Witam
Noszę się z zakupem autka do jazdy w koło komina oraz od czasu do czasu odwiedzin toru oraz rajdów turystycznych (octavia musi odpocząć ). myslę o autkach pokroju MG ZR 1.8 i już się orientowałem ,że nie które posiadają fabryczną szpere (wszystkie czy tylko wybrane ?) .
Z góry dziękuję za wszelki opinie.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 15:06
bardziej ktos napisal zebys kupil bo ma szpere, a nie ma szpere seryjnie w tej budzie mial rover 200 brm jak dobrze pamietam poza tym nic nie mialo szpery fabrycznie (ani 25 ani ZR ani zwykła 200, nie dotyczy kanta gdzie była szpera w turbo coupe)
ja mam szperę z 620ti ale nie zamontowaną bo czekała aż się sprzęgło skończy (wyje mi lekko łożysko oporowe) no i się nie skończyło 2 lata przyznam że trochę też bałem się grzebania w skrzyni
faktycznie szpera była może w kilku sztukach w PL - oczywiście z 600 lub z BRM
Tak czy siak przy oględzinach 1.8VVC nie krępuj się tylko poczekaj aż się silnik nagrzeje i pedał gazu w podłogę aż do odcinki, jak się skończy na czerwonym polu to znak, że VVC działa - jak tnie przy 5800 odpuść sobie od razu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Od dłuższego czasu przyglądam się temu zielonemu ZR i coś kojarzę że kiedyś był negatywnie opisany ale nie mogę znaleźć tego postu. Pamiętacie coś z tego? Kojarzę też ze jeszcze niedawno jego cena była chyba koło 7k a teraz na allegro stoi za 4,5tyś zł o ile dobrze pamiętam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum