Wysłany: Sob Lis 07, 2015 12:31 [Freelander] Podłączenie sterownika zamka centralnego
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Mam do podłączenia sterownik zdalnego sterowania centralnym zamkiem do Land Rovera Freelandera z 2001r. Czy ktoś już montował taki sterownik? Większość tych samochodów ma już piloty w kluczyku, lecz ja mam egzemplarz w którym jest zwykły klucz. Auto posiada oryginalny centralny zamek. Wszelkie podpowiedzi mile widziane.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 07, 2015 12:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie słyszałem żeby był freel fabrycznie bez centralnego z pilotem. Podejrzewam ze powinieneś nabyć pilot Lucas 17Tn i dać go zaprogramować do auta.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mam niestety sam kluczyk. Samochód jest przerobiony z anglika i wydaje mi się że najtańszym sposobem będzie dołożenie sterownika centralnego z pilotami, gdzie koszt będzie wynosił ok. 80zł. Dlatego jestem zainteresowany podpowiedzią gdzie znajdę przewody do których mogę się podłączyć i jak jest sterowany zamek.
A jak dobrze pogadasz na forum to ci za 50 może nawet dopiszą
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Myślałem że takie oryginalne piloty będą kosztowy więcej i nie byłem pewien że uda się je zaprogramować do tego centralnego. A sterownik z pilotami już zamówiłem na allegro więc będę musiał sobie jakoś poradzić.
arturless sprzedaj albo spróbuj zwrócić ten zestaw a zrób jak fabryka dała bo dostęp do auta jest raczej najważniejszy i takie zewnętrzne rozwiązania z reguły powodują kłopoty. Swoją droga jak będziesz kiedyś sprzedawał to auto to nie dziw się ze ludzie będą próbowali zbić z ceny z powodu nieoryginalnego zamka.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum