Witam!
W końcu zaprezentuje mojego roverka. Właściwie jest to mój pierwszy samochód. Samochód kupiony trochę bardziej z przypadku niż z wyboru ponieważ sprzedawał go akurat znajomy a ja potrzebowałem szybko samochodu. Generalnie szukałem BMW ale skończyło się na Rovero-BMW Ale teraz naprawdę lubię ten samochód. Roverka nie zamienie:P
Silnik 2.0 CDT 115 hp (zostało chyba trochę mniej ale coś może się z tym zrobi)
Kolor srebrny
Wersja wyposażenia skromna lekko mówiąc - wersja business. Brakuje mi trochę np. tempomatu (mam zestaw do tempomatu ale okazało się że nie mam wiązki...), klimatronica elektrycznych foteli z pamięcią, składanych lusterek i podgrzewanych foteli. Bez reszty mógłbym się obyć.
Przebieg jak na razie 285 tyś. 100% prawdziwy bo mieszkam w Belgi i mam wszystko potwierdzone (car-pas) Mam go rok z hakiem i zrobiłem już 55 tyś. Ubytku oleju od zmiany do zmiany praktycznie nie zauważam (zmiana co 10 tyś). Na razie nie dymi itp.
Koszt całkowity: 4610euro
Kupno: 1650 euro
Koszty napraw, eksploatacji i modyfikacji: 2960 euro
01.2015 płyn od wspomagania + dodatki (uderzyłem na autostradzie w karton który się wzbił w powietrze i uderzyłem przy 120 jak w ścianę i urwałem zaczepy od chłodniczki płynu od wspomagania i po 2 miesiącach się przetarła o wentylator i aż spadł wentylator), olej+filtr+dodatki, płukanka + wymiana 100 euro
03.2015 felgi+opony Dunlop Sport Bluresponse 215/55 R16 550eur
04.2015 olej+filtr+dodatki, płukanka, filtr kabinowy + wymiana 140 euro
08.2015 alterator+wymiana 450eur (niestety stało się to na święta na trasie w belgi i mega mi się spieszyło i potrzebowałem auta a mechanicy w belgi $...)
10.2015 serwis klimatyzacji+filtr kabinowy 80eur ,fabrycznie nowa kierownica z byłego serwisu rovera a aktualnie Jaguar i Land Rover 25 euro + fabrycznie nowa guma na pedał sprzęgła 5 euro
11.2015 lusterko LP, oslona pod silnik 100eur, opony Dunlop Winter Sport 5 195/65 R15+wymiana 320eur
Planowane:
1. Amortyzatory przód tył
2. sprężyny przód tył
3. napinacz paska wieloklinowego alternatora
4. napinacz paska wieloklinowego klimy
5. paski wieloklinowe klimy i alternatora
6. filtr odmy
7. świece
8. poduszki silnika
9. naprawić próg i zabezpieczyć podwozie
10. gumy pod lewarek
11. tłumik końcowy od e46
12. zestaw sztywnego kola ze sprzęgłem Valeo
13. wysprzęglik tazu
14. szyba przednia ? (pękniecie po wewnętrznej stronie ale niewidoczne)
Kod:
[/b][b]
Chciałbym podnieść moc tak do 140 hp i stąd moje pytanie: Czy znacie jakiś dobre miejsce żeby to zrobić? Może być coś w okolicy Kalisza/Ostrowa wlkp lub ewentualnie Wrocławia lub Poznania?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 14, 2015 13:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzieki Ale zanim będę podnosił moc to najpierw zainstaluje wszystkie rzeczy z listy i będzie można działać. A co do tego sztywnego koła to powinno być ok. Ale jak zainstaluje to może specjalnie założę temat i będę relacjonował co miesiąc albo coś.
No z tą polerką to akurat fakt. I to nie tylko kwestie wizualne ale też bezpieczeństwo wzrośnie. Czytałem gdzieś na forum że są firmy specjalizujące się w regeneracji lamp ale nie tylko polerowaniu tylko nakładaniu nowej powłoki na odbłyśniki. Ktoś polecał chyba jedną w Stęszewie. Tylko ciągle to odkładam bo w Belgi po prostu nigdy ale to nigdy nie włączam świateł długich:P Taka specyfika dróg - autostrady w pół oświetlone a reszta dróg zwykle też. Ale zawsze jak jadę do polski to jest - o jaaa ale muszę coś zrobić z lampami. Wstawiłem i tak ostatnio żarówki tungsram 120% i jest lepiej ale i tak.
Polerkę kloszy zrobisz sam... Papier ścierny wodny od 1000 do 2500, tasma malarska żeby oslonic zderzak przy lampach, i jakas delikatna pasta polerska lub lakier bezbarwny. 2 godzinki wolnego popołudnia i masz eleganckie przezroczyste klosze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum