Wysłany: Czw Mar 03, 2016 21:28 Rover 75 polift 2004r. czy warto?
Witam, na wstępie chciałbym się przywitać i prosić o opinie na temat n/w roverka. Przebieg chyba z kosmosu choć może skóra na kierownicy wytrzymuje tylko 50 tyś - widać na niej ślady zużycia jak przy przebiegach + 200 tyś km. Dodatkowo kierownica ma inny odcień drewna co chyba też nie jest normalne ale ja się nie znam i proszę o opinię w tym temacie. Może ktoś oglądał ten egzemplarz. Troszkę już stoi to ogłoszenie i cena niska.
Szkoda, że manualna skrzynia.
Koleś pisze- mała Nawigacja...w tym modelu radia było Navi?
Cena masakrycznie niska...a znawcy tematu napiszą z pewnością, że to nic dobrego być nie może.
Poza tym od Handlarza- też raczej minus
Klapa z tyłu ze starą blenda a znaczka rover nie widać, z harmana to chyba tylko koszyczki od tweeterów i to jeszcze krzywo założone ale może sie myle no i przedliftowe zegary w polifcie i kiera wymieniona od innego. Te fotele też mi jakoś nie pasuja nie powinny być czasem inne w poliftowym?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pią Mar 04, 2016 07:09
To klapa z rocznika ok 2003, znaczka rovera w nich nie bylo, bo jest na blendzie napis
Akurat w tym roczniku to jeszcze występował przedliftowe zegary
Właśnie albo kierownica jest oryginalna, a drewno deski i gałka biegów od innego, albo odwrotnie. Ale mi tez bardziej kierownica nie pasuje.
Poszycia foteli sa ok, ale elektryka w welurach pierwsze widzę, a trochę juz widziałem
Moim zdaniem cos jest bardzo nie tak, lub to nie udana przekładka. Nawet jeśli byłby odwijany z latarni i klepany, to cena jest zbyt niska.
Widać odcienie lakieru na I zdjęciu...
Na drugim drzwi kierowcy...
Zle spasowane dokładki progowe i cały przód
Kierownica albo poduszka wymieniane
Do tego elektryczne welury to wersja na mega zamówienie
Nie widziałem nawet takiej w ZT260
Pozdro,
Vig
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Z = Connoisseur & Connoisseur SE (TL7)
L = Saloon
L = 2500 Petrol
S = Rover 75 2500 Petrol Manual LHD
4 = 2004 Model Year
D = Longbridge
324106 = numer samochodu
ogólne się zgadza, przynajmniej nie Anglik po przekładce
tylko ten środek..... wymienione "drewno", liczniki - to jest bardzo podejrzane
przebieg również podejrzany, ciekawe co na to T4
Ostatnio zmieniony przez R75 Pią Mar 04, 2016 22:08, w całości zmieniany 2 razy
To co jeszcze nie zostało podane:
off_assembly_date Wednesday, 10th March 2004 @ 08:12:40
brochure_model_desc R75 C3 Saloon 2.5 KV6 (177)
home_export EXPORT
country GERMANY
exterior_paint Starlight Silver
interior_trim Axis/Tuscany (Black)
trimlevel Contemporary
Wysłany: Sro Mar 09, 2016 15:58 Rover 75 polift 2004r. czy warto?
Trochę mało estetycznie wygląda kierownica wyjęta z innego wozu. Nie wiem po co to.
Ma klawisze trakcji grzania foteli i trakcji. Ma również małą nawigację. Na jednym ze zdjęć od strony słupka widać na fotelu kierowcy kreskę. Nie jest to przypadkiem od wywalonej poduszki fotela (jeśli w ogóle była w tej welurowej wersji ). Ma nawet klawisze pamięci foteli !). Wersja connoisseur Pakiet chrom sądząc po lusterkach. Wygląda jakby był kompletowany z kilku. Przebieg intrygujący... Po co ktoś cofał aż tyle przebieg ? Chyba że prawdziwy Cena... skandaliczna !
Szkoda że nie w Poznaniu bo chętnie bym obejrzał. Ze zdjęć niestety chyba więcej się nie wymysli. Trzeba obejrzeć i przejechać się.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Witam serdecznie Kolegów i koleżanki z forum. Jako, że jest to pierwszy post na forum chciałbym wszystkich pozdrowić.
Co do auta to sam się nim zainteresowałem lecz za dużo przy nim grzebane. Napewno był bity i to nie lekko. Poduszka kierowcy i pasażera wystrzelona i źle spasowana co widać na zdjeciach, o ile była w fotelu to również jej nie ma bo fotel jest zeszyty brązowa nicią.
Auto ma strasznie mały przebieg, 3 tygodnie temu cena 9900.
[ Dodano: Sob Mar 19, 2016 21:38 ]
ppkss4_ napisał/a:
Witam serdecznie Kolegów i koleżanki z forum. Jako, że jest to pierwszy post na forum chciałbym wszystkich pozdrowić.
Co do auta to sam się nim zainteresowałem lecz za dużo przy nim grzebane. Napewno był bity i to nie lekko. Poduszka kierowcy i pasażera wystrzelona i źle spasowana co widać na zdjeciach, o ile była w fotelu to również jej nie ma bo fotel jest zeszyty brązowa nicią.
Auto ma strasznie mały przebieg, 3 tygodnie temu cena 9900.
Pewnie naprawili to co im pierwszy klient wytknął i teraz cena w górę
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Może ta krucjata jest cos warta... Auto o ktorym ostatnio napisaliśmy z Gniezna albo zostalo kupione przez kogoś nieświadomego, albo czekają aż afera minie, bo zniknęło z wszystkich portali
Na zdjęciach nadal są widoczne usterki które były. Gdy cena była niższa tzn 8900 zł to zdobyłem dane obecnego właściciela i poprzedniego ponieważ chciałem się dowiedzieć jak mocno pojazd był uszkodzony bo od osoby która wystawia auto na aukcje tego się nie dowiemy. Jeżeli auto kogoś bardzo interesuje mogę podać dane osobowe właściciela na PW. Takie jak imię, nazwisko i adres, numeru nie posiadam ale są portale społecznościowe na których te dane wystarcza do kontaktu. Z racji, że moja Panna powiedziała stanowczo NIE dla tego rozbita odpuściłem.
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum