Jak zaczynałem zabawę z BCU to po wywaleniu działania pilotów odpuściłem sobie zabawę na kilka tygodni...
To były emocje bo wtedy nie wiedzialem jak to przywrócic Ale udało się
Nie oszukuj... Od pierwszych dni miałeś backup
Nigdy nie odpuściłeś na tak długo zabawy
Emocje były - nawet przy liczeniu sum
Generalnie to był ciekawy i owocny rok pracy nad programem.
Od edytora BCU do TOAF'a
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dzięki Marku za support i że Ci się chciało tak po nocy w niedzielę ...
Hak zamontowany, wiązki do gniazd 7 i 13 pin przeprowadzone, wiązki do tylnych lamp podciągnięte, ale niestety nie podłączone W prawej lampie kolorki się zgadzają z RAVE, a w lewej niestety nie. Postanowiłem przełożyć podłączenie, pewnie na przyszły weekend i rozpoznać kabelki. Mam trochę dość na dzisiaj. Hak, serwis klimatyzacji, wymiana łączników stabilizatora no i ta Sytuacja z PDC - wystarczy tych emocji !
Marku jeszcze raz dziękuję i pamiętaj, że moje autko na testy się pisze
Jeśli chcesz pomocy przy wuwuwu nie ma problemu
Steryd jeśli się kiedyś przetniemy % gwarantowane.
Program bajka ale mam pytanie odnośnie świateł DRL z długich, czy jest możliwość ustawienia ze zaświecą po odpaleniu , a nie od razu po zapłonie??Z góry dzięki za info. Pozdrawiam
ale mam pytanie odnośnie świateł DRL z długich, czy jest możliwość ustawienia ze zaświecą po odpaleniu , a nie od razu po zapłonie??Z góry dzięki za info. Pozdrawiam
jest, któryś program świateł trzeba włączyć - skandynawski? czy coś takiego, pare lat temu ktoś mi to odpalil przez t4 zapalają się lampy po odpaleniu myślę, że toaf może tak samo to zrobić
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, mieszasz pojecie DRL (długie z mocą 30%) z automatycznie wlaczanymi światłami mijania po uruchomieniu silnika. Co do DRL nie ma póki co takiej funkcji jak po silniku i nie wiem czy będzie. Tak samo ma to rozwiązane BMW.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Już wiem jaki musi być fetaure do TOAFa Zrzut błędów do logu i wklejenie tych błędów tu na forum. Może nawet zrobię do tego przycisk... bo to się nie da oglądać
Błędy w BCU zawsze będą bo on łapie wszystko co mu się wydaje podejrzane. Przymarznięta szyba przy próbie otwarcia, kilkarazy wciskanie zamykania na zamkniętym aucie, próbę wyzwolenia alarmu, wycieraczki itp. itd. Także skasowałbym i dopiero od tego momentu śledził.
Te błędy które masz wynikają z konfiguracji, której moduł nie rozumie
Np. LSM może masz DRLe, a w IKE masz prędkościomierz elektroniczny.
Nie widzę tutaj nic niepokojącego.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, wiesz co mnie zastanawia? Szyba pasażera przednia nie chce się zamykać. Tzn zamyka się, ale muszę wciskać przycisk pulsacyjnie. Nie mogę wcisnąć i przytrzymać, tylko muszę pstrykać, aby się zamknęła.
A jeszcze z miesiąc temu nie było tego problemu
Za to w TOAFIE jak wejdę w tryb testowy BCU i wybiorę zamykanie szyby pasażera, to pięknie jedzie płynnie do góry.
Problem z przerywaniem zamykania występuje zarówno przy wykorzystaniu przycisku na konsoli kierowcy jak i pasażera.
PS: co oznacza błąd "Zacisk R uszkodzony"?
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
zmień w ustawieniach bcu szyba pasażera jedno pstryknięcie czy jakoś tak nie pamietam dokładnie, nie masz ramki z sensorem anti trap i przez to nie zamyka się płynnie,
Zacisk R? hmmm jak to w LSM to pewnie od wstecznego biegu...
Mogą wystepować błędy w tłumaczeniu, ale byc może to od włącznika świateł wstecznego. trzeba by sprawdzić w wersji angielskiej jak brzmiał ten błąd
Np. LSM może masz DRLe, a w IKE masz prędkościomierz elektroniczny.
Zgadza się. Ty mi zaprogramowałeś prędkościomierz elektroniczny, a TOAFem włączyłem sobie DRL
[ Dodano: Pon Kwi 04, 2016 13:00 ]
Cytat:
zmień w ustawieniach bcu szyba pasażera jedno pstryknięcie czy jakoś tak nie pamietam dokładnie, nie masz ramki z sensorem anti trap i przez to nie zamyka się płynnie,
Ale wcześniej tego problemu nie miałem. I szyba zamykała się jednym klikiem.
U pasażera nie ma antitrap. Jest u kierowcy.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
toafowi zdarza się (sporadycznie, ale niestety zdarza się) że zmieni bez wiedzy użytkownika jakies ustawienie, poprawisz to w kodowaniu BCU i będzie elegancko, wszystko wróci do normy
A te błędy SRS? Co zapłon wyświetla mi Airbag Fault. Poprawiałem kostki pod fotelami i nic.
Za to ktoś zaślepił mi dwie kontrolki na desce, bo nie świeci się ani AirBag ani Ręczny
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
No to pewnie dlatego Jak wchodzisz w tryb diagnozowania SRS, to powinien zaświecić ikonkę na desce. Jak wchodzi w kontrolę ABS i live data powinien zapalić ABS oraz kontrolkę zaciągniętego hamulca ręcznego.
Co się świeci, a co nie możesz sprawdzić robią AUTOTEST w IKE.
Co do BCU i opcji one shot, być może nieopatrznie zmieniłeś sobie tę opcję zapisałeś i wyłączyłeś program. Później wyszło co wyszło i nie pamiętasz, że zrobiłeś zmianę i kliknięcie w SAVE.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Co do BCU i opcji one shot, być może nieopatrznie zmieniłeś sobie tę opcję zapisałeś i wyłączyłeś program. Później wyszło co wyszło i nie pamiętasz, że zrobiłeś zmianę i kliknięcie w SAVE.
Marek, nie o to kaman. Jak wcisnę i przytrzymam przycisk aby zamknąć szybę pasażera, to ona robi mały skok i staje. Muszę pykać cały czas przyciskiem i żabkując zamknąć szybę Jakby ją coś blokowało. A nic nie blokuje.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
A mi tak się dzieje z szybą kierowcy. Ale, jeżeli otworzę szybę na jakieś 1/3 to zamknie się dobrze, ale jak niżej to już muszę pstrykać żeby ją zamknąć, aż dojdzie do tego poziomu 1/3 i już idzie normalnie w górę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum