Witam kolegów
Mam jakieś zwarcie które sie objawia że lewy tylny stop lekko świeci, a pozycyjne pod nim w ogóle.
Po naciśnięciu hamulca zaświeca sie mocniej żarówka od stopu.
Co Panowie radzicie?
Witam kolegów
Mam jakieś zwarcie które sie objawia że lewy tylny stop lekko świeci, a pozycyjne pod nim w ogóle.
Po naciśnięciu hamulca zaświeca sie mocniej żarówka od stopu.
Co Panowie radzicie?
R75 ma taką funkcjonalność. Jak się spali żarówka pozycyjna, jej rolę przejmuje stop, do chwili wymiany żarówki pozycyjnej na sprawną.
Witam kolegów
Mam jakieś zwarcie które sie objawia że lewy tylny stop lekko świeci, a pozycyjne pod nim w ogóle.
Po naciśnięciu hamulca zaświeca sie mocniej żarówka od stopu.
Co Panowie radzicie?
R75 ma taką funkcjonalność. Jak się spali żarówka pozycyjna, jej rolę przejmuje stop, do chwili wymiany żarówki pozycyjnej na sprawną.
Wymieniałem pozycyjna z tyłu na nowa i nic się nie zmieniło. Chyba ze o jakaś przednia chodzi ale wszystkie świecą. Ostania żarówka jaka wymieniał była postojowa
Wymieniałem pozycyjna z tyłu na nowa i nic się nie zmieniło.
kiepski styk albo za mała kulka cyny na dole żarówki i nie dotyka do styku, ja miałem w jednej lampie zaśniedziały styk a w drugiej "za krótką" żarówkę
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wymieniałem pozycyjna z tyłu na nowa i nic się nie zmieniło.
kiepski styk albo za mała kulka cyny na dole żarówki i nie dotyka do styku, ja miałem w jednej lampie zaśniedziały styk a w drugiej "za krótką" żarówkę
Problem rozwiązany:) Kolejny banalny problem
Napięcie dochodziło. Podrapałem styki i żarówka sie zapaliła.
Od paru miesięcy czasami zapalała mi sie kontrolka ze mam cos spalone pomimo ze wszytko świeciło, zapewne spowodowane to było zaśniedziałymi blaszkami
Problem rozwiązany:) Kolejny banalny problem
Napięcie dochodziło. Podrapałem styki i żarówka sie zapaliła.
jak u mnie
Dla bezpieczeństwa zaopatrz sie w spray KONTAKT (do nabycia w marketach lub sklepach elektronicznych) którym to będziesz rozwiązywał kolejne problemy z brakiem styku. U mnie spryskałem każde złącze do którego miałem dostęp i problemy z elektryką jak ręka odjął.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
grodź osuszyłeś? w jaki sposób? udrożniłeś odpływy?
odłącz webasto zobacz czy ma to jakiś wpływ na resztę układów...
BCU - moduł komfortu za schowkiem pasażera suchy?
Jak webasto pali bezpiecznik to może sytuacja jak u mnie, wentylator w webasto stawiał za duży opór i stąd padał bezpiecznik, pomogło uniesienie lekko wiatraczka w górę na osi
Przyszła zima, ruszyło webasto i zaczęły się problemy:
* brak wskazań na desce, że włączone są kierunkowskazy lub światła drogowe,
* brak sygnalizacji klaksonu przy zamykaniu samochodu z niedomkniętymi drzwiami,
* samootwieranie szyb i szyberdachu w losowym czasie z losową częstotliwością
Już wiem na pewno, że to wina webasto, bo dopóki były temperatury powyżej 5*C to problem nie istniał. Zresztą zaraz po tym, jak zaczął się chaos w elektryce odłączyłem Webasto i jak ręką odjął wszystko wróciło do normy.
Poczytawszy o tym postanowiłem przeciąć kabelek K-Bus, czyli ten oznaczony żółtymi kropkami.
I teraz problem jest taki, że wariacje z elektryką ustąpiły, ale Webasto NIE DZIAŁA.
Piec załącza się na kilkanaście/kilkadziesiąt sekund, po czym się wyłącza.
Gdy zewrę ze sobą z powrotem K-Bus piec zaczyna działać i już działa bez zarzutu, ale za to po jakimś czasie wracają kłopoty z elektryką - pierwszy symptom to brak wskazań włączonych kierunkowskazów.
Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Mój piec to jest ten z symbolem zakończonym literką "C".
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Jak jest sprawne to samo się uruchamia jak temperatura na dworze jest poniżej +5 stopni Celsjusza (można też podać +12V z akumulatora na 1 albo 3 pin w zależności od wersji np u cin1391, to będzie szaro-zielony przewód).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum