Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Cze 16, 2015 11:13
sknerko, wycięcie to najmniejszy problem Ja teraz mam używkę z ZT która była prosta i wyciąłem zderzak bez problemu.
Co prawda ciężej (prawie niemożliwe) jest dostać osłonę jak z ZT... ale czy w chromowanym R75 wyglądałaby fajnie to druga sprawa
Ale ten tłumik co kupiłem ma końcówki w dół... dlatego domówiłem końcówki chromowane proste z ściętym końcem do wspawania (sprzedawca ma mi dobrać idealne)
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 16, 2015 11:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Cze 20, 2015 09:07
Więc jak obiecałem wrzucam zdjęcia tłumika Polmostrów. Jeżeli chodzi o montaż to - bajka jak ktoś ma oryginał Ja niestety miałem wcześniej przed tłumikiem z ZT nieszczęsnego Walkera i tam ktoś za katalizatorem wypuścił kielich. Tłumik środkowy też ma kielich więc tutaj miałem trochę rzeźbienia. Natomiast jeżeli normalnie jest rura fi60 za katem to powinno wejść bez większych przeszkód. Rury wyprofilowane dobrze, nic nie wisi i nic się nie obija. Tak jak wspominałem, ja na dzień dobry odcinałem rury wychodzące w dół i dospawałem rury chromowane zaproponowane przez sprzedawce. Gość wie co sprzedaje bo dobrał idealnie (nawet na długość, jedna krótsza druga dłuższa)
Jeżeli chodzi o dźwięk - do 2000 obr. fajny lekki basik (dużo fajniejszy niż z ZT); miedzy 2000-4000 obr. bez zmian; powyżej 4000obr. przyjemnie cicho (bez "pierdzenia")
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Cze 20, 2015 18:28
Oryginalnego wydechy z R nie miałem więc nie wiem jak brzmi. Walker przy tym to była masakra. Oryginalny z ZT (z tym, że zamiast kata mam tłumik dodatkowy z "sercem" od PROEX) był fajny cichy ale bez wyrazu (powyżej 4000 obr. tak dziwnie pierdział. Ten w porównaniu do ZT tak jak pisalem - na dole fajny bas, najczęstsze obroty cicho, wysoki zakres bez pierdzenia. Nie oczekiwałem cudów ale z tego co miałem to z tego jestem naprawdę MEGA zadowolony
Trochę głośny się wydaje, ale za te pieniądze przeboleję. Zresztą i tak będzie dużo cichszy niż ten który mam aktualnie.
Dam-Kam, dzięki za pomoc.
Edit
Tłumik dotarł wczoraj, dziś wziąłem się za wymianę. Zajęło mi to raptem 20 minut, na szczęście dysponuję własnym kanałem
Tłumik jest całkiem cichy, choć w dalszym ciągu zachował swoje charakterystyczne "charczenie" Cena to 111 zł, jak dla mnie rewelacja. Ciekaw jestem tylko jak ta cena przekłada się na trwałość, ale nie przejmuję się tym zbytnio
Koledzy kupiłem wydech od bmw e46 2.3 oryginał i po wymianie z Walkera na postoju jest znacznie ciszej ale podczas jazdy nie ma dosłownie ŻADNEJ różnicy i buczenie przy 100km/h wciąż jest nie do wytrzymania.Czy wy też tak macie czy mój problem może leżeć w czym innym?
Katalizator cały (przynajmniej zewnętrznie) a środkowy na wiosnę wymieniłem na nowy.Jestem przekonany ,że buczenie dochodzi z tyłu tym bardziej ,że na niskich obrotach jest idealnie.
sebol11 z zewnątrz kat może być OK a w środku mógł się przytkać albo rozsypać. Podjedź do warsztatu jakiegoś niech sprawdzą. W wawie powinien być dobry warsztat z tłumikami gdzie sprawdzają za darmo (przynajmniej pod Poznaniem taki jeden jest, że sprawdzają za darmo i nie musisz u nich naprawiać - chociaż warto, bo są dobrzy).
Byłem dzisiaj u tłumikarzy i wszystko szczelne a dźwięk na pewno nie ma związku z katalizatorem - wychodzi na to ,że niestety wydech od e46 do 2.5 v6 jest za słaby
Sebol11 ja mam co prawda 1,8T ale tłumik wstawiłem najtańszy z asmetu właśnie do 2,5 kv6 z dwiema zagietymi końcówkami w dół jak w dieslu. Efekt makabryczne buczenie basowe
Zagiete końcówki wyciąłem i zrobiło się ciszej, jednak wszystko było schowane za zderzak, dopiero jak zrobiłem końcówki wypuszczone za zderzak zrobiło się cicho, na tyle że już nic nie będę z tym robił. Może u Ciebie tez to pomoże.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum