. Sprzęgło ma ok 3 lat, nie zrobiło przez ten czas zbyt dużego przebiegu. Kupiony był chyba luk. Co jeszcze może powodować takie numery co można sprawdzić zanim wydrze się skrzynie?
Tak jak pisze SLAX - sprawdź cały układ ale niestety osłabie Cie.. LUK to na tyle shit ze kumpel w astrze roku na tym nie przejeździł.. Fakt jeździł dużo ale tragedia to była.. wymienił na cos innego i lata juz chyba 4 rok ta astrzyna dalej
Dołączył: 27 Lis 2009 Posty: 29 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pon Sie 10, 2015 16:48
No właśnie niby nie Nie widać wycieków, odpowietrzyło się dosyć sprawnie. Nie wiem jaki ma być pełny ruch wysprzęglika. Jeśli ktoś wie to proszę o podpowiedź. Bo jeśli on działa poprawnie to chyba pozostaje tylko defekt samego sprzęgła
czy nie dzieje sie tak w upał? np: w nocy, jak jest chłodniej lub w czasie jazdy, działa lepiej? generalnie problem nasila się wraz z wzrostem temperatury i np: staniem w korku?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Wysłany: Pią Sie 14, 2015 09:57 Re: [R620ti] Zanikajace sprzeglo podczas korku
rav020 napisał/a:
Witam
Mam taki problem. Jadąc w korku powoli powoli pedal sprzegla zaczyna twardniec i lapac na gorze AZ w końcu zanika prawie zupelnie przeniesienie napędu.
Dzięki z gory za pomoc
Według mnie to źle wyregulowana pompka sprzęgła. Nie ma na tyle luzu między popychaczem a tłokiem pompy i jak płyn się nagrzeje (zwłaszcza podczas jazdy w korkach) to wypycha pedał do góry i robi się twardy. Musisz wyregulować popychacz i śrubę od wysokości pedału tak żeby pedał miał luz, najlepiej na nagrzanym aucie. Jak przesadzisz w drugą stronę to z kolei nie wbijesz biegu także wymaga to trochę gimnastyki i prób W manualu hondy jest to opisane, ja właśnie tak sobie poradziłem.
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum