Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam.
Wczoraj w moim roverku wydarzyły się dziwne rzeczy na zegarach mianowicie po pierwszym przekręceniu stacyjki i odpaleniu auta zamiast pokazanych przejechanych km ujrzałem PPP.P gdy dojechałem do celu, zgasiłem auto, wsiadłem ponownie i odpaliłem auto temp. zew zaczęła pokazywać -40, przestał działać obrotomierz, prędkościomierz jakby działa z opóźnieniem do tego wydaje krótki sygnał po przekroczeniu ok.35km/h, poziom paliwa wskazuje ok połowy, a temperatura wody w ogóle się nie zmienia, jest po za niebieskim polem. Po niżej przedstawiam zdjęcie zaistniałego incydentu.
Teraz mam pytanie czy większe prawdopodobieństwo jest że siadły zegary czy też ich pamięć czy może powinienem szukać przetartego przewodu?
Dodam jeszcze, że miałem jakiś dłuższy czas przetarty przewód od ABS od strony kierowcy, czujnik wymieniłem ale w zegarach żadnych zmian.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 26, 2016 22:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja mam PPPP średnio kilka razy w miesiącu od co najmniej 5 lat. Kiedyś przy okazji wizyty na T4 zapytałem Jowiego co to jest to mi odpowiedział "... generalnie PPPP oznacza śmierć zegarów ...", nie potrafię powiedzieć co generuje taki komunikat bo pojawia się on losowo w momencie włączenia pozycji czasami nie ma go 3 miesiące a czasami wyskoczy 2x w ciągu tygodnia. Sporadycznie ale częściej pojawia mi sie Err, a TOAF w IPK wykrywa błąd sumy kontrolnej, który powraca po usunięciu.
Wg 3 wizyt na T4 wszystkie przebiegi są prawidłowe, sprawdzę jeszcze TOAF'em dziś pod wieczór. Resetów z pozycji 21 to ja już z kilkadziesiąt w ciągu 6 lat zrobiłem
Na zagranicznych forach piszą ze to oznaka padających zegarów, ale nie podają co pada bo jak to oni wymieniają na nowe. Może zimny lut gdzies, albo wgrać eeprom od nowa
V6 tez na benzynę wiec bez znaczenia, teoretycznie idzie przestawić pb/on ale trzeba przekladac tarcze. Resztę da sie zaprogramować, jednak do vinu i przebiegu zegary tez trzeba rozmontowac
Skoro VIN mu się TOAFem nie nagra, to odniosłem takie wrażenie, nie wiem czy słusznie, że przebieg można zmienić?
Gdyby VIN był "virgin", to wtedy można go dopisać za pomocą TOAF'a. Następnie przepisanie kilometrówki z modułu świateł odbyło by się automatycznie po włączeniu zapłonu. Wgranie poprawnego pliku przez opcję RESTORE mogłoby zaowocować uruchomieniem ekranu LCD. Więc jak ktoś ma wsad z diesla niech podeśle koledze.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum