Wysłany: Pon Lis 02, 2015 15:04 Kupię MG ZT 190 PB/LPG - Proszę o pomoc
Witam wszystkich,
jestem nowy na forum, ale dosyć długo latałem Roverkiem 45 V6 w automacie.
Autko polubiłem i chciałbym więcej, ale moim sercem zwładnął MG ZT ^^
W związku z tym chciałem prosic o pomoc w dobraniu. Na necie stoi tylko jeden egzemplarz, który wydaje się być sensowny ,ale stoi baaardzo długo i mam 400 km w jedną stronę. Może ktoś coś doradzić? Może zna autko? Widziałem, że jakiś czas temu ktoś już o niego pytał, ale cisza.
Wiem tyle, że był sprowadzany z Niemiec, rozrząd robiony przy ok. 100tys km, VISY ponoć regenerowane u kogoś z forum, poza tym wszystko ok.
Ale tyle teorii
Chętnie przygarnę coś z forum jeżeli ktoś dysponuje akurat autkiem na sprzedaż.
Najlepiej z LPG
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 02, 2015 15:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Lis 02, 2015 22:48
Ze zdjęć nie wygląda źle. Najlepiej jakbyś podjechał nim w Bydgoszczy do ASO Land Rovera na przegląd przed zakupowy. Koszt około 250 zł, ale sprawdzą pod kątem blachy i lakieru, podwozie, mechanikę, powinni podpiąć pod komputer.
Hmm no skoro mówisz, że można próbować.
A na co szczególnie zwrócić uwagę w MG podczas oglądania?
Nie wiem jak tutaj zachowują się manuale, ale obawiam się dwumasu
Silnik w miarę znam
Włącz klime i spędź czy działa wentylator, jego uszkodzenie zabija silnik. Sprzęgła nie ma się co bać, bardziej pompki, która w R nie jest najlepsza
[ Dodano: Wto Lis 03, 2015 09:37 ]
Ostatnio spotyka się osoby u których uszkodziła się uszczelka pod głowicą, kup sobie tester na obecność spalin w płynie chłodniczym
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
j0zek dwumas jest chyba w każdej 75 (w benzynie też). Co do uszczelki pod głowicą to w kv6 nie jest ona tak częsta jak w 1.8 ale może wystąpić (w każdym silniku niezależnie czy diesel/benzyna).
Słuchaj rafalmis1. Trochę tym samochodem pojeździł
Pompka i wysprzęglik są słabymi punktami tego samochodu ale zawsze można wrzucić zamiennik metalowy firmy TAZU (oryginał jest plastikowy) i mieć względny spokój.
założona LPG. Rozrząd wymieniany ponoć przez poprzedniego właściciela jakieś 30k temu.
Ale paskudnie przetarty fotel...
MG tak mają, czy do przebiegu trzeba doliczyć jakieś 300 tys?
Co do 75 z ciekawości zadałem kilka pytań bo samochód mnie zaintrygował. Oceńcie sami ich treść.
Witam Czy silnik ma na pewno 190KM ? Bo z tego co wiem to o takiej mocy był tylko MG ZT a Rover miał 170KM Czy na desce jest drewno czy imitacja? Czy Visy są sprawne i czy były już naprawiane. Jakaś przeszłość wypadkowo/kolizyjna? Wycieki z silnika? Kiedy był wymieniany rozrząd i czy jest na to jakiś dokument? Czy są dokumenty potwierdzające jego dotychczasowe naprawy? Czy przebieg jest prawdziwy i w jakikolwiek sposób udokumentowany? Czy wentylator silnika działa na wszystkich biegach? Czy nie ma wody w bagażniku lub w kabinie? Czy po podłączeniu T4 przebieg się potwierdzi we wszystkich modułach? W jakim stanie i jakiej firmy są opony? Czy skrzynia była już naprawiana i nie wykazuje oznak zużycia i usterek? Pozdrawiam
Odpowiedź
W dokumentach jest 190, w silnik nie zaglądałem:-) Jeden Vis byl popsuty i wymieniony. Zapraszam z miernikiem, ja nie mialem kolizji nim, obcierki itp. Olej w skrzyni i rozrząd przy 140, u mnie skrzyni nie naprawiałem. Po podłączeniu pod sprzęt BMW przebieg byl ten sam. Wentylator mial wymieniany rezystor, działa jak należy. Opony sa wielosezonowe, na razie sa jeszcze ok, mozna jeździć. Sucho w aucie i nie bylo problemów z woda. Jakies tam paragony pewnie gdzieś mam, nie zbieram jakoś.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Lis 05, 2015 13:38
Jakie zainteresowanie
Wielu forumowiczów na otomoto pisze wiadomości, już nawet przestałem odpisywać bo mi się nie chce Pytają żeby zapytać i tyle, forumowicza oraz zawracającego gitarę można poznać od razu
Jest kilku chętnych i jak mi to jeden powiedział "poczekam aż Pan zmięknie z ceną", nie zmięknę, tego za grosze nie oddam. Pieniędzy też jakoś pilnie mi nie potrzeba Jak mi się znudzi wystawiać to oddam bratu w prezencie niech jeździ niż ma iść do handlarza za pół darmo.
Nie rdzewieje, przyśpiesza, hamuje... czego więcej mi potrzeba
Ostatnio zmieniony przez AdaskoC Czw Lis 05, 2015 14:16, w całości zmieniany 1 raz
Co może być nie tak że auto na zimnym ciężko pali ? Bo to że rozrząd to wymiany to się domyślam skoro daje kompletny. Ile btw. kosztuje wymiana rozrządu w V6 ?
[ Dodano: Pią Lis 13, 2015 10:42 ]
Panowie,
a ja mam inne pytanie.
Czy fotele standardowe w 75 są tak samo mało wygodne i krótkie jak w 45?
Na tych w 45 nie czuję się komfortowo, oparcia są jakies takie niskie, a siedzisko sięga mi do połowy ud ..
Nie wiem jak w 45, ale w 75 wydają mi się całkiem wygodne. Jednakże moja ocena może nie być do końca miarodajna, bo robię tym autem raczej krótsze odcinki, do jazdy w trasę używam innego auta, głównie ze względu na to że jest prawie nowe i jakoś pewniej się w nim czuję daleko od domu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum