Design powinien być responsywny, tylko longer86 musi poprawić banner
BetJar napisał/a:
A po polskiemu nie chciało się napisać? Tak dla idioten language
Toć to tylko lorem ipsum Niby jest już polskie lorem ipsum, ale jakoś tak w bezsensowności widzę estetykę To tylko projekt, którego jeszcze nikt oprócz Was - czyli już niestety wszystkich - nie widział
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie słuchajcie go! Gada od rzeczy, pijany jest z rozpaczy... nie robił backupu ToAFA i wszystko musi pisać od zera Teraz ToAF pewnie na wielkanoc będzie...
To już teraz rozumiem dlaczego nie odpisuje w temacie testów dla benzyny Nie ma czego testować chwilowo pewnie
Spokojnie...MaReK bredzi...
program jest.. w ciaglym rozwoju, dorwalem kolejny sterowik od V6 do testów i "gwałce" go z kazdej strony...
Micros, dostałeś PW, niedlugo dostaniesz wiecej...
A planowany termin udostepniena czegokolwiek to 6.12 , najpozniej to 24.12
Co do kabla pod INPE, nada sie kazdy KKL, trzeba mu tylko polaczyc pin 7 i 8. Ewentualnie dodatkowo skonfigurowac EDIABAS'a
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Sro Lis 25, 2015 13:15
Żeby nie mnożyć tematów podpinam się pod ten wątek. Moja walka z INPA wciąż trwa. Zakupiłem kabelek inpa viaken do bmw. Zainstalowałem sterowniki ustawiłem COM 2 zgodnie z zaleceniami Viaken. Znalazłem INPĘ w wersji 4.4.7 bo z tego co czytałem na forum to nowsza wersja ma problemy z naszymi roverkami. Próba podłączenia i ... dupa. Plik obd2.ini prawidłowy bez błędów. Wszystko zgodnie z instrukcjami krążącymi w sieci. Zmiana na com1 też nic nie daje. Instalacja nowszej INPY 5.0.2 też nic nie daje. Nóżki we wtyku podginałem delikatnie dla lepszego styku i też cisza. Jak to ugryźć ?
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Lis 25, 2015 16:49
w moim przypadku podstawa bod INPA to świerzo postawiony windows XP i port com 1 bez tego walczyłem z inpą wiele godzin i dupa blada,teraz śmiga elegancko
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Sro Lis 25, 2015 17:04
prebenny napisał/a:
pablo zacznij od sprawdzenia w menedżerze urządzeń pod którym portem COM masz kabel (nazwa bodajże zaczyna się od FT231X).
Hmm nie mam takiej nazwy. W menadżerze urządzeń mam " usb serial port com1" a w szczegółach sterownika mam ftdi czy jakoś tak jak pisał longer86 . Sterowniki dostałem na płytce viakena
sash997 napisał/a:
w moim przypadku podstawa bod INPA to świerzo postawiony windows XP i port com 1 bez tego walczyłem z inpą wiele godzin i dupa blada,teraz śmiga elegancko
No tu może być problem bo laptop służbowy i wolałbym nie ruszać systemu. Inny kabelek viakena VAG KKL z tego laptopa łączy się pięknie z webasto ( fakt że nie przez obd2 tylko bezpośrednio z piecykiem ) ale znaczy że sterowniki do kabelka są OK i port też.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Lis 25, 2015 18:35
stare lapki na którym możesz zrobić xp i używać tylko do inpy i np pasofta czy thermo testa kosztują grosze więc możesz pomyśleć też nad takim rozwiązaniem
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
A probowales uruchomic plik :
c:\Ediabas\Hardware\OBD\OBDSetup.exe ?
Ja zawsze to uruchamiam po instalacji, dodaje do systemowego PATH c:\Ediabas\bin i nigdy nie ma problemów z odpaleniem.
A do Ediabas.ini nawet nie zagladam...
Ediabas.ini powinien być domyślnie skonfigurowany pod OBD w zależności od wyboru instalacji. Warto też zaznaczyć, że używamy interfejsu na USB. We właściwościach wirtualnego portu szeregowego (COM1) warto zmienić parametry, z 4096 na 1024 oraz z 16ms na 1ms.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum