Witam
przeglądam forum nt pompek i nie mogę znaleźć informacji czy pompa paliwa w baku i przy aku to ten sam typ czy są inne? może ktoś poda jakiś symbol? Wymieniłem pompę przy aku i było ok ale teraz słyszę straszny bulgot w baku i przy 1/4 paliwa problem z uruchomieniem.... więc diagnoza jasna ale tu właśnie pytanie jw., pomożecie
Dzięki za szybką odpowiedź, może jednak ktoś ma jakiś numer albo inne fotki bo z tego zdjęcia to za mało widzę i bez demontażu starej pompy to nie dobiorę. W sklepie mają katalog z pompami ale jest ich sporo i sami nie wiedzą którą dobrać....
To jak to jest z tym buczeniem pompy przy akumulatorze?
Jakiś czas temu ten dźwięk zwrócił moją uwagę i nie wiem czy tak było już od początku... W każdym razie kilka dni temu auto nie odpaliło i tego buczenia na pewno nie było (ale padł też przy okazji akumulator..).
W każdym razie dziś auto mi ładnie odpaliło za pierwszym razem i faktycznie to buczenie jest po przekręceniu stacyjki - tak przez około 30 sekund. A jak u Was wygląda sytuacja z tą pompą? Zastanawiam się, czy to mogła być przyczyna nieodpalenia i czy pompa jest do wymiany. Na forach w UK piszą, że dźwięk jest ok, bo wiadomo że pompa wtedy działa.
Poniżej zamieszczam link do nagrania z buczeniem (ps. wyżej jest pompka? a to niżej ze strzałką to filtr?):
I mnie dopadło w końcu. Dwa dni temu samochód odpalił dopiero za 4 razem. Na następny dzień już nie odpalił. Bez ostrzeżenia, żadnego szarpania czy spadku obrotów. Kolega podjechał z komputerem i żadnych błędów wszystkie parametry w normie. Więc lektura na forum i dzisiaj zabrałem się do pracy.
Pompka w zbiorniku chodzi ale ciśnienie daje słabe (nie wiem jakie powinno być). Ta przy zbiorniku daje ostro, więc ciśnienie dobre. Ale samochód nawet nie parsknie. Więc postanowiłem zabrać się za ten zawór na pompie CR. Faktycznie dojście masakra. Wyjąłem i według mnie czyściutka nic tam nie widziałem, ale wypsikałem wydmuchałem, wymyłem. Poskładałem, przekręcam kluczyk i na szczał.
Pytanie dla mądrzejszych: jaka jest zasada działania tego zaworu i za co odpowiada? Według mnie nic tam nie było, ale zabieg pomógł.
Bardziej chodziło mi o to, czy działa on na zasadzie ON/OFF, czy płynnie regulując np: ilością przepływającego paliwa.
Jesli zaciął się w pozycji zamkniętej to łatwiej było by to sprawdzić zdejmując wężyk od przelewu pompy. Całe paliwo powinno iść tym przelewem, a w normalnej sytuacji przelewem od wtrysków. Czy dobrze dedukuję?
odgrzebuje temat bo muszę u siebie wymienić pompę przy akumulatorze. Pytanie - jaka polecacie z doświadczenia? Oczywiście wiem że org. Pierburg najlepszy ale cena powala, Skv ktoś pisał, że się zacina jeszcze dostępna jest Magneti marelli czy produkt firmy qap co tak prężnie sie reklamuje na TVN Turbo. Lub może z praktyki cos innego???
Prosze o porady.
Pozdro
Dzięki za wszystkie rady. Założyłem słowacki zamiennik dostępny w Intercarscie za niecałe 200 PLN po rabatach i narazie daje radę. Ciśnienie do 3.5 bar a silnik wkreca się na czerwone pole gdzie nigdy tak nie miał. Zobaczymy jak z trwałością.
Nie. Nic nie kuca idzie pod czerwone pole. Tylko ze też niedawno wymieniłem ten elektrozawor przy pompie CR zalozylem Bosha też z carsu. Wydatek paliwa mam już dobry
[ Dodano: Wto Paź 27, 2015 18:38 ]
Z pompką problemów cd. I zrobiło się tak ostatnio mi że po wyjęciu kluczyka tym samym zgaszeniu pojazdu pompka cały czas pracowała ze wylądowała akumulator ii dopiero po odlączeniu akumulatora przestała bzyczec, od tego momentu wsluchuje się co się dzieje pod maską. II też od tego czasu po włączeniu zapłonu pompka pracuje bez końca a powinna wyłączać się jak dopompuje odpowiednią ilość paliwa -- tak miałem bynajmniej wcześniej.
Co wysiadlo ? Czujnik jakiś??
Niestety dopadł mnie też problem z pompką paliwa, na czujniku listwy wtryskowej i w filtrze pojawiły się opiłki. Pompa w baku wykluczona, zatem zostaje pompka przy aku.
podejdzie i czym się różni od innych oryginalnych pierburgów droższych jeszcze o 250 pln? Czy to jest po prostu to samo tylko bez tej gumowej manszety? Może ktoś już to kupił i sprawdził?
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
tylko ciekawe jakie daje ciśnienie, moja już głośno buczy więc jej dni są policzone.... do zamienników po 150 zł się zraziłem, zostaje kupić jakąś godną używkę i liczyć na szczęście no i właśnie pompek od bmw jest dużo więcej niż do rovera.... tylko jakie daje ciśnienie....
no i właśnie pompek od bmw jest dużo więcej niż do rovera
Do BMW zdecydowanie więcej "oficjalnych zamienników" masz, niż do Rovera.
Jeśli kupisz Pierburga przeznaczonego do E46 to ciśnienie będzie miał odpowiednie, np. ten http://allegro.pl/pompa-p...771674328.html. To jest dokładnie to samo, co nasza pompka.
Balas87 napisał/a:
tylko ciekawe jakie daje ciśnienie
Teoretycznie możliwości mają większe, niż u nas wykorzystują. W BMW (i u cin1391 ) ta sama pompka w INPie pokazuje trochę ponad 4 bary, a w R75 w okolicy 3.6 bara, co jest zasługą jakiegoś zaworu dławiącego zainstalowanego w okolicy baku.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum