Sumaryczny koszt zakupu, transportu, części + robocizny w British Cars wyniósł mnie ok. 14 000 zł
Auto ma założoną instalację LPG ( faktura na 3700 zł ) która działa póki co bezproblemowo w przeciwieństwie do tej którą wcześniej miałem w 1.8
Przebieg: 140kkm Zapomniałem zapytać w BritishCars czy oryginalny czy nie, aczkolwiek papiery niby są na potwierdzenie przebiegu zarówno w Niemczech jak i w Polsce, rozrząd niby po 110k wymieniany...
Także do zobaczenia na ulicach
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 08, 2015 12:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Gratulacje! Zazdroszczę, oby się sprawowało choć jak przypomniałem sobie to ogłoszenie to było "Zawieszenie w bardzo dobrym stanie" heh no i właśnie tyle z tych opisów wynika
Gratulacje! Zazdroszczę, oby się sprawowało choć jak przypomniałem sobie to ogłoszenie to było "Zawieszenie w bardzo dobrym stanie" heh no i właśnie tyle z tych opisów wynika
Niestety 90% ogłoszeń jest niemiarodajnych. Zwłaszcza od handlarzy...np w takim Kutnie- na placu jest z 300 samochodów, a o każdym wszystko wiedzą tak, jakby jeździli rok bez przerwy.
Trzeba po prostu jechać oglądać z kimś, to się zna, lub od razu na stację diagnostyczną, zapłacić 50 zł i mieć spokojne sumienie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Jutro zrobię więcej zdjęć.
Drzwi mi nie przeszkadzają, wiadomo widać gołym okiem ( te od pasażera ) ale póki co nie mam już hajsu na takie szczegóły.
Jakie spalanie jeszcze nie wiem, zrobiłem dopiero 500 km z czego trochę na benzynie trochę na gazie.
W środku niemalże zupełny golas - tylko klimatronic i 4xel. szyby. Tak to bez tempomatu i trakcji - jedyne rzeczy jakich mi brakuje ale jak widać nie na tyle żebym nie kupił bez nich
W R75 1.8 miałem car-audio za 1K, wygłuszone drzwi dotykowe radio itp itd ale póki co w tym wystarcza mi zwykłe Symphony bo i tak mam wyłączone.. myślę że wiecie dlaczego
Mam przebłyski, czy na wiosnę jak się uda oczywiście sprzedać Alfę nie poszukać znowu MG. Tylko znaleźć coś rozsądnego z tej marki to obecnie prawie jak wygranie w totka
Włoszczyzna zawsze zostanie w sercu, ale 156/159 za małe, Croma która jest mega wygodna tylko diesel bo montowane w niej benzyny są takie sobie, 166 nie ma w kombi. MGkiem fajnie się jeździło i byłem zadowolony z niego więc dlaczego nie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum