korek wyrównawczego, zatkana chłodnica, termostat trup, wybierz sobie coś
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Walczyłem z tym samym u mnie, parę dni temu. Po uszkodzeniu paska rozrządu postanowiłem iśc na taniochę, założyłem jedną głowicę z auta gdzie był objawy uszczelki właśnie. Splanowałem, no i niestety kopcił jak wściekły, była pęknięta. łatwo i szybko sprawdzisz która głowica, zdjąć od dołu tłumiki z obu głowic i odpalić. U mnie po samym zdjęciu było widać, że pierwsza głowica (mokro w tłumiku). Ew. zrób test na zawartość spalin w układzie chłodzenia, bo może być mocno zapowietrzony. Przykładowo tym http://allegro.pl/blekit-...5176337104.html Przed testem płyn w testerze ma mieć niebieska barwę po teście zmieni barwe na żółtą, prawie czerwoną, spaliny w układzie chłodzenia. Najlepiej wsypać go do chłodnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum