Woda może się jeszcze lać przez mocowanie listew ozdobnych w bagażniku. U mnie lało się jeszcze w bagażniku przez tą kratkę wentylacyjną po lewej stronie pod okładziną. W sumie jak się obejrzy jakiekolwiek otwory to widać na kurzu ślad po wodzie. Wystarczy odchylić troszkę okładziny i wszystko widać.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 13, 2016 18:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Panowie dziś spędziłem parę ładnych godzin przy R - dużo zdjęć i dużo pytań do Was wraz z fotorelacjami.
Niestety nie udało mi się znaleźć wiązki kabli od klaksonu i innych wymienionych - brzydka pogoda, mokro - nie rozbierałem podszybia - zrobię to w przyszłym tygodniu, czekam na pogodę.
Dziś zdemontowałem grill na noc - popękany, pokleję go, przez noc doschnie i rano zamontuje.
Odkryłem parę rzeczy które mnie martwią :
Sprawdziłem bezpieczniki takim sprzętem dziś parę razy :
Pod maską - wszystkie te małe sprawdziłem ( tylko wiem jak te małe sprawdzać ) są dobre.
Pod schowkiem sprawdziłem i mam wątpliwości, wrzucę zdjęcia dwa, jedno na czysto, jak to wygląda a drugie z opisem co mi nie pasuje.
1. Co z pustymi i zajętymi miejscami gdzie jest napięcie a jest bezpiecznik albo go brakuje ?
2. Co z tym miejscem gdzie nie ma nic a kopie ?
3. Auto jest na zapłonie - zauważyłem pod maską strasznie dziwne tykanie, odbijanie - nie wiem jak to nazwać filmik specjalnie również zrobiłem, żebyście dokładnie zobaczyli:
4. Problem z odpaleniem auta - raz odpali od razu, raz po 10 razach i do tego dziwne dzwięki z okolicy nawiewu, od strony pasażera chyba - jak wsłuchacie się to słychać.
5. Usłyszałem bardzo dziwne syczenie, po przeglądaniu całego silnika ( jestem Laikiem jak wspomniałem i zacząłem interesować się co gdzie jest ) zauważyłem zerwaną rurkę co mnie przeraziło. Wydaje mi się, że to od czujnika ciśnienia, tak podpisany jest element który zobaczycie.
PressionLife pobierz sobie rave (instrukcja serwisowa) to bardzo pomaga przy jakimkolwiek grzebaniu w aucie. 1.8 nie generuje jakiś strasznych kosztów utrzymania np. kompletny rozrząd to okolice 300pln.
Nie poddawaj się, ludzie z klubu i forum są wyjątkowi jeszcze bardziej niż eRy i eMdziki i na bank pomożemy na ile się da.
Sporo Twoich problemów jest elektrycznych może wystarczy porozpinać wtyczki, złączki, kostki i je posprawdzać. Sam miałem problem zaraz po swapie że auto gasło i okazało się że kostka czujnika położenia wału zaśniedziała była. wyszło to dopiero jak wymieniałem czujnik na inny.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Ja mam cdt to za dużo nie pomogę. Tak z czystej ciekawości ile dałeś za niego? Jeśli nie dużo to warto zainwestować bo to naprawdę ładne fajne auto. Pomoc na Forum gwarantowana
Na zdjęciu nie widać czy masz czujniki parkowania. Jeśli masz i po wrzuceniu wsteczne go nie ma sygnału to sprawdź wtyczkę w skrzyni. Czujniki sprzezone z wstecznym.
PressionLife pobierz sobie rave (instrukcja serwisowa) to bardzo pomaga przy jakimkolwiek grzebaniu w aucie. 1.8 nie generuje jakiś strasznych kosztów utrzymania np. kompletny rozrząd to okolice 300pln.
Nie poddawaj się, ludzie z klubu i forum są wyjątkowi jeszcze bardziej niż eRy i eMdziki i na bank pomożemy na ile się da.
Sporo Twoich problemów jest elektrycznych może wystarczy porozpinać wtyczki, złączki, kostki i je posprawdzać. Sam miałem problem zaraz po swapie że auto gasło i okazało się że kostka czujnika położenia wału zaśniedziała była. wyszło to dopiero jak wymieniałem czujnik na inny.
Instrukcja serwisowa ? Pierwsze słyszę - na forum linki umarły, poszukam w google - dzięki za informacje.
Bardzo jestem wdzięczny za chęci i pomoc - liczę na Was i Waszą pomoc Panowie.
thorgalxxx napisał/a:
Ja mam cdt to za dużo nie pomogę. Tak z czystej ciekawości ile dałeś za niego? Jeśli nie dużo to warto zainwestować bo to naprawdę ładne fajne auto. Pomoc na Forum gwarantowana
Na zdjęciu nie widać czy masz czujniki parkowania. Jeśli masz i po wrzuceniu wsteczne go nie ma sygnału to sprawdź wtyczkę w skrzyni. Czujniki sprzezone z wstecznym.
Dałem za niego 8000 zł. Czujników parkowania nie ma, bynajmniej nic mi o nich nie wiadomo.
Czekam na pomoc Waszą !
longer86 napisał/a:
Ad 6 zaslepka progu w miejscu gdzie podstawiasz lewarek, wloz jesli brakuje zanim ruda zaatakuje,
Ad 7 linka regulacji wysokości pasa, zalezna od przesunięcia fotela, pod fotelem masz miejsce żeby to podpiąć.
Ad 9 sprawdź lewe swiatlo z tylu, kostkę w lampie, żarówkę bo widac ze info ze sterownika dochodzi gdyż swiatlo stopu zastępuje pozycyjne
Ad. 6 Nie zauważyłem, jutro sprawdzę.
Ad. 9 Sprawdź czyli co mam zrobić ? Zdjąć obudowy i zdjęcie zrobić, tak ?
Żarówki były sprawdzane.
dzelo23 napisał/a:
trykotanie pod maska to silniczek krokowy, tak ma być
[ Dodano: Sob Lut 13, 2016 20:09 ]
syczenie pod maską pochodzi z wweirtki tego uszkodzonego wężyka, połącz go z czyjnikiem ciśnienia od lpg
[ Dodano: Sob Lut 13, 2016 20:10 ]
Dzięki z nawiewu to normalne, ustaweiają się klapki
[ Dodano: Sob Lut 13, 2016 20:11 ]
to pod fotelem to jest do regulacji wysokości pasa, powinno być przymocowane do fotela
[ Dodano: Sob Lut 13, 2016 20:14 ]
kowal pod maską działał ale spokojnie idzie to poogarniać
W jaki sposób go mam połączyć ? Tam brakuje kawałek kabelka.
Czy mogę obecnie jeździć gdy jest w takim stanie ten kabel ? W poniedziałek do pracy a kawałek mam.
1. Co z pustymi i zajętymi miejscami gdzie jest napięcie a jest bezpiecznik albo go brakuje ?
Niektóre miejsca są wolne - zależy to od wersji silnika, wyposażenia itp.
2. Co z tym miejscem gdzie nie ma nic a kopie ?
Masz na myśli, że nie ma bezpiecznika ale dochodzi prąd?
8. Nie jestem pewien czy to nie jest zaworek zwrotny podciśnienia serwa?
żarówki modą być dobre i nie świecić, sprawdźź jak wyglądają blaszki w lampie bo ewidentnie komputer świateł lsm widzi że nie nie działa i przekazuje jej funkcję innej
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Zdejmij lampę, sprawdź czy do wtyczki dochodzi prąd. Zamień żarówki miejscami - sprawdź czy aby na 300% są OK. Komputer widzi problem ze światłem postojowym - dlatego zamiast niego świeci się stop.
rave możesz zassać z mojego chomika.
ad 9. sprawdź kostkę co wchodzi w gniazda żarówek (jeżeli żarówka sprawna) bo najczęściej jest tam kiepski styk i dlatego nie świeci. w jednym z moich 75 też był ten problem ale dobrze oczyściliśmy styki w kostce i w lampie w gniazdach żarówek i pomogło
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
to poklejone to jest zaworek zwrotny, ja wstawiłem jakiś od opla i działa
[ Dodano: Sob Lut 13, 2016 20:20 ]
zaworek kosztował 12 zeta całe
[ Dodano: Sob Lut 13, 2016 20:23 ]
wężyk wymień na nowy, je się kupuje na metry powinni mieć w każdym sklepir motoryzacyjnym a w jakims markecie to pewnie też coś znajdziesz
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Sob Lut 13, 2016 21:16
Na filmikach widać, że masz rezerwę paliwa, to może być przyczyną nie odpalania,
Bak paliwa podzielony jest na dwie części. Paliwo przepływa z jednej strony na drugą i dopiero do silnika za pomocą pompki,
najlepiej mieć troszeczkę więcej paliwa, min 1/4 baku.
Były już takie problemy u formułowiczów, że nie odpala, z powodu małej ilości paliwa..
Jeśli żarówka pozycyjna tylna się przepali, to zastępuję ją światełko stopu, u Ciebie tak jest na zdjęciu.
Na filmiku masz pokazane że komputer sygnalizuje przepaloną żarówkę, u Ciebie na 100% chodzi o tylną żarówkę, jeśli jest dobra, to na pewno, nie ma połączenia, dobry jest jakiś kontakt na styki...
jak przesuwasz fotel przód tył, to przesuwa się wysokość pasów, to jest ta linka, musisz znaleść jej miejsce, sugeruj się fotelem obok..
Tak na przyszłość, sprawdź zamki czy się otwierają i zamykają, (częsta usterka)
Czy w środku wieje ciepłym powietrzem, jednakowo z lewej jaki i z prawej strony..(częsta usterka)
1. Co z pustymi i zajętymi miejscami gdzie jest napięcie a jest bezpiecznik albo go brakuje ?
Niektóre miejsca są wolne - zależy to od wersji silnika, wyposażenia itp.
2. Co z tym miejscem gdzie nie ma nic a kopie ?
Masz na myśli, że nie ma bezpiecznika ale dochodzi prąd?
8. Nie jestem pewien czy to nie jest zaworek zwrotny podciśnienia serwa?
2. Tak co z tym miejscem wolnym gdzie dochodzi prąd albo z tym gdzie jest bezpiecznik a prąd nie dochodzi ?
dzelo23 napisał/a:
żarówki modą być dobre i nie świecić, sprawdźź jak wyglądają blaszki w lampie bo ewidentnie komputer świateł lsm widzi że nie nie działa i przekazuje jej funkcję innej
Sprawdzić czyli zrobić zdjęcie i Wam tu wrzucić ?
prebenny napisał/a:
Ad 9.
Zdejmij lampę, sprawdź czy do wtyczki dochodzi prąd. Zamień żarówki miejscami - sprawdź czy aby na 300% są OK. Komputer widzi problem ze światłem postojowym - dlatego zamiast niego świeci się stop.
Sprawdzić tak jak bezpieczniki ?
Żarówki sprawdzałem parę tygodni temu, sprawdzę ponownie.
sknerko napisał/a:
rave możesz zassać z mojego chomika.
ad 9. sprawdź kostkę co wchodzi w gniazda żarówek (jeżeli żarówka sprawna) bo najczęściej jest tam kiepski styk i dlatego nie świeci. w jednym z moich 75 też był ten problem ale dobrze oczyściliśmy styki w kostce i w lampie w gniazdach żarówek i pomogło
Rave zaraz będzie zassany - ciekaw jestem cóż to.
W jaki sposób mam sprawdzić ? Jak się je czyści ?
dzelo23 napisał/a:
to poklejone to jest zaworek zwrotny, ja wstawiłem jakiś od opla i działa
[ Dodano: Sob Lut 13, 2016 20:20 ]
zaworek kosztował 12 zeta całe
[ Dodano: Sob Lut 13, 2016 20:23 ]
wężyk wymień na nowy, je się kupuje na metry powinni mieć w każdym sklepir motoryzacyjnym a w jakims markecie to pewnie też coś znajdziesz
Trudna jest wymiana tego zaworka ? Jakieś dane muszę mieć co do modelu ? Jak go trafić ?
Co do wężyka ponawiam pytanie czy mogę w jeździć do poniedziałku bez tego wężyka ?
Do pracy mam na rano a w Niedzielę nigdzie nie dostanę tego.
czort napisał/a:
Na filmikach widać, że masz rezerwę paliwa, to może być przyczyną nie odpalania,
Bak paliwa podzielony jest na dwie części. Paliwo przepływa z jednej strony na drugą i dopiero do silnika za pomocą pompki,
najlepiej mieć troszeczkę więcej paliwa, min 1/4 baku.
Były już takie problemy u formułowiczów, że nie odpala, z powodu małej ilości paliwa..
Jeśli żarówka pozycyjna tylna się przepali, to zastępuję ją światełko stopu, u Ciebie tak jest na zdjęciu.
Na filmiku masz pokazane że komputer sygnalizuje przepaloną żarówkę, u Ciebie na 100% chodzi o tylną żarówkę, jeśli jest dobra, to na pewno, nie ma połączenia, dobry jest jakiś kontakt na styki...
jak przesuwasz fotel przód tył, to przesuwa się wysokość pasów, to jest ta linka, musisz znaleść jej miejsce, sugeruj się fotelem obok..
Tak na przyszłość, sprawdź zamki czy się otwierają i zamykają, (częsta usterka)
Czy w środku wieje ciepłym powietrzem, jednakowo z lewej jaki i z prawej strony..(częsta usterka)
Co do paliwa jest go więcej tylko po odpaleniu dopiero wskakuje wskazówka jest 1/4 - gdy miałem więcej paliwa nic to nie dało, również był problem z odpalaniem ( sprawdzałem dwa tygodnie temu )
Jakiś kontakt na styki co masz na myśli ?
Zamki otwierają się, raz jak przekręcę tylko od kierowcy, drugi raz to od pasażerów.
Czasami występuje taki problem, że przekręcam drugi raz a nie zawsze otwiera u pasażerów.
Tak ostatnio zauważyłem ale nie napisałem o tym bo zapomniałem - klima wyłączona, a grzeje strasznie czasami, normalnie ciepło w aucie - co to oznacza ?
sprawdzasz lampką co ją pokazywałeś wcześniej włącz światła i sprawdź czy napięcie dociera na styki żarówki, czy jest na przewodach w kostce lampy. Jka jest na kablu a nie ma na żarówce to styki do wyczyszczenia. Czyści się przecierając drobnym papierem ściernym lub skrobiąc śrubokrętem
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Sob Lut 13, 2016 22:01
Tak zamki otwierają się raz tylko kierowca, drugi raz reszta drzwi, Można to de aktywować na T4 żeby za pierwszym razem się otwierały wszystkie.
W zamkach są silniczki, odpowiadają za otwieranie, odblokowanie zamka, one często się psują zazwyczaj ten od otwierania, najpierw dzieje się tak, żer musisz kilka razy nacisnąć pilota żeby się otwarło, później kaput... wtedy najwygodniej wymiana zamka, nieraz rozkręcają zamek i wymieniają silniczek, Zamki na allegro z anglików ok 50zł... Jeśli grzeje z lewej strony ok a z prawej gorzej, to ,
Zatkana nagrzewnica ( zła konstrukcja ) w większości przypadków, albo nie prawidłowo otwierają się klapki od tych nawiewów.. Na forum dużo tematu..
Kontakt na styki, różne spraye w motoryzacyjnym dostaniesz np z firmy K2.
Odpowiadam na pytania z własnego doświadczenia i również podobnych problemów.
Zaworek chyba zwykły nawet ten, http://www.motozbyt.net/l...lca-daewoo.html wymiana, musisz go wyjąć z wężyków, jak pamiętam ciasno siedzi, ale po podgrzaniu wężyka wyjdzie..
Ten wężyk raczej mię polamal się wczoraj więc i tak pewnie jeździłeś z takim uszkodzonym. Najlepiej załam go i zaklęć taśmą tak by kolektor nie zasysal powietrza nim.
Auto na lpg zachowuje się normalnie?
Pisałeś że szarpie przy zmianie biegu, tak jest na obydwu rodzajach paliwa? Jeżeli tylko na lpg to ten wężyk może być przyczyną.
Jeżeli masz w domu akwarulium to możesz użyć nawet takiego wężyka co idzie do kamienia napowietrzajacego. Oczywiście tylko na chwilę
2. Tak co z tym miejscem wolnym gdzie dochodzi prąd albo z tym gdzie jest bezpiecznik a prąd nie dochodzi ?
To tak jak pisałem - różny 'układ' bezpieczników jest od różnych wersji silnikowych i wyposażeniowych. Co do takich gdzie bezpiecznik jest a prądu nie ma - sprawdź przy włączonym zapłonie - niektóre 'moduły' włączają się (dostają napięcie) dopiero po przekręceniu kluczyka/odpaleniu samochodu.
Co do zaworka - nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak on idzie u Was w benzynie ale generalnie wystarczy wymienić przewody razem z zaworkiem więc trudne to to nie będzie (no chyba, że trzeba będzie pół samochodu rozbierać żeby wężyk wymienić ale raczej wątpię).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum