Dokladnie tak jak mówi Gekus tablica robiona na zamówienie na agotablice a homologacja to kawałek taśmy odblaskowej na naczepę tira co do obrysówek to jak na razie na przeglądzie się tylko przyczepili
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 16, 2016 14:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zwiększenia mocy można osiągnąć nawet ponad 200 KM tylko trzeba przeznaczyć na to troszkę pieniążków bo nikt mi nie powie że po zakuciu silnika nie wygrzebię ponad 200 KM
Znów smiechlem Bez obrazy, samo kucie Tobie mocy nie podniesie dalej Trzeba kombinować z turbo, zasilanie i strojenie, a żeby to zrobić nie trzeba od razu kuć, najwyżej się szybciej silnik rozpadnie, ale o czym tu mówić kiedy nikt tutaj jeszcze tych 200 kucy, prrrr gdzie 200 chłopakom powychodziło po ok 150 KM wiec jeszcze obrobione brakuje. Więc nie rozumiem po co kuć skoro puki co nie ma perspektyw na 200 KM. Juz pomijam fakt że kucie tego silnika to pewnie ok 8000 - 10000 zł Same Tłoki to ok 3000 + złożenie tego do kupy to tez worek siana
Żeby nie było, ja nie twierdze ze to nie wykonalne, oczywiście ze się da pytanie tylko ile hajsu to pochłonie? Tobie oczywiście kibicuję, a nóż będziesz pierwszy w PL z L series ponad 200km Ale sam wolał bym za 5000 zrobić swap na T series i mieć na start ok 200km, zrobić porządny wydech i IC, wystroić i mieć już ok 230km, a jak by było mało to zmienić ślimaka i wystroić na bezpieczne 250km i cieszyć się autem Do tego jest Torsen w skrzyni
a co do przodu to rzeczywiście wygląda jak w e36 i wiele osób mówi ze to bmw
Kiedyś nad morzem:
Stoi sobie fabryczny poliftowy Senn'a ZS. Idą dwie pełne rodziny. Dzieci pytają się ojca "tato tato patrz jaki fajny, co to za samochód ?" ojcowie nie bardzo wiedzą co odpowiedzieć, po kilku chwilach " a to tuningowana bemka"
No jak to usłyszałem to musiałem ich uświadomić
a co do tematu wątku to ładny samochód udało Ci się sprowadzić
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Jak mialem wypadek moim 620ti aby uniknąc niepotrzebnych formalnosci z policją auto zostalo szybko sciagniete do mnie pod dom..
W ten sam dzien byłem u koleżanki w pracy i przyszedł jej ojciec z tekstem ..
"A tak sobie spacerowałem po mieście i na Kmicica stoi ładna bemka z całym przodem rozbitym"...
Również poinformowałem, ze to nie BMW a Rover no ale.. Powiązania z BMW nie da sie uniknąc haha
Co do Roverka... Rover fajny ale te świecące kierunki z tylu...
Osobiście mnie wkur... takie mody bo nie wiem czy gośc ma zwarcie czy po prostu USDM.. Na twoim miejscu wrzuciłbym obrysu np. z V40
No i taka sugestia - obetnij końcówki tłumika i załóz nakładki z wersji benzynowych - moim zdaniem bedzie to duzo leipej wygladać
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Sty 25, 2016 09:46
Farmer farmer, takim v8 w dieslu musi się i tak fajnie bokiem po polu latac znajomego stary takiego na pole kiedys kupił Forda FX to mówił że ekstra fun
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum