Bardzo poważnie zastanawiam się nad zakupem MG ZS jednak mam spore problemy z samodzielnym znalezieniem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Mam nadzieję, że pomożecie
Lista pytań:
1. Jaki amortyzatory, sprężyny pasują do MG ZS – takie same jak do rovera 45? (na allegro nie znalazłem jakichkolwiek nowych dedykowanych do tego modelu).
2. Jaki silnik z MG ZS najlepiej wybrać?
3. Jaka jest żywotność silników 2,0 iTD?
4. Jakie są największe mankamenty MG ZS?
5. Na co szczególnie zwracać uwagę przy zakupie MG ZS?
6. Może śmieszne pytanie – ale czy w przypadku np. przepalenie silniczka od szyb elektrycznych będą problemy z jego naprawą? (w sensie czy nawet takie małe podezespoły są dedykowane specjalnie do tego modelu)
7. W przypadku konieczności wymiany silnik z MG ZS 2,0 iTD jaki inny silnik można wstawić bez większych problemów?
8. Czy MG ZS jest podatny na rdze? Czy blachy w tych modelach były ocynkowane?
Liczę na Waszą pomoc
Ostatnio zmieniony przez Tiax Pon Sty 04, 2016 20:24, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 17, 2015 16:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. Spreżyny i amory są inne . Co to amorów trzeba poszukać.
2. kv6 albo iDT
3. iDT to stara pancerna l-seria , jedyny mankament to przedliftowa pompa która co 200 tyś potrafi sie zepsuć
4.BRAK
5. Wszystko zależne od silnika , resztę sprawdzasz jak podczas normalnego kupna.
6. Silniczki są ogólno dostepnę czy to z rovera czy hondy
7. Co rozumiesz poprzez inny silnik. Mozesz wstawić co chcesz pytanie jak głęboką masz portmonetkę
8.Mg Zs to bliźniak hondy, buda przejęła wszystkie atutu jak i wady. ( tylne nadkola podszybie)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
"3. iDT to stara pancerna l-seria , jedyny mankament to przedliftowa pompa która co 200 tyś potrafi sie zepsuć" - może wiesz ile kosztuje nowa pompa i czy w ogóle można nową kupić na necie?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Sie 18, 2015 08:26
Raptile napisał/a:
3. iDT to stara pancerna l-seria , jedyny mankament to przedliftowa pompa która co 200 tyś potrafi sie zepsuć
poliftowe tez się ludziom psuły
Tiax napisał/a:
może wiesz ile kosztuje nowa pompa i czy w ogóle można nową kupić na necie?
kupuje się uzywkę albo regeneruje starą, nowe są rzadko na e-bayu i to naprawdę rzadko, a koszt 1700-2500 z tym ze jeszcze trzeba by było na taką trafic w ogole
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Sie 18, 2015 12:32
1200 + przesyłka, kiedys regenerowalem w pierwszym R ale po latach przy nastepnym kupilem po prostu uzywkę z polifta bo niby trwalsze, smiga a kilka stów w kieszeni zostało
Mam takie pytanie:
Jaki rozrząd oraz sprzęgło idzie do MG ZR z silnikiem 1.8 160 KM - może ktoś podesłać link do allegro żebym mógł sobie zobaczyć jak stoją ceny?
NoPE, ja rimmerbros traktuje jako katalog oem oznaczen, po co zamawiac z UK czesci jak to samo na allegro i w kazdym motoryzacyjnym
Wkleiłem to dokładnie po to, co mówi Bociek masz tam wszystko od A do Z, zdjęcia, numery itp potem tylko szukać u siebie na miejscu a z tym 4x droższe bym się nie rozpędzał, jakbym miał możliwość taniej wysyłki pojedynczych części to często bym tu zamawiał
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ogólnie jestem już zmęczony szukaniem MG takiego jakie sobie wymarzyłem i powoli rozważam kupienie czegoś innego tj. MG ZR. MG ZR cholernie mi się podobają, ale potrzebuję wersji 5 drzwiowej po lifcie w benzynie - jest posucha...
ogólnie jestem już zmęczony szukaniem MG takiego jakie sobie wymarzyłem i powoli rozważam kupienie czegoś innego tj. MG ZR. MG ZR cholernie mi się podobają, ale potrzebuję wersji 5 drzwiowej po lifcie w benzynie - jest posucha...
moja rada - bierz to co będzie w najlepszym stanie, rocznik można olać..
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
moja rada - bierz to co będzie w najlepszym stanie, rocznik można olać..
Problem w tym, że zarówno ZS jak i ZR po lifcie to rocznik 2004/2005, więc i tak nie mam w czym przebierać.
Na allegro było jedno ZS, które powinienem kupić, ale się zdenerwowałem jak typ powiedział, że 9400 zł cena, a na fakturze będzie 2500 zł - do tego faktura na firmę wujka, auto kupione od znajomego, ale typ nie wie dokładnie od kogo.... Jakiekolwiek pytanie o stan auta albo historię - facet nic nie wie i bajki że stan auta bardzo dobry. Wyjaśniam, że przez pryzmat tego czym się zajmuję w pracy jestem strasznie upierdliwy jeśli chodzi o takie kwestie (faktura na niższą kwotę ok ale od kogoś kogo dobrze znam).
Przed świętami był wysyp Roverów 45 itd. myślałem że po świętach się na coś zdecyduję tym bardziej, że Roverki z ogłoszeń były wystawione przez ok 3 tyg i nikt ich nie brał. Pierwszy dzień świąt 3 z 3 które mi się podobały sprzedane...
To w sumie się Was poradzę i zweryfikuję swoje oczekiwania - może są zbyt wygórowane:
1. Forma sprzedaży auta - może być zwykła umowa sprzedaży może być faktura VAT - odpada tzw. "umowa na niemca"
2. Model auta (wyposażenie i inne pierdoły)
- Rover 25 rocznik 2004/2005 po lifcie - silnik w benzynie min. 100 KM, 5D, elektryczne szyby, fotele pół-skóry, kolor: czarny, mille widziane czujniki parkowania,
- Rover 45 rocznik 2004/2005 po lifcie - silnik w benzynie elektryczne szyby, fotele pół-skóry ewentualnie welur, sedan kolor: czarny, czerwony metalik, niebieski, zgaszona zieleń / hatchback kolor czerwony, zgaszona zieleń,
- Rover 75 rocznik 2004/2005 po lifcie - silnik w benzynie elektryczne szyby, fotele półskóry ewentualnie welur, kolor: niebieski metalik
- MG ZR rocznik 2004/2005 po lifcie, silnik w benzynie 5D,
- MG ZS rocznik 2004/2005 po lifcie, silnik w benzynie 1.8 / 1.6
- MG ZT rocznik 2004/2005 po lifcie - silnik w benzynie 1.8, kolor: niebieski metalik, czarny
P.S
Dałem tutaj na forum ogłoszenie że szukam ZS po lifcie w benzynie - 1 telefon tylko otrzymałem i co śmieszniejsze okazało się że ZS w starej wersji.
Uwzględniając tylko parametry:
{Rok produkcji 2004-2006, Silnik benzyna min. 1.4 16V (wersje 84hp można bardzo łatwo przerobić na 103), Marka model MG/Rover, Nie uszkodzony i nie anglik}
Przez rok przewinie ci się góra 300 samochodów rozsianych po całej Polsce o różnym stanie technicznym i wizualnym.
MG ZR 5d polift benzyna to najrzadziej spotykany samochód z twojego zestawienia.
Nie uwzględniłeś tu Rovera Streetwise bo ci się nie podoba wizualnie czy wsadziłeś go do jednego wora z 25 ?
75/ZT Kombi też odpada jak rozumiem ?
Jeśli masz parcie na tą markę i nie chcesz nawet słyszeć o innych producentach to zdecydowanie odpuść sobie kolor oczywiście w granicach rozsądku.
Welurowe fotele w R25 też nie są takie złe jeśli są w dobrym stanie także ta rzecz też do przemyślenia.
No i odpowiedz sobie na pytanie ile czasu będziesz jeździł tym samochodem sam/z pasażerem a jak często będzie ktoś wsiadać do tyłu (to odnośnie tych 5 drzwi).
MG ZR 5d polift benzyna to najrzadziej spotykany samochód z twojego zestawienia.
Właśnie nie rozumiem tego fenomenu - diesle się trafiają benzyna nie.
BigBoyPL napisał/a:
Rok produkcji 2004-2006,
W 2006 były jeszcze produkowane?
BigBoyPL napisał/a:
Nie uwzględniłeś tu Rovera Streetwise bo ci się nie podoba wizualnie czy wsadziłeś go do jednego wora z 25 ?
75/ZT Kombi też odpada jak rozumiem ?
Streetwise jakoś mnie nie przekonuje, ale może jest sens przemyśleć. Dodatkowo chyba z częściami do zawieszenia jest jakiś większy problem.
Co do samej 75/ZT i kombi - ogólnie już sama 45 w sedanie jest dla mnie dość spora, 75 jest dla mnie ciut za duża, no ale jest piękna i wiem, że jeśli dojdzie w takim kolorze jak sobie wymyśliłem to chętnie kupię. Co do kombi - to jeszcze dłuższe, a mi auto jest potrzebne do jeżdżenia po mieście.
BigBoyPL napisał/a:
Jeśli masz parcie na tą markę i nie chcesz nawet słyszeć o innych producentach to zdecydowanie odpuść sobie kolor oczywiście w granicach rozsądku.
Oczywiście podane kolory są orientacyjne, ale na 25 część barw wygląda tragicznie. Wiem, że to nie jest auto z salonu, ale jak tyle czasu czekałem to gotów jestem jeszcze trochę przecierpieć...
BigBoyPL napisał/a:
Welurowe fotele w R25 też nie są takie złe jeśli są w dobrym stanie także ta rzecz też do przemyślenia.
Ogólnie to z fotelami jest tak, że nie mam przekonania do skóry (możliwe, że to jest błędne założenie), ale tapicerka w 25 jeśli chodzi o sam wygląd jest tragiczna moim zdaniem. Jedynie pół skóra jakoś pasuje do tego autka.
BigBoyPL napisał/a:
No i odpowiedz sobie na pytanie ile czasu będziesz jeździł tym samochodem sam/z pasażerem a jak często będzie ktoś wsiadać do tyłu (to odnośnie tych 5 drzwi).
Tak w procentach wydaje mi się, że 35% to min 3 pasażerów a 65% max 2. Przerabiałem auto 3d wcześniej i wychodzę z założenia, że o ile w takiej wersji jest ładniejsze to można przecierpieć, a tak się składa że mi ZR po lifcie bardziej podoba się w wersji 5d.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum