Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich! Nie potrafię zdemontować pompki sprzęgła w moim Roverku Mógłby mi ktoś wytłumaczyć, jak to zrobić? Tam jest strasznie ciasno, a pompka jest długa. Dziękuję za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 02, 2015 20:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
[ Dodano: Sro Wrz 02, 2015 22:01 ]
oczywiście blacha mocująca ma zostać w aucie wyjmujesz sama pompkę
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Markzo gdzieś opisał jak odpowietrzyć ale niestety na stole a nie w aucie. Ja mogę podpowiedzieć tylko że pompkę odpowietrzyć łatwo. Rozpinasz szybkozłączkę i wciskasz czymś do środka lekko zawór w szybkozłączce a ktoś wciska sprzęgło delikatnie i powoli, wtedy wyleci płyn z przewodu a w pompkę trza dolać i tak aż będzie leciało bez powietrza. Oczywiście puszczasz zawór jak podnosisz pedał do góry żeby nie zaciągnął powietrza. Jak odpowietrzyć wysprzęglik musisz poszukać.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum