Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zs] wypadanie zaplonow
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zs] wypadanie zaplonow
Autor Wiadomość
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Czw Sty 21, 2016 18:33   [mg zs] wypadanie zaplonow
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004

Od kilku dni silnik chodzi troche koslawo, podlaczylem obd i wyszlo to co na zalaczonym obrazku..


na 1(frontowa glowica pierwszy z lewej) i 6(glowica tylnia, pierwszy z prawej) cylindrze wymienione zostaly swiece i cewki, bledy pokasowane; bledy powrocily nastepnego dnia. Prosze o wskazowki. Check pierw mrygal by pozniej zapalic sie na stale i dzialo sie to w okolicach 5krpm. Prosze o wskazowki
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 21, 2016 18:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 21, 2016 22:22   

Nie działa fotka ;) napisz więcej objawów. Czy wymieniłeś fajki (tylny rząd cylindrów) i kable (przód) ? sondy lambda mogą niedomagać, zobacz czy pracują.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Pią Sty 22, 2016 03:52   

Jak napisalem, wymienilem tylko swiece i fajki ktore sa jednoczesnie przewodem i cewka na sprawiajacych problem cylindrach, czyli 1 i 6 wedle bledow zczytanych z obd. Link: http://imgur.com/YnZdkBO

Samochod jak zapali check slychac ze nie rowno pracuje, obroty niby nie faluja ale brzmi jak czoper. Ostatnio do paliwa wlalem srodek czyszczacy wtryski, czarny stp.
Moze zamienic wtryski ze znanymi sprawnymi i zobaczyc czy bledy zmienia numer cylindrow?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 22, 2016 05:42   

Wejdz w odczyt parametrów live i zobacz jak pracują sondy.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Pią Sty 22, 2016 17:05   

mam wrazenie ze obie sondy leza
http://imgur.com/kysWrot
dodatkowo pokazal sie P0300 - wielekrotne/przypadkowe slepaki

jak wjade na kanal to sprawdze chyba multimetrem bo nie wiadomo czy ufac temu co pokazuje ten program, niektore wartosci dziwnie skacza, podczas pomiaru trzymalem 2,5krpm
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 22, 2016 23:51   

sonda na wolnych powinna Ci pokazac przebieg sinusoidalny, a takie wypadanie zapłonów może własnie powodować dupnie działająca sonda/sondy ;) nie masz innej apki do diagnostyki?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Sob Sty 23, 2016 03:41   

zweryfikuje dzis teorie sond miernikiem i dam znac, sondy sa dwie czy trzy? a pytanie z innej beczki, czemu zimny silnik terkocze od strony rozrzadu i po 2minutach cisza? nie moge dokladnie zlokalizowac co to halasuje :( a program mozesz polecic, na scanxl i pcmscan niektore wartosci skacza..
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 23, 2016 07:09   

sondy masz 3, 2 w kolektorach wydechowych i jedna za katem. Sprawdz wszystkie ;) Co do programu to wiem, ze czyms od elma się łączyli i bardzo ladnie to pokazywalo wszystkie parametry, chyba Tuners mial cos na tablecie.

Co do terkotania to mogą to być popychacze albo kolektor ssący.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Wto Sty 26, 2016 12:02   

zmierzylem dzis dwie sondy w kolektorach i sa wartosci skaczace 100-900mV, przewod od 3ciej wlazi gdzies kolo lewarka do kabiny i nie znalazlem zlacza jeszcze; do tego probowalem wymienic termostat, potrzebne wskazowki jak to zrobic nie urywacjac tych dwoch kroccow plastikowych co sa osobno, nachodza na termostat; przy okazji bylem w klapkach kolektora i troche sie przycinala ta z lopatka to wyczyscilem, potraktowalem papierem sciernym i nasmarowalem (tutaj pytanie czy ta lopatka nie powinna byc zamknieta przy wylaczonym silniku?), bledy z ecu skasowane, wracajac z garazu check nawet nie mrygnal - samo sie zrobilo? jeszcze pytanie o mapowanie komputera - czy ecu musi po odlaczeniu akumulatora pochodzic na wolnych obrotach by sie dostosowac jak to bylo w innych samochodach?

[ Dodano: Wto Sty 26, 2016 12:02 ]
chyba w koncu sie zepsulo tak ze samochod nie jedzie, dobrze ze zdazylem z ronda zjechac, spalony bezpiecznik pompy paliwa wlozenie nowego skutkuje natychmiastowym spaleniem; moze wypadanie zaplonow bylo spowodowane za niskim cisnieniem paliwa? :D Jak sie dostac do niej bez zrzucania baku?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 45] Wypadanie zaplonu
JLP Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Mar 18, 2018 15:18
JLP
Brak nowych postów [ MG ZS 180]Zbyt uboga mieszanka, wypadanie zapłonu
m13_94 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Pon Wrz 30, 2013 15:54
m13_94
Brak nowych postów [R45] Wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylindrze, powyżej 2000obr
Myski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Lut 17, 2019 18:51
Myski



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink