Generalnie felgi mi sie podobają poza tymi szprychami. Felgi bym wyszlifował w miejscach ciecie i cale pomalował. Co myślicie? Nie wpłynie to na wytrzymałość felgi?
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pon Mar 28, 2016 21:42
albo polakieruj te cienkie ramiona czarnym kolorem, a reszta na oryginalny. Wtedy nie będą tak widoczne a felga będzie wyglądała przyzwoicie. Te ramiona ją szpecą.
twardy jak kamień i w momencie uderzenia w krawężnik pęknie w miejscu brakujących ramion. rozmawiałem z gościem co prostuje i naprawia felgi. szwagier miał felgi w których cały środek ktoś w Niemczech wymienił pierścień z ramionami. Stale się te felgi gięły przy miejscach odcięcia ramion pokazywał mi fotki właśnie od tego kolesia co naprawia jak wyglądały po rozdwojeniu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Sa felgi z różnych stopów, jedne twarde- pękające, inne miękkie jak plastelina, które odginają sie na kazdej większej dziurze, zalezy od producenta. Felgi zazwyczaj sa odlewane , obawiam sie, ze tnąc za bardzo wplynie to na ich wytrzymałość... I nie wiem czy warto ryzykować bezpieczeństwo...
Fakt ze pozostałe 5 ramion jest bardzo solidne ale jednak szukałbym innego wzoru
Nasze tak jak mówisz ale tuningowe designerskie najczęściej są osobno środek i osobno pierścień zewnętrzny.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
bywają tez felgi kute, które sa znacznie droższe, ale też wytrzymslsze
Takie widziałem tylko w telewizji na Discovery w programie o tuningu amerykańskich krążowników
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Oj Sknerko... Nie o tym temat... Ale widziales na pewno tylko nie do konca byles tego świadom BBS RS w golfach 2 lub innych bmw. Przy skręcanej feldzie rotor najczęściej jest kuty
To są felgi lane średniociśnieniowo z aluminium typ 9 - słabszy stop. Zapomnij.
W motoryzacji od 1998 roku pracujemy na programach CAE, gdzie wszystko jest dokładnie policzone i symulowane, tak aby było jak najtańsze i spełniło normy.
Z doświadczenia napiszę Ci (zawodowo mam styczność z produkcją felg/prototypów), że takie sztuki przechodzą w felgach kutych Volvo z lat 1999 - 2007 - Robił je Borbet i mają spory zapas wytrzymałości.
Teraz już nawet kute felgi dla AMG są z minimalnym limitem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum