ale tu wyglada młodo tylko widać, że jest postarzony na zasadzie.. Retro style..
A mnie powiem Ci osobiście bardziej bawią mody odmładzające typu DRL LED itd..
O ile 75 z dziennymi w dlugich wyglada elegancko i arystokratycznie to w tym samochodzie za przeproszeniem nie ma co modzić...
Albo idealna seria na ladnym kole z xenonem lekka gleba (taka -30) i wsio albo MG ZT który juz sam w sobie wyglada szportowo.. Odmlodzić nie ma co w nim zbytnio.. wypolerowac, j/w gleba koło, dorzucić ori xenon i ot .. caly tuning młodości 75.. a jak ktos dorzuca DRL do zwykłych halogenowych żarówek i ma to odmlodzić auto... słabo
To tak jakbyś napisał na idealnie zadbanym golfie II GTi z błotnikiem w rat style ze to robienie złoma z auta Ma to jakiś swój urok.. nie zawsze pasuje ale ma I ja jakbym mial własnie 75 to bym zrobił tak jak wyzej
75 można by odmłodzić w bardzo prosty sposób - dół zderzaka od ZT lifta, a góra oryginalna. Dalej z chromami i klasą, ale już nieco nowocześniej. Szkic na szybko z chromowanymi lusterkami i soczewką:
Mimo wszystko 75 był projektowany na modłę retro, to taki nowoczesny, naszpikowany komputerami arystokrata, który - jak przystało na gentlemana - nie obnosi się z tym. Ma klasyczną, pięknie skrojoną linię i przytulne wnętrze. No i przedni kokpit wygląda jak kredens, masa drewna i jest nawet półka na zdjęcia wnuków.
Mimo to, do przedlifta w ciemnym kolorze pasowałyby ładne, szprychowe koła, biały pasek na oponie, lekka gleba i żółte przeciwmgielne. Miałoby to swój urok.
bociannielot, jednym kolor żółty się podoba, innym nie. Ja gdybym miał przeciwmgielne to starałbym się kupić żółte żarówki, żeby lampy z zewnątrz zostały białe. Chodzi o to, że im bielsze lub bardziej błękitne światło, tym bardziej niekorzystnie rozprasza się ono na kroplach wody w powietrzu. Dlatego tanie "xenon" żarówki mimo, że świecą z tą samą jasnością co zwykłe, są gorsze na mokry asfalt. Po prostu żółty przy danej jasności lepiej oświetla drogę.
UE zakazała żółtych lamp wyjąwszy właśnie przeciwmgielne - w tych długość fali ok. 580nm jest idealna, bo najlepiej penetruje mgłę.
longer86, to jest raptem kupienie połamanego zderzaka od lifta, odcięcie go tuż nad kierunkami i naklejenie na oryginalny zderzak. Koniecznie naklejenie na, bo to da pewność, że nic nie pęknie na łączeniu i wszystko będzie idealnie spasowane. Po szczęśliwym poślubieniu obu zderzaków można dopiero zrzucić całość i dół oryginału pociąć tak, by pozbyć się okolic grilla, i wszystkiego, co będzie przeszkadzać. Zrobić taką jakby pociętą kratownicę, punktowo przyczepioną do nowego zderzaka od tyłu. Taka konstrukcja byłaby sztywna, trwała i kozacka.
Projekt fajny aczkolwiek taki juz troche sie nawet wedle szkicu zrobił szportowy areystokrata.. i zdecydowanie najlepiej dla mnie wygladają kierunki sprzed liftów na samym dole
bociannielot napisał/a:
nie trawie tej mody strasznie na tez zółte lampy
To nie moda.. Żółte światlo lepiej rozprasza mgłe i świeci w złych warunkach.. w BMW w mijania miałem Hidy 4300 aby dobrze widzieć w nocy a w halogenach żółte żarówki h3 .. I była różnica - na lepsze..
longer86 napisał/a:
oj widziałem 75 z oryginalną dokładka zderzaka, taka delikatna, ale gośc ni wuja nie chciał sprzedać samej dokładki, a nigdzie nie ma na necie.
pokaż fotke dokładki to Ci ją znajde
prebenny napisał/a:
A co do golfa 2 to ciężko ze złoma zrobić złoma
Golf II (zadbany) to nie złom.. Z takim seryjnym G60 mało aut mialo szanse swoich czasów.. Ogólnie b.fajne auto tylko warunek jest 1.. Musi być oryginał i mega zadbany najlepiej na ori bbs np. z tych samych lat Corrado G60 mialo kozak patent - spoiler wysuwał sie sam przy wyzszych prędkościach - co jak na VW czyli auto dla ludu było czymś pro
OJ tak !@!$# bo chińszczyzna.. Ja w BMW maiłem chińskie HIDy i po dokładnym czyszczeniu lampy, soczewki, odbłyśnika i ustawieniu świeciło to lepiej (nie oślepiało itd) i odcinało lepiej niz Honda Accord z 2007r na ori xenonie
W halogenach tez miałem co prawda wolframowe chińskie H3 Yellow i też ładnie świeciły.. Ale też duzo zależy od lampy Ja w BMW miałem Boschowskie które b.ładnie świeca.. a identyczne lampy Hella juz świecą duzo gorzej
A co do zderzaka.. Kleić można - problem żadny - odciąć, pospawać czy połapac czymś - od tyłu zywica z włóknem - jeśli sie to dobrze zrobi zgodnie ze sztuka to jest lepsze niż ori zderzak (sam robiłem to wim) i mozna miec tanio fajną fure.. tylko jeszcze lakiernik jak ktoś umie lakierować to tuning auta za jakieś 100zł a jak ktos nie potrafi i wszystko do fachowców to do kafla z lakierowniem haha
tomii620si, tata jest stolarzem i lakieruje swoje wyroby. Mamy spory kompresor, pistolet malarski, mój poprzedni R200 miał przez nas pomalowany tylny zderzak i wyszło idealnie.
Zderzaki 75 są ponoć niespawalne, więc zostaje tylko żywica, a na miejsce łączenia jakaś elastyczna szpachlówka.
No ja mam teścia lakiernika wiec wiem Bo teraz mam civica na handel i kupiłem go za bezcen tylko dlatego ze schodzi klar.. wszystko działa idealnie.. bogata wersja także pssssik pssssik i w świat I C124 albo C126 (o ile starczy kasy)
Nie spawalne - chodzi mi raczej o połaczenie tym czasowe.. aby wszystko spasować tak jak ma byc.. i wtedy zywica tak aby nie bylo dowal sie, lakier na łaczeniu nie pękał etc
Golfy to padła i kropka. Kolega takiego ma, tylko że w kle-kle-i'ku. Dwumas pada mimo, że auto nie ma 100, wnętrze to festiwal twardych, tanich plastików. Pasy bezpieczeństwa nie mają nawet guziczka zabezpieczającego klamrę przed zsunięciem - pas ma zaszyty fragment, co wygląda kijowo, ale jest tańsze.
Rodzice piorą samochody i wnętrza nowych VW są tragiczne. No i brzydkie.
Nawet jeżeli Golf w szportowej wersji dobrze się prowadził to... ktoś z was chciałby wpakować kupę kasy w nowego GTi'ka? Mając taki budżet powiedzielibyście "chcę jeździć czymś, co wygląda jak Golf"?
2 masy i inne.. to juz problemy golfów 3 i nowszych... tych które spierdzieliły to auto jak model.. A Golf MK I i II to klasyki, dobre auta i naprawde debiloodporne.. Niestety zła renoma zaczeła sie od gówno podobnego golfa III i tak idzie do dziś
A jakbym miał kase na nowiuśkiego golfa GTi ... hymm.. ile to kosztuje ?
100 ? 120 ? fakt.. pewnie kupiłbym sobie VW CC albo Audi.. Albo spełnił swoje marzenie i kupił odjeb@nego C126 SEC.. ale jakby ktos mi dał teraz nowego golfa i kazał nim jeździc, jeździlbym bez bólu dupy bo najnowsze vw to jednak przeskok nawet od MK V który był nadwymiar plastikowy.. zreszta czesto jezdzilem sasiada VW CC i naprawde super fura..
A jakbyś miał te 120 tys co byś kupił jakbys miał kupić fure z salonu? Bo prawdę mowiąc jak z charakteru jestem anty vagowcem to teraz jakbym miał tyle kasy odwiedzilbym salon VW/Audi i coś tam szukał.. Wykonanie naprawdę duzo lepsze niż w starszych modelach VW.. Modele premium typu CC juz naprawde wsiadasz i czujesz sie jak w aŁdi..
Także niestety.. ale według mnie golf I i II to nie rupiec... III i IV jak najbardziej bo te auta w wersji gti objezdza fabia z tych samych lat w TDi
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Sie 29, 2015 11:42
ok 90-100 tys kosztuje BRZ/GT86, sorry ale jak do takiego auta ma sie golf? ktory jest droższy i wciaz wyglada jak golf, i nikt Ci nie powie wow masz sportowego golfa bo tego nie widac, za te pieniadze co golf kupisz accorda np, wiele innych lepszych aut, golfy tez te stare nie urywaly dupy ani designem ani wlasciwosciami jezdnymi, mowicie o pneumatiku, a ile egzemplarzy je miało seryjnie? że dobry klasyk? a mało to innych fajniejnych klasyków? ja moge powiedziec ze maly i duzy fiat to juz klasyki co nie zmienia faktu ze jako auto to obydwa byly kijowe i lubimy je tylko z sentmentu
Golf i jego klasyka to tak samo rozdmuchane jak jakość i bezawaryjnosc obecnych vw... Nadmuchana bajeczka, byle Janusz widz vw i wyklada większy haha tylko dlatego ze cos kiedys tam slyszal i inny Janusz ze wsi obok tez ma vw. Wyglądają większy hajs pomimo ze mogli by kupic moim zdaniem tańsze auto, niejednokrotnie lepiej wyposażone... Gdyby bylo mnie stać na nowego paska to i tak bym go nie kupił, może was to zdziwi ale być może skierowalbym się do salonu KIA po Optime.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum