Odebrałem samochód z wymiany filtrów itp.
Okazało się, że płyn do wspomagania był na wykończeniu.
Po dolaniu problem check`a zniknął.
Płyn wspomagania nie powinien schodzić ze zbiorniczka jak płyn do spryskiwaczy...
Obejrzyj sobie dokładnie wóz, podepnij pod komputer. Nadal mam przeczucie, że za chwile wyskoczy ci nowy temat
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
hetmanlbn, Jak masz dostęp do kanału (albo podnośnik i ładną pogodę )obejrzyj sobie wóz pod spodem (czy i gdzie są wycieki, rdza, ślady spawania, etc.). Tego żaden komputer nie sprawdzi a będziesz przynajmniej wiedział jaki jest stan wozu pod spodem. <Oczywiście rada zbędna jeśli to zrobiłeś przed zakupem>
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
christopher7, komputer pokazał czujnik ciśnienia , prawdopodobnie wysokiego ciśnienia, błąd skasowany, ale teraz znowu wyskoczył - co to może oznaczać?
poza tym usterek nie pokazał, ale i tak jest dużo, jak nie bardzo dużo do zrobienia
christopher7, Dziś już wszystko Ok, czujniki wypięte podpięte. Błędy skasowane.
Została mi wymiana wszystkich filtrów.
Jeździliśmy jakiś czas z podpiętym pctem, nie wykrył żadnych błędów póki co.
Jakiś jest delikatny wyciek, ale to chyba jednak nie jest płyn od wspomagania
[ Dodano: Sob Kwi 09, 2016 18:50 ]
a jak juz wymieniasz filtry to nie zapomnij o filtrze odmy
Dokładnie wymiana filtru odmy wskazana Trafiają się wozy które chyba nigdy nie miały tego wymieniane. (Bo po co )
hetmanlbn Jak obejrzałeś furę pod spodem i tragedii nie ma to jest super. Maglownicę sobie w takim razie zrobisz jak faktycznie będzie widać że mocno cieknie. Ale poziom płynu wspomagania raz po raz sprawdzaj. Teraz będziesz mógł się wreszcie rozkoszować jazdą
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
christopher7, Tomi polecił mi mechanika, który mi to ogarnie i na pewno te wszystkie filtry zmieni,
martwi mnie ten wyciek tylko żeby nie było nic poważniejszego , no ale we wtorek się wszystko okaże.
Rano sprawdzę płyny jak wygląda stan
jak mechanikowi o filtrze odmy nie powiesz to malo prawdopodobne żeby sam z siebie to zmienił. Nie wszystkie auta maja ten filtr i jego wymiana nie jest tak oczywista jak zmiana np filtra olejowego czy paliwa
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Kwi 09, 2016 21:27
dawidd napisał/a:
a płyn od wspomagania lub jego brak może wywołać check?? Raczej nie
prebenny napisał/a:
Jak na moje co najwyżej lampkę wspomagania.
brak płynu ,co skutkuje ciężką pracą maglownicy i dużym poborem mocy zwłaszcza w skrajnych położeniach kierownicy na wolnych obrotach, powoduje spadek obrotów silnika a ECM podnosi je do prawidłowych .Gdy ECM odczyta za duże opory może wyświetlić ten komunikat, a nawet zgasić silnik.
CHECK ENGINE w CDTI nie jest błędem który pojawia się tak często jak np przepalenie żarówki postojowej
Mi od zakupu jeszcze ani razu się nie zapaliła a mam już obecnego R75cdti parę lat.
Mi w V6 na dziewięć lat pojawił się raz - jak mi rozrząd strzelił
[ Dodano: Sob Kwi 09, 2016 21:59 ]
christopher7 napisał/a:
Ale to się kompletnie nie wiąże z uciekającym płynem wspomagania. Źródło jego wycieku najprawdopodobniej zlokalizujesz oglądając okolice maglownicy.
Niekoniecznie - u mnie ostatnio puścił wężyk przy zbiorniczku wspomagania (na łączeniu z gniazdem) i mi ciągle płyn kapie.Koszt zbiorniczka z wężykami - 5zł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum