Jak dla mnie na plus to tylko gleba i dokładka Reszta jak świni siodło, felgi stykna na jakiegoś golfa ale do eR nie pasują, tak samo tylna klapa... Po co na sile robić z samochodu coś czym nie jest, nie pasuje ta tablica, żeby to chociaż wyglądało jak OEM
Gdyby pomarańczowe obrysówki były w zderzakach, byłoby super. Podoba mi się koncepcja Rki w wydaniu USA, ta tablica z tyłu dodaje pewnego uroku, co dość fajnie komponuje się z tymi felgami.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Sty 16, 2016 11:47
slax, przerabiał żaba, Remi, firq, naki, avilne, natsu bedzie walczył, dużo było prób, nigdy nikt nie dobił do 200, niektóre setupy nigdy nie działały też jak powinny... dla mnie sprawa jest prosta, chcesz sobie psuc silnik w l-serii- montuj vnt/większe turbo
To co wspomniał Markziu jest faktycznie słuszne. Tylną klapę trzeba by przespawać tak, by zrobić w niej po prostu mały otwór, a nie tylko zaślepiać duży.
Wzorem amerykańskiego krążownika jest Frod Crown Victoria. A gdyby tak zrobić w zderzaku srebrne listewki jak na zdjęciu? W Polsce jest możliwe pokombinowanie z małą tablicą z przodu? Ja się nie orientuję, ale gdyby tylko coś takiego było realne... nie zastanawiałbym się długo. Choćby w formie takiej customowej nakładki na zderzak, jak to jest w Crown Vicu. Przy czym tę nakładkę dostosowałoby się do wymiarów polskiej blachy i w ten sposób otrzymało naprawdę przekonujący efekt.
Ewentualnie pójdź na całość, pushbar (bullbar) na przód i Benelli M4 na tylnej półce - w jakichś uchwytach. Jak się bawić, to się bawić.
Md w Polsce dowód leci już za tylną tablicę ale u mnie w mieście juz przestali się czepiać a zaspawać klapy nie mogę bo w bagażniku mam drugą blendę z oryginalną tablicą i jak się policja czepia to jest szybka wymiana i po problemie a co do zwiększenia mocy można osiągnąć nawet ponad 200 KM tylko trzeba przeznaczyć na to troszkę pieniążków bo nikt mi nie powie że po zakuciu silnika nie wygrzebię ponad 200 KM
Puki66, z jakiej racji taka tablica miałaby być zakazana...? Przecież ktoś ją wydał do użytku na samochodzie. Wiele jest w Polsce aut z tylnymi klapami od amerykańców i po prostu ludzie zakładają tę mniejszą tablicę.
Myślałem, że bardziej czepiają się pomarańczowych pozycyjnych, co moim zdaniem jest równie głupie, jak zakazanie świateł francuskich - ale Unia to narzuciła. Pomarańczowe pozycje wyglądają świetnie i są dobrze widoczne, żółte światła drogowe natomiast o wiele lepiej penetrują mgłę czy deszcz. Po prostu snop światła o zimnej barwie rozprasza się na cząsteczkach wody w gorszy dla kierowcy sposób, niż przy żółtym kolorku.
Szkoda, bo te małe tablice mają swój urok i wyglądają tak egzotycznie.
Ale podobna śpiewka jest w R75 - w Anglii legalne są własne tablice. Mają mieć określone parametry tła oraz fotu, a kształt jest dowolny, dlatego wiele R75/ZT miało tablice zakrywające całe pole w listewkach pod blendą.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: Sob Sty 16, 2016 14:09
MD, to nie jest urzędowa tablica, tylko dorabiana na zamówienie i dlatego jest zakazana
Co do miejsca na nią, mi się podoba takie rozwiązanie, że oryginalne miejsce jest po prostu zwężone
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum