Witam szanowne grono,
noszę się z zamiarem kupna R75/MG ZT z motorem 2.5 V6.
Chcę oszacować pierwsze koszty i czynności na starcie. Poczytałem i posłuchałem tu i tam, chcę się upewnić...
Jak już zdecyduję się na konkretny egzemplarz to powinienem:
- wymienić rozrząd (1500-2000 PLN),
- wymienić pompkę sprzęgła i elementy jej towarzyszące - czy to całkowicie eliminuje problemy z pompką ? (zastosować pompkę od BMW?)
- wymienić wysprzęglik
- czy są jakieś inne newralgiczne punkty, o które trzeba zadbać ?
- czy są jakieś inne powracające problemy ?
Przyszłe auto będzie dziennie robiło ok 100km trasy więc chciałbym mieć w miarę jak największą pewność, że nic nie nawali na drodze...
Pozdrawiam
Łukasz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 20:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 20:48
Najlepiej od razu wymienić rozrząd jak piszesz,
Jeśli chodzi o pompkę i wysprzęglik to jeśli nie ma jeszcze objawów, że się kończą to możesz pojeździć, aż dozbierasz hajs, a jeśli masz na starcie więcej gotówki to możesz to kupić i zrobić za jednym razem. Pompkę i wysprzęglik kup metalowy firmy TAZU. Można powiedzieć, że będziesz mieć spokój z tymi elementami na zawsze, albo na bardzo długo.
Przy V6 musisz sprawdzić jak czy VISy są sprawne.
Ponadto posprawdzaj zamki, czy są sprawne i się nie zacinają.
Wentylator, czy się załącza przy włączonej klimatyzacji.
Poza tym standardowo do sprawdzenia pozostałe elementy wyposażenia jak w innych autach + blacha/progi, zawieszenie itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum