Te sprowadzone z CH to są wraki. Zobacz jakie tam są ceny takich aut. Dolicz do tego opłaty, o których pisałem, a póznije porównaj za jakie pieniądza są sprzedawane w PL.
Fakt faktem, że jak kupią bitka, to stan techniczny może być idealny, w CH nie ma prawa gram oleju wisieć pod silnikiem. Ale nie wiesz później z ilu był spawany
Też się przewijał w tym temacie.
"Cieżko pali na zimnym"
To może być chyba wszystko. Jak poczytałem, to łącznie z zatartymi wałkami rozrządu...
Wiem, że Diesel... ale niech już będzie
Cena wysoka, trzeba oglądnąć, ale cos na pierwszy rzut oka?
Ile palą w rzeczywistości te Diesle?
Trzeba liczyć na >8 ?
Mam wrażenie jakby z lewej strony przedni i tylny błotnik miały inne odcienie (acz może mi się wydawać).
Diesel w manualu pali w zależności od jazdy 5-9 litrów. 5 w trasie do 90 a 9 butując po mieście na krótkich dystansach. Przy normalnej jeździe w trasie 6-6.5 a po mieście 7-8. Przy dieslu warto się jeszcze o wirusa pokusić (koledzy MaReK i Longer86).
Cena tak jak piszesz wg mnie z kosmosu. Mówiąc szczerze nie rozumiem dlaczego MG są droższe od R75 (nie licząc wyglądu i niższego zawiasu nie różnią się absolutnie niczym - a MG najczęściej są słabo wyposażone). Acz jeżeli przebieg faktycznie 90 tyś (wątpię) to może i warto.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Gru 04, 2015 11:14
Kwestia ceny jest zależna od stanu, możesz kupić auto za 10 tys. i dokładać, a możesz kupić za 15 tys. i też to będzie dobra cena, przy założeniu, że praktycznie nic przy nim nie jest do zrobienia itd.
9k a 15,5k
przy czym pierwszy ma nowe sprzęgło z dwumasą i opony z tamtego roku i jest tańszy o 6k
To mnie zastanawia.
W sumie do Wrocka mam blisko, więc podjadę, może nawet dzisiaj, zobaczę co wyjdzie.
Powiedzcie mi tylko jak to jest z tymi Dieslami, serwisem itp.
Szukałem cały czas Pb, więc nie analizowałem kopciuchów ^^
Btw, gdzie kupujecie tarcze d hamulcowe do MG i w jakiej cenie?
Cjapek ja w swojego włożyłem 15 koła (poza kupnem) z czego koło 9 na naprawy... Przy silniku miałem walnięty tylko 1 wtrysk i poniekąd powiązane z silnikiem sprzęgło (dwumasu nie ruszałem, bo był dobry) a wg EWS przebieg 280 tyś km.
Największy problem to układ wysprzęglania - pompka + wysprzęglik (to akurat występuje też w benzynie ale jak zastosujesz zamienniki TAZU powinno być OK). Z innych 'typowych' przypadłości diesla - koło pasowe (koszt koła koło 400-500 zł), często zabawa z poduszkami silnika (8 i gruszka ale jak zrobisz masz spokój). W sumie nie kojarzę więcej problemów 'typowo' dieslowych.
Z wad diesla, przede wszystkim to fakt że to diesel i klekocze. Brak mocy jeśli masz 116 km, jak podniesiesz moc w granice 140 km to za krótkie biegi do wykorzystania momentu obrotowego, długo się rozgrzewa. To był mój pierwszy diesel i wyleczył mnie z "oszczędności diesla".
Z argumentem długo się nagrzewa się niekoniecznie zgodzę - przy sprawnym webasto nie jest to zimą problem. Brak mocy bez problemu można naprawić wirusem a co do za krótkich biegów to nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Kupując diesla musisz sobie zdawać sprawę, że nie kręci się go jak benzyny do 7 tyś obr. Fakt jest taki, że dobrze idzie w przedziale 2.2-3.5 tyś obr (byłoby zdecydowanie lepiej z turbiną o zmiennej geometrii łopatek).
Co kto lubi ale argument o za krótkich biegach mnie lekko zdziwił
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum